Tyytymätön suhteen seksin määrään/laatuun
Mulla on tilanne, että oon melko tuoreessa suhteessa. Alkuun ajattelin että oon tyytyväinen seksin ja läheisyyden määrään. Nyt ne on kuitenkin jo huomattavasti vähentynyt. Lisäksi seksikerrat monesti on sellaisia että minä teen aloitteen, runkkaan miestä tai otan suihin ja sit pannaan jolloin mies laukeaa tosi nopeesti. Itselle jää kamala kiima siitä päälle ja kun tarpeeksi kauan jatkuu tällaista tulee tosi kurja mieli. Välillä myös teen aloitteita jotka ei johda seksiin. Miehellä kyllä usein seisoo eikä sen suhteen oo ongelmia, ei vaan oo halukas silti touhuumaan..
Mistä tää johtuu? Kertokaa omia kokemuksia ja ootteko tällaisesta tilanteesta päässyt vielä molempia tyydyttävään tilanteeseen vai onks se vaan vaihdettava miestä..
Kommentit (3)
Voisi olla mun kirjoittamaa nykyisen aviomieheni (älä tee mun virhettä..... 🙃) ja mun seurustelun alkuajoista. JOS mies ei itse ole kiihkoissaan naisen kehoon tutustumisesta ja naiselle nautinnon tuottamisesta ja aivan tyytyväisenä uudelleen ja uudelleen antaa naisen palvella itseään alusta loppuun muna muna muna niin se EI muutu.
Itse olen sitten yrittänyt pyytää, neuvotella, anella, selittää, perustella, pyytää taas kauniisti ja lopulta viiden vuoden jälkeen ollaan tilanteessa missä olen laittanut itselleni oman makuuhuoneen ja seksiä ei ole ollut kohta kahteen vuoteen. Olen saanut koko tämän suhteen aikana yhden, YHDEN orgasmin miehen kanssa. Ja se vaati sitä että ohjeistin häntä alusta loppuun ja muistutin että pitää jaksaa nyt sormettaa. Ja mies sitten vetosi tähän elämäni surkeimpaan ja vaivalloisimpaan ja masentavimpaan orkkuun, no, tähän päivään asti. Että saithan sinä silloin orkun. Kokemus oli ihan älytön eikä hän tajua mikä on pielessä.
Mieheni on varmaan jotenkin aseksuaali tai jotain. Epäilen myös että ihan oikeasti autisti koska on muuten ihan fiksu mutta tämä seksiasia ja jotkut sosiaaliset jutut sakkaa ja pahasti.
Suosittelen, että jos mies ei ole ikinä oma-aloitteisesti hyväillyt sinua ja suorastaan vaatinut saada tehdä sinulle orkkuja, että lähdet. Ellet sitten nauti roolista jossa otat ohjat ja käskytät ja ohjeistat täysin tahdotonta ja flegmaattista mieslahnaa. Itse olen tästä mokastani kärsinyt melkoisesti ja voin luvata että kyllä se rakkauskin lopulta karisee kun olet seksuaalisesti turhautunut ja tyytymätön VUOSIA.
Kuulosti tutulta. Ja nyt on pitkä aika mennyt ja määrä ja laatu on ihan paskaa vieläkin. Ei kannata.
Ehkä suurimmalla osalla noin, valitettavasti. Mutta kaikki mitä nainen yrittää miehistä jotka noin tekevät, on provoa.
Ja oletko sanonut miehelle, että saat muullakin tavoin kuin vain kalulla? Jos saat, niin sun täytyy kertoa miehelle, koska on kokonainen mieslauma yhä tässäkin maassa jotka eivät tiedä miten ihmeessä naisen voi tyydyttää muullakin tavalla kuin panolla. Voi tavaton!
Mitenhän tuo menis toisinpäin, tai siis kuinka kauan.