Mies laukesi liian aikaisin!!!
Tuli reisille!. Mä raivostuin ja heitin spermat seinälle!! Nyt mä itken makuuhuoneessa ja ootan anteekspyyntöö! 😭
Kommentit (18)
Perverssiä... ja samalla kiihottavaa.
Kaikkea paskaa jotkut viitsiikin kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Wanharouva Tyhjäpään jokapäivästä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä luet. Kumpi on pahempi.
Ennenkuulumatonta. Varmaan ainut mies maailmassa ja osui sinun kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wanharouva Tyhjäpään jokapäivästä miesvihaa.
Heräsikö ylilaudan jonne?
Vieläkö itket siel makuukammaris? Kiitä onneasi ettei tullut naamallesi nooh ehkä reidet oli kiihoittavammat.
Perussuomalaisten elämä on toisenlaista.
Miten reisille lentäneet spermat heitetään seinään🤔 ja kenen seinät? Kuka siivoaa?
Ainoat asiat jotka jäi käteen tästä tarinasta.
Tee ennen kauniimpaa hetkeänne käsin tai suulla palvelus miehelle ja itsellesi n. 4 h ennen , niin kestää takuulla pidempään . Älä ala sättiä , olet varmaankin liian viettelevä miehelle .
No niin kokoa itsesi . Ensi keralla jos laukea reisille niin komenna palville ja nuoleman paikkat putaiksi niin monta kertta että oppi olemaan tulematta reisille. Sitten vaan panemaan kun kestoa on laukeamisten jälkeen.
Neiti pervo X
viime yönä kun piti ratsastaa ja olin laittamassa sisään , hän ruikki juuri ennen sisään menon niin että kaikki spermat valui kädelleni, siitä suutahtaneena pyyhin käteni hänen naamaansa
Mies laukeaa aina oikea-aikaisesti.
Naiset joita on pidetty puberteettinsa jälkeen lain voimaalla vuosikausia selibaatissa, eivät ole oppineet rakastelemaan, joten saavat kliimaksinsa myöhäaikaisesti jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten reisille lentäneet spermat heitetään seinään🤔 ja kenen seinät? Kuka siivoaa?
Ainoat asiat jotka jäi käteen tästä tarinasta.
Sormilla. Heittäjän seinät. Mies siivoaa.
Ohhoh.