Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako optikolta aina naontarkastuksen jalkeen tarvittavien lasien vahvuustiedot paperille, jotta voi ostaa lasit muualtakin kuin ko liikkeesta, vai voi olla mahdollista, etta lasit

Vierailija
18.04.2007 |

on pakko ostaa kyseisestä liikkeestä? Näöntarkastus on maksullinen, eikä ole mitään mainintaa ostopakosta siitä liikkeestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisissa näön tarkastuksissa ne ei ainakaan anna paperille.

Esim. yths:llä ja monella työterveysasemalla on sopimus asiakkaalle ilmaisesta näöntarkastuksesta Instrun kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei mitään kytkykauppaa ole " lasin ostajalle ilmainen näöntarkastus" , niin näöntarkastus on yksi erillinen palvelu, josta olet maksanut. Ei siihen kuulu se, että samassa liiketilassa myydään silmälaseja, kehyksiä tai linssejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään mahdollisuuden vertailla hintoja eri liikkeissä. Onko muuten kukaan tilannut laseja netistä? Olen kuullut jostain ruotsalaisesta liikkeestä, josta moni on ollut tyytyväinen. Ehkä kakkoslasit voisi tilata sieltä, ja peruskäyttölasit liikkeestä.

Vierailija
4/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen optikkoliikkeessä töissä ja meiltä ainakin saa näöntarkastustiedot aina mukaan, kun maksaa näöntarkastuksen. En ymmärrä, mikä optikkoliike tekisi niin, ettei tuloksia saisi mukaan, vaikka asiakas maksaa saamastaan palvelusta.

Vierailija
5/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista, mikä laki. Mun ystävä on lakimies, joka käsittelee lääkäreistä tehtyjä kanteluita ja yksi lääkäri jatkuvasti toimi tätä sääntöä vastaan.

Vierailija
6/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku moraalinen velvollisuus varmaan? Tai että " miksen nyt voisi yhtähyvin ostaa heiltä, turha lähteä muualle" . Ehkä, mutta asiakkaan valinta anyway.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi