Oikeistolle raha tulee seinästä.
Veroeuroja puhalletaan posket lommolaan harakoille samalla, kun vähävaraiset ajetaan kadulle kerjäämään kuppi kourassa. Miljardiluokan tehottomiin yritystukiin ei kosketa sormellakaan. Kassasta siis lähtee miljardeja ulos samalla, kun isoimmat ja tehokkaimmat menokohteet möllöttävät levällään! Vähätuloiselta viimeisten pennosten leikkaaminen kun ei lopulta vain säästä, ei sentin latia. Tätä ovat taloustietelijät yrittäneet saksipurralle selittää, mutta kun ei ymmärrys riitä.
Kommentit (12)
Kansantaloustiede sanoo, että valtion taloutta ei voi hoitaa samalla mekanismilla kuin yksityistä taloutta. Eihän mikään valtio varsinaisesti koskaan "lakkaa olemasta". Niinpä yksikään, ei yksikään valtio maailmassa tule koskaan maksamaan velkojaan täysimääräisesti pois. Se ei olisi edes mahdollista. Näin tämä systeemi on vain rakennettu, ja vähäosaisten ajaminen nurkkaan lukuisilla kiristyksillä aiheutamme maallemme vain enemmän kustannusksia ja sosiaalisia ongelmia.
Olipa vaikea nähdä, miten käy ku Riikkuli ja Opro pumppaavat veronmaksajien rahoja omiin taskuihin, ryöstävät eläkekassat, ottavat ennätysvelat ja aiheuttavat massatyöttömyyden. No, tarkkailuluokallehan siitä joutuu.
Vaikka enemmän menee vain persiilleen sitten, ja vaikka itse joudun työttömäksi, on ilo nähdä kuinka nämä latvakakkoset talousnerot nostetaan niskasta ulos tyrimästä enempää.
Puhut jostain demareista. Aito oikeisto leikkaa valtion menoja ja alentaa verotusta. Raha ja kasvu tulee yrityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Puhut jostain demareista. Aito oikeisto leikkaa valtion menoja ja alentaa verotusta. Raha ja kasvu tulee yrityksistä.
Nykyinen hallitus raivoleikkaa kohteista, joiden rauhassa pitäminen itse asiassa lopulta vähentäisi sitä velkaa. Tiputtavat vastaavasti tulopuolta, kaikista rikkaimpiin painottuen, jonka johdosta syömävelkaa joudutaan nyt ottamaan. Täysin tämän hallituksen itse aiheuttamia päätöksiä. Että hyvin meni!
Riikkuli haukkuu tavalliset suomalaiset ja sylkee päälle samalla, kun antaa itse itselleen mojovat veroalennukset. Velaksi, kuinkas muuten.
Kuinka sokeita te olette? Vasemmistollehan se raha tulee seinästä ja sitä tulee niin paljon, että sitä riittää jaettavaksi myös laittomasti maassa oleskeleville ulkomaalaisille. Marinin hallitus otti sitä velkaa, jota nyt yritetään lyhentää valtiontaloutta karsimalla ja kuluja leikkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen hallitus raivoleikkaa kohteista, joiden rauhassa pitäminen itse asiassa lopulta vähentäisi sitä velkaa. Tiputtavat vastaavasti tulopuolta, kaikista rikkaimpiin painottuen, jonka johdosta syömävelkaa joudutaan nyt ottamaan. Täysin tämän hallituksen itse aiheuttamia päätöksiä. Että hyvin meni!
Nyt on vallassa demarihallitus, joka mm korotti alvia. Leikkaukset on jätetty puolitiehen ja veronalennukset on vaatimattomia. Keski- ja suurituloisten sekä kaikista rikkaimpien verotusta pitäisi laskea rutkasti.
No demarit voitti kunnallisvaalit, odotettavissa melkoisia veronkorotuksia.
Sama olisi hallitukseen jos pääsisivät, sitten kaikki olisivat yhtä köyhiä, koska työtä verotettaisiin vieläkin enemmän kuin tämä hallitus. Ei tuloeroja. Makaatpa tai seisot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vallassa demarihallitus, joka mm korotti alvia. Leikkaukset on jätetty puolitiehen ja veronalennukset on vaatimattomia. Keski- ja suurituloisten sekä kaikista rikkaimpien verotusta pitäisi laskea rutkasti.
Miksi haluat tahallaan velkaannuttaa Suomea puhkomalla aina vain uusia reikiä tulopuoleen?
Oikeistolle pitäisi jonkun takoa päähän, että se raha ei vaan kasva puissa. Kun sitä ei ole, jokainen valtio kasvattaa kassaansa verotusta lisäten, ja JÄRKEVÄSTI leikaten. Ei niin, että samoille ihmisryhmille kasataan yksi kerrallaan leikkauksia, rysäytetään ne näiden jo valmiiksi vaikeassa tilanteessa olevien niskaan ja odotetaan ihmettä tapahtuvan.