Kannattaako jatkaa miehen kanssa, joka "ei uskalla luvata mitään"?
Kun on kuulemma väärä aika ja hankala elämäntilanne.
Kommentit (33)
Mitä itse haluat? Tuollaisen miehen voit hyvällä omallatunnolla jättää kun löydät paremman. Tehän ette ole luvanneet mitään.
Ei. Ei ole riittävän ihastunut sinuun.
Voi palata asiaan jos joskus elämäntilanne paranee mutta ei kannata jäädä roikkumaan tuollaiseen.
Hän ei halua kanssasi mitä ikinä häneltä pyysitkään. Mutta haluaa pitää sinut käsillä omaa käyttöään varten. Miksi alkaisit moiseen?
No sehän riippuu täysin siitä, mitä itse haluat.
Jos sinä etsit kumppania, jonka kanssa mennä naimisiin ja saada lapsia, niin ei tietenkään kannata jatkaa tuollaisen miehen kanssa.
Jos taas sinulle riittää jonkinlainen löyhä seksisuhde ihan mukavan miehen kanssa, tapaatte ehkä parin viikon välein, niin tuohan on ihanteellinen kandidaatti siihen.
Noin yleisesti ottaen sanoisin, että "väärä aika ja hankala elämäntilanne" on kohtelias tapa ilmaista, että hän ei nyt vain ole kiinnostunut sinusta.
Jos olette tapailleet muutaman viikon, niin mitäpä siinä kohtaa voisi edes luvata?
Jos olette tapailleet vaikka jo vuoden, niin itse ainakin lähtisin kävelemään (jos siis itse haluaisin enemmän suhteelta).
Mitä sellaista välillänne edes on, jota voisi jatkaa?
Ei kannata.
Olen itsekin ollut nuorena tuollainen epävarma mies, en uskaltanut luvata enkä vahvistaa parisuhteen etenemistä. Jarruttelin ja pidin etäisyyttä ym.
Nyt vasta alan tajuta, että tuollainen on oikeastaan aika kuluttavaa ja jotenkin mitätöivää - toinen välittää sinusta ja haluaisi parisuhteen kanssasi, mutta sitten toinen alkaakin kiemurrella, eikä viitsi edes sanoa, välittääkö oikeasti.
Nykyään uskallan sanoa ja näyttää tunteeni, jos sellaisia tulee. Ja jos vastakaikua ei tule, niin osaan myös hyväksyä sen.
Minusta tuollainen on puhetta, mitä käytetään kun ei olla kovin kiinnostuneita. Mutta toisaalta joillakin kestää kiintyä ja lopulta voi olla vuosisadan rakkaustarina kyseessä. Minä jättäisin väliin, koska haluan sitä alkuhuumaa ja tunteiden ilotulitusta, kokea olevani ihan hullaantunut ja toisen silmissä hetken aikaa kiinnostavin asia maailmassa. No, sellaista ehkä ei enää olisi tässä iässä luvassa, mutta nykyisessä suhteessa olen usein muistellut noita alkuaikoja ja saanut niistä myös uutta kipinää vaikeampina aikoina.
Nuo "en lupaa mitään-miehet" vain käyttävät ihmisiä hyväkseen. Hakevat jonkin tason viihdytystä tai emotionaalista buustia kunnes kyllästyvät ja siirtyvät seuraavaan.
🚩🚩🚩
Mitä pitäisi luvata?
Mutta joo, ei kovin rakastuneelta vaikuta.
Niin. Itselleni mies sanoi että mitä vain vuokseni.
ei jatkoon.
rehellinen mies ei sovi naisille. naiset eivät kestä totuutta.
ota mieluummin jännämies joka lupaa kaiken, jonka haluat kuulla.
No ei. Tai ei ainakaan kovin odotuksin. Voihan tuollaista pitää varalla, mutta jos meinaat satsata niin etsi uusi. Muuten petyt.
Jos viihdyt hänen kanssaan, jatka seurustelua. Voit myöhemmin ottaa jonkun paremman, jos sellainen tulee vastaan. Niinhän hänkin aikoo tehdä.
Ei jatkoon. Mies tyytyy tällä hetkellä sinuun, mutta etsii todellisuudessa jotain muuta.
Eli, hän saa ns tyttöystävä palvelut, mm seksi mutta ei voi luvata mitään.
Lopeta seksi ainakin heti . Hänen kanssaan.
Sano että sä haluat miehen joka tietää mitä haluaa. Hän voi jatkaa miettimistä, mene sinäkin eteenpäin. Jatkossa älä anna mitään ellei toi tiedä mitä haluaa ja sitoudu.
Sopii ei-vakavaan hauskanpitoon, mutta jos haluat mieheb joka on tosissaan niin sitten tuo ukko luiskaan
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon.
rehellinen mies ei sovi naisille. naiset eivät kestä totuutta.
ota mieluummin jännämies joka lupaa kaiken, jonka haluat kuulla.
Tollanen "ei lupaa mitään" -mies on se jännis
Kauan olette tapailleet?