Miksi Maria Guzenina ei ole vakiintunut?
Vaihtuvia miehiä. Nyt jo 56 v, ja jonkun kreikkalaisen tammikuussa tavatun 39 v miehen kanssa muuttanut Brysseliin.
Kommentit (19)
tehtiinkö reality ohjelma niin sanottuna työaikana ? vai onko enää kansanedustajana ?
Ehtiihän sitä vakiintua myöhemminkin. Vaikka vanhainkodissa 99-vuotiaana.
No voi kun kiva, että sä olet jo ilmeisesti nuorena löytänyt sen ainoan ja oikean. Katsos kun me kaikki ei olle yhtä onnekkaita. Ei auta tuollaiset pään aukomiset yhtään.
Kyllä mäkin olisin halunnut pitkän läpi elämän kestävän parisuhteen, mutta eipä ole sellaista suotu. Nuorena olin avoliitossa ja saatiin lapsi, mutta tämä suhde ei kestänyt. On ollut myös useampi lyhyt seurustelu eikä ne vain toimineet. Pisin suhde on kestänyt vajaa 10 vuotta ja tässä suhteessa olimme naimisissa. Ajattelin, että menen vain kerran elämässä naimisiin, mutta vituiksi meni sekin. Mies jätti todella kylmällä tavalla ja niitä vaurioita yritän edelleen korjata.
Luuletko sä stnan tollo, että tämä on kivaa?!? Ilmeisesti olen sitten jotenkin viallinen ihminen.
Maria, Venäjän desantti äänestetty Brysseliin urkkimaan ja raportoimaan Putinille.
Vierailija kirjoitti:
No voi kun kiva, että sä olet jo ilmeisesti nuorena löytänyt sen ainoan ja oikean. Katsos kun me kaikki ei olle yhtä onnekkaita. Ei auta tuollaiset pään aukomiset yhtään.
Kyllä mäkin olisin halunnut pitkän läpi elämän kestävän parisuhteen, mutta eipä ole sellaista suotu. Nuorena olin avoliitossa ja saatiin lapsi, mutta tämä suhde ei kestänyt. On ollut myös useampi lyhyt seurustelu eikä ne vain toimineet. Pisin suhde on kestänyt vajaa 10 vuotta ja tässä suhteessa olimme naimisissa. Ajattelin, että menen vain kerran elämässä naimisiin, mutta vituiksi meni sekin. Mies jätti todella kylmällä tavalla ja niitä vaurioita yritän edelleen korjata.
Luuletko sä stnan tollo, että tämä on kivaa?!? Ilmeisesti olen sitten jotenkin viallinen ihminen.
Aivan turhaan katkeroidut. Eiköhän AP:nki mies tehe kusiset jossain vaiheessa. Ei ole olemassa mitään "ainoita ja oikeita" vaan "tämä kelpaa tällä hetkellä" mitä tulee miesten ajatusmaailmaan. Ei siitä kannata hiuksiaan repiä.
Mitä se sinua puristelee? Lapset tehty ja maailmalla, niin kaipa sitä kukin siinä kohtaa saa valita polkunsa ihan itse.
No on niitä naisia, joiden ainoa, todellinen "saavutus" on parisuhde ja ap on yksi heistä.
Kun keskustelee hetken hänen kanssaan, huomaa miksi ei vakituista kumppania löydy. Kovin on omituiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
No on niitä naisia, joiden ainoa, todellinen "saavutus" on parisuhde ja ap on yksi heistä.
Huutonaurua. Ap
Soita sille ja kysy. Maria on kuitenkin vanhaa kaartia, eikä pelkää vastata puhelimeen, kun se hälyyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Ap
Tai niitä miehiä.
Mitäpä muuta tuosta voisi päätellä. Eihän kenenkään pariutumiset sinulle kuulu.
En tiedä mutta olen ihaillut tuossa Amazing Racessa, että hän näyttää niin luonnollisen kauniilta verrattuna täytettyihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jo 56v? Vasta 56v!
Jo. Alkaa kohta käymään seitsemääkymmentä.
Vanhanaikaiselta tuntuu näin viisikymppisestäkin tällainen, että ihmetellään sitä että kaikki ei halua vakiintua. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että olen luonnostani sarjamonogaminen eläin, eli mulle sopii pitkähköt suhteet muttei se, että olisin loppuikäni yhden kanssa. Nykyään tällainen on onneksi ihan ok.
Ei Maria ole ainoa julkkis joka ei ole vakiintunut. Tämä on tätä aikaa. Huvittavinta ovat julkkikset jotka vaikka kolmannen kerran avioituvat tai muuten menevät yhteen ja kuuluttavat että palaset loksahtivat vihdoin kohdalleen..... se on naispuolinen yhtyjä joka kuuluttaa tätä. Tai sitten: tämä suhde kestää elämämme loppuun. Vuorikiipeilijä ja joku toinen toi tuntojaan äskettäin julki. Kolmen vuoden päästä saamme lukea että pariskunta erosi "olimme erilaisia jne". Näitä on kiva lukea kaupan kassajonossa, tärkeä tieto on naistenlehden kannessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaan katkeroidut. Eiköhän AP:nki mies tehe kusiset jossain vaiheessa. Ei ole olemassa mitää
Haista säkin pee.
Totta helvetissä mua vituttaa, kun mä olisin halunnut sen pitkän parisuhteen, mutta ei sellaista suotu mulle! Olisin myös halunnut monta lasta, mutta ei suotu kuin yksi. Nyt olen 46v eli on liian myöhäistä saada lapsi. Ei mennyt elämä kuten toivoin. Vaikeuksia on riittänyt enkä ole niille voinut mitään. Elämä on potkinut päähän monta kertaa ja kun hetken uskaltaa olla onnellinen, niin taas jotakin pahaa tapahtuu. Ja ei, en todellakaan ole voinut asioille mitään. On takana vakavia sairauksia yms.
Miksi pitäisi? Ei kaikki kiinnosta mikään vakiintuminen. Ei itseänikään ole ikinä kiinnostanut. Olen seurustellut jos joku sopiva on kohdalle osunut, niiin kauan kuin se on mukavaa. Ei mitään odotuksia pitkästä suhteesta tai avioliitosta. Ollaan yhdessä niin kauan kuin huvittaa, jatketaan matkaa sitten. Nyt ei ole kyllä 15 vuoteen ollut minkäänlaisia suhteita enää, ei jaksa.