Kannattaako jatkaa miehen kanssa, joka "ei uskalla luvata mitään"?
Kun on kuulemma väärä aika ja hankala elämäntilanne.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon.
rehellinen mies ei sovi naisille. naiset eivät kestä totuutta.
ota mieluummin jännämies joka lupaa kaiken, jonka haluat kuulla.
Tollanen "ei lupaa mitään" -mies on se jännis
Tässä miehessä ei ole mitään jännää. Tavallinen perheenisä.
Ap
Jos ei uskalla luvata mitään, niin asetelma on siis se, että sinä olet ilmaissut haluavasi enemmän, mitä toinen on valmis sinulle koskaan tai juuri nyt antamaan.
Suositeltavaa on tehdä itselle selväksi, kuinka vakavissasi olet sen oma halusi kanssa saada sitä, mitä se toinen ei voi sinulle luvata. Jos voit luopua haluamastasi, sitten ei ole huolta. Jos et ole valmis sellaiseen, sitten on iso riski, että pettymys tulee.
Miehet voivat valitettavasti olla suhteessa pitkäänkin, vaikka tietävät että kyseessä ei ole lopullinen puoliso heille. Seksi ja muut sosiaaliset tyttöystävähyödyt ovat silloin ne juttu jotka kelpaavat, mutta sinä et kelpaa.
Jos etsit vakavaa suhdetta, niin jättäisin siihen. Hes just not that into you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon.
rehellinen mies ei sovi naisille. naiset eivät kestä totuutta.
ota mieluummin jännämies joka lupaa kaiken, jonka haluat kuulla.
Tollanen "ei lupaa mitään" -mies on se jännis
Tässä miehessä ei ole mitään jännää. Tavallinen perheenisä.
Ap
Nuo onkin ne kaikista vaikeimmin tunnistettavat pelimiehet. Kyllä kaikki tunnistavat "linnakundi" - habituksen, mutta tavallisen oloinen harmaahko perheenisä on se kaikista vaarallisin jännis.Siitä ei näy se päällepäin.
Esim. monesta perhesurmaajasta sanotaan, että "ei olisi ikinä uskonut" "se oli ihan tavallinen perheenisä" "kiva, rauhallinen naapuri". Enkä nyt tällä tarkoita tietenkään ap:n miesystävää.
Ei. Hänen koko ihmisyytensä on varjoista ja turhaa. Lähde pois.
Ei.
Nuorena tapasin enimmäkseen kivoja kunnollisia poikia/miehiä.
Mutta oli myös pari turvenuijaa. Nämä taivaanlahjat ilmoittivat mulle että "sä voisit rakastua minuun mut mä en sinuun. Mut me voitais tavata seksin merkeissä".
Ekalle nauroin ja kysyin miksi tommosen pitäisi mua kiinnostaa. Kundi oli muutenkin typerä, mikä ilmeni muutaman tapaamisen jälkeen. Toiselle en nauranut, vaan ilmoitin että on töitä ja toivotin hyvää jatkoa.
Vois sanoa pari valikoitua sanaa myös näiden pölkkyjen vanhemmille. Erityisesti äideille.
Olen eri mieltä kuin muut täällä. Joskus elämäntilanne on oikeasti sellainen, ettei ole valmis suhteeseen vielä. Esim. tuore ero on tällainen, fiksu mies ei ryhdy samantien uuteen suhteeseen.
Sanoit Ap, että on perheenisä. Minkäikäiset lapset, milloin eronnut? Onhan jo lasten takia ihan reilua, ettei parin kuukauden tapailun jälkeen tee vielä isoja ratkaisuja. Toki jos mies EI ole eronnut niin sitten itsekään en suosittele jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä kuin muut täällä. Joskus elämäntilanne on oikeasti sellainen, ettei ole valmis suhteeseen vielä. Esim. tuore ero on tällainen, fiksu mies ei ryhdy samantien uuteen suhteeseen.
Sanoit Ap, että on perheenisä. Minkäikäiset lapset, milloin eronnut? Onhan jo lasten takia ihan reilua, ettei parin kuukauden tapailun jälkeen tee vielä isoja ratkaisuja. Toki jos mies EI ole eronnut niin sitten itsekään en suosittele jatkamaan.
Pelkkiä tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan olette tapailleet?
Pari kuukautta.
Ap
Mitä pitäisi luvata noin lyhyen ajan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan olette tapailleet?
Pari kuukautta.
Ap
Parissa kuukaudessa pitäisi tietää haluaako pitää kyseisen ihmisen elämässään vai ei.
Ap
Ei ole kiinnostunut sinusta et ole tarpeeksi RIITTÄVÄ tai HALUTTAVA.
Onhan se rehellisempää kuin lupailla turhia haaveita. Miehellä pitää olla selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä tekosyitä.
Ei vaan oikeita syitä, jos on ajatteleva ja harkitseva. Tiedän monta pariskuntaa missä tilanne ollut tämä eli liian tuore ero. Sitten kun se on käsitelty niin on menty yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan olette tapailleet?
Pari kuukautta.
Ap
Parissa kuukaudessa pitäisi tietää haluaako pitää kyseisen ihmisen elämässään vai ei.
Ap
No sittenhän tiedät itse vastauksen, joten miksi täällä kyselet?
Lähtökohtaisesti ei. Jos sinulla on isot odotukset ja toiveet,niin unohda. Jos hengailu meininki riittää niin sitten voit jatkaakin.
pelimies... ei lupaa mitään, jotta sitten et voi valittaa myöhemmin, kun haaskasi vaan sun aikaasi. Ei jatkoon, jos etsit jotain vakavaa tai pysyvää
Avaan sinulle ap tätä asiaa. En sano että näin asia olisi, sille voi olla muutkin syyt.
Kun olin vielä naimisissa, käytin myös paljon tuota ilmaisua. Että katsotaan, en voi luvata mitään.
Kyse ei ollut siitä, että en halunnut luvata tai aikoisin valehdella muka lupaavani jotain.
Ollessani lapsi.. Isäni lupasi meille lapsille paljon ja aina. Harvoin jos koskaan niistä mikään toteutui. Hänellä oli mt-ongelmia ja alkoholismia taustalla. Hän lupasi myös äidilleni ja äitini pettyi monesti tästä syystä. Se oli surullista seurattavaa. Nähdä oma äiti itkemässä pöydän ääressä, kun pilvilinnat hajoavat kerta toisensa jälkeen..
Varttuessani päätin, etten itse aio tehdä muille samaa. Että lupaisin ja vannoisin kuut ja tähdet taivaalta, lopulta sitten pettäen toisen kun en kykenekkään pitämään lupaustani. Opin tuntemaan paikkani ja kykyni.
Se on varmaan syy miksi vaimoni lopulta minut jätti. Kun en voinutkaan luvata asioita samaan tapaan mitä hän päänsä sisällä odotti. Enpähän luvannut pilvilinnoja. Sääli että menetin omani sen takia..
Mitäs naiselle pitää luvata muuta kuin että haluaa seurustella ja on uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä tekosyitä.
Monesti nuo pelimiehet toki sanovat eroavansa. Tulee kuitenkin aina uusia syitä, ettei asia etene. Omalla kohdallani oli niin, ettei ero ollut muuta kuin hölkkää huulen heittoa,puhetta, jonka vain minä uskottelin olevan totta. Oikeasti eli kotonaan ihan täyttä perhe- ja parisuhde-elämää. Jonkun aikaa meni ennen kuin ymmärsin, mitä tarkoitti tuo " en lupaa mitään". Olin pano, jonka saattoi kutsua paikalle, kun pa netti. Muulloin en kuulunut hänen elämäänsä millään tavalla. Jos olisin ollut yhtään viisaampi, olisin pysynyt todella kaukana hänestä. Mutta, jokaisella on oikeus tehdä virheensä.
Pari kuukautta.
Ap