Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanarian saaret

Vierailija
19.11.2025 |

Mikä saarista on suosikkisi ja perustelut? 

Kävimme Teneriffalla matkalla viidettä kertaa, pakko myöntää että paikka mennyt kahdenvuoden takaisesta ihan hirveäksi. 

Paikalliset silminnähden vihaavat turisteja. Oli se osittain jo tiedossa, mutta on selvää ettei ikinä enää. Palveluntaso jäätävää. 

Gran canarialla tullut käytyä joskus kerran, siitä pelkkiä hyviä kokemuksia, en tiedä miten nykyään? 

Lanzarotea myös kehutaan rauhalliseksi ja kauniiksi mutta karuksi paikaksi. Voisin kokeilla jos käytös olisi turisteja kohtaan ystävällistä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä että ajattelevat jokaisen olevan kauhea ihminen. Tai sama. Varmaan pelottavaa. Suomessa köyhä saa huonoa kohtelua.

Vierailija
2/2 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni ovat vain Gran Canarialta olen käynyt neljästi. Suosikkini on Las Palmas, kiva viihtyisä kaupunki jossa hienot rannat, kulttuuritarjontaa ja leppoisa tunnelma.  Ingles turistirysä minun mielestä, vaikka monet pitävät. SanAgustin pieni paikka, ei paljon toimintaa hotellialueen ulkopuolella. Viihtyisä sinänsä, Inglesiin voi vaikka kävellä ranratietä pitkin jos kaipaa välillä toimintaa.   Kannattaa ehdottomasti käydä päiväretkillä vaikkapa vuoristossa, saarella on monta mikroilmastoa ja alueet voivat yllättää monimuotoisuudellaan.  Olen viihtynyt GranCanarialla  joten en ole saanut aikaiseksi tutustua muihin saariin, ehkä tuota Lanzarotea voisin  harkita.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä