Mihin kaikki laadukkaat palstahullut on kadonneet
Enää ei ole jäljellä muita kuin noita yhden lauseen toistajia.
Kommentit (11)
Saisiko esimerkin laadukkaasta palstahullusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista olekaan. Yhtä rasittavia ne kaikki ovat. Ap:lla on vaan aika jotenkin hassusti kullannut muistot.
Vierailija kirjoitti:
Puppahullu.
Vierailija kirjoitti:
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Mä voin ryhtyä uudeksi. Voin öyhöttää ilmastonmuuoksesta ja ärsyttävistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppahullu.
Tuo on juuri esimerkki noista huonolaatuisista hulluista jotka toistavat yhtä ja samaa juttua loputtomiin.
Keksiä hihasta paskoja lapsi aloituksia. 💀💀
🤪