Tiedätkö muijasi rintaliivien koon
Kommentit (34)
Kyllä, Tiedän että vaimoni kuppikoko on 85 F. Olen vuosein saatossa sntanut useat tissiliivit näille ihanuuksille.
Vierailija kirjoitti:
Papparainen kirjoitti:
Valmistajasta ja mallista riippuen D, DD tai E. Ympärysmitta 95-100. En lähtisi ostamaan omin päin.
DD taitaa olla sama koko kuin E. Korjatkaa jos olen väärässä.
DD in brittimitoitusta ja vastaa EU-kokoa E. EU-mitoissa on vain yksi kirjain ympäryysmitan (cm) lisäksi. Briteissä ympäryysmitta on tuumissa, eli esim kokoa 100DD ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärysmittaa en tiedä mutta kuppi on terhakka B. Tuskin olisivat terhakat kuusikymppisenä jos olisivat suuremmat. Me like :)
Eli et tiedä kuppikokoakaan, se kun riippuu ympärysmitasta. Esimerkiksi koossa 70 d kuppi on tasan samankokoinen kuin koossa 85 a.
No nyt tiedän, kun kysyin. 85 B. Se B oli oma silmämääräinen arvioni ja sattui olemaan myös oikeasti. Kivat tissit, sanon sen monesti myös ääneen.
Vierailija kirjoitti:
85E
Melko kookas nainen.
Ap:n aivojen kuppikoko on AAAAAA-----.
Vierailija kirjoitti:
Aikas lihavia naisia on monella.
Se on tätä nykyajan voimaantumista. Jos ei voimaa löydy, et saa ruhoasi sohvalta ylös.
Nyt 75 H- I liivin valmistajasta riippuen. Kun tapasimme aikoinaan40v takaperin oli koko 75C Lapset 3kpl kasvattaneet tisut kohtalaisen isoiksi.
Hyvät ovat.
M56
En ku se o laihtunu. Isot nännipihat ja tosi tömäkät nännit. Harvoin saa imeä ja puristella kunnolla, joskus kuitenki. Silmämääräisesti joku D
Vaimon liivejä en ole tutkinut, mutta kakkosmorsiamen liivit ovat olleet 95D, kun olen häntä riisuessani katsonut.
Kenen niistä? Meillä eettisesti polyamorisilla kun on ämmiä joka sormelle.