Lähetin tänään nimettömän kirjeen petturimiehen vaimolle
Kiitos ideasta sille, joka sen eilen palstalla esitti! Tieto salasuhteesta on painanut mieltäni, mutta en uskaltautunut kasvokkain kertomaan.
Kommentit (25)
Tunnen petetyn vaimonkin kouluajoilta.
(mies hakee useintyökaverini töistä).
Todella törkeää lähettää tuollaisia nimettömiä kirjeitä.
Täällä kun joku häiriintynyt av-mamma keksii alkaa lähettelemään vain omaksi huvikseen tuollaisia kirjeitä, niin kyllä on muutamassa perheessä hienot oltavat... eikä taaskaan ajatella yhtään lapsia!
Sen verran pitää olla selkärankaa, että jos on valmis suhteeseen varatun miehen kanssa, niin kyllä se pitää pystyä itse tunnustaan kasvotusten (tai vaikkapa edes nimellä).
Todella törkeää ja mautonta!
Ettekö te haluaisi tietää, jos mies pettää? Minä ainakin haluaisin.
Sen myötä tulisi vielä nöyryytetympi olo, kun tuntuisi, että ketkä kaikki tästä oikein tietää..? Kyllä olis pitänyt olla pokkaa laittaa oma nimi alle, jos on kerran pokkaa sekaantua toisten asioihin!
aihetta vai vittuillessasiko teit sen?? On ainakin varma tapa saada hämmennystä aikaan....
jos kaikki laittaisivat nimettömän kirjeen menemään tietämästään " salasuhteesta" , on niitä nimittäin niin paljon nykyään sekä miehillä että naisilla. Mikä helvetti tähän yhteiskuntaan on mennyt?! Eikö kenellekään riitä enää se mitä on saavuttanut vaan aina pitää käydä kurkkimassa onko se ruoho vihreämpää toisaalla? Avioliiton ja lasten elämän kariuduttua huomataan parin vuoden päästä että ollaan taas samassa jamassa. Kannattiko? Siinä kysymys...
kannattajat yhtään sitä, miltä teistä itsestä tuntuisi saada tuollainen nimetön kirje?? Kirjoitin jo aikaisemminkin, että jos kerran on pokkaa alkaa sekaantumaan toisten asioihin, on sitten syytä olla myös pokkaa tehdä se omalla nimellä. Ja ap kertoi vain, että mies hakee naista työpaikalta ja heidät on nähty yhdessä baarissa. Ok, pahalta vaikuttaa, mutta ei lienee silti vielä täytä perinteisiä pettämisen kriteerejä.. Ja nyt yksi perhe on huomenna aivan varmasti täysin sekaisin ja lisäpähkäystä tälle hajoavalle vaimolle tuo se, että pitää miettiä, että kuka ihme tän kirjeen lähetti ja ketkä kaikki tästä oikein tietää. Mun mielestä kauhea tapa puuttua toisten asioihin!
ja ymmärrän täysin sen, että et halua laittaa nimeäsi kirjeeseen. Huonojen uutisten sanansaattaja teilataan helposti. Mutta muistithan laittaa kirjeeseen vain totuuden, ei omia tulkintoja? Toivottavasti ei saavu meidän laatikkoon tuo kirje...
että kannattaisi keskittyä omaan elämään eikä huolehtia toisten moraalista.... mistäpä tiedät vaikka niillä on avoin suhde ja vieraiden paneminen on ok... jopa suositeltavaa???
Minä olen sellaisen saanut.
Kerroin miehelle, mutta en saanut reaktiosta mitään selvää. Että mistä hän siis oli yllättynyt. Ei nyt ainakaan mitään paniikkia saanut, ihmetteli vaan sitä itse kirjettä. Koskaan en ole saanut mitään selvyyttä asiasta; kuka lähetti kirjeen ja miksi, mitkä hänen motiivit oli, onko mieheni pettänyt jne. Aikaa myöten olen " unohtanut" koko kirjeen. En anna sen pilata elämääni. Ihmettelen syvästi, kenen mielestä elämämme on niin mielenkiintoista että siihen pitää tunkeutua joidenkin kirjeiden kanssa. Ja jos miehelläni tosiaan on ollut joku pano, niin en tiedä olisinko valmis hajottamaan lapsiemme kodin. Kirjeen lähettäjän täytyy olla joko ihastunut jompaankumpaan puolisoista, kateellinen tai päästään pipi. Miettikää vähän ennenkun lähettelette yhtään mitään.
*mahassa perhosia*
Ajatelkaas jos se kirje häviääkin matkalla? Petetty vaimo ei koskaan saa tietää totuutta ja kirjeenlähettäjä miettii, että miksi vaimo sietää edellene petturimiestään.
jos koko tuttavapiiri tietää ja vaimo ei tiedä. Jos sitä jatkuu kauan, tulee tosi likainen olo kun saa tietää. Tuntuu, että kaikki, aivan kaikki ovat kuukausi (jopa vuosi-)tolkulla valehdelleet sinulle ja säälineet sinua!
Jospa niillä onkin " sopimus" että muita saa tapailla ja niin pois päin! Ei kirjeen kirjoittaja tiedä, sen takia on arveluttavaa sekaantua toisten asioihin!
Enoni vaimolle soitti taannoin vuosia sitten hänen ystävänsä tuohtuneena:
" Jarmo oli eilen yökerhossa tanssimassa vaalean naisen kanssa!"
Onneksi totuus ei ollut kovin karmea, sillä enon vaimo oli vähän aikaa sitten värjännyt tukkansa blondiksi ja oli ihan itse miehensä kanssa parketilla..
Ja jos kirje tulee meidän postilaatikosta olen todella pöyristynyt, koska toivoin kovasti, että et lähetä sitä.
Älä sekaannu muiden ihmisten elämään, jos et tiedä mitä ihmiset haluavat.
Törkeää!
meillä on avoin liitto, mutta en halua todellakaan tietää. Enkä todellakaan aio jättää miestäni ja hajottaa perhettä.
Mieheni on ihana, mutta jos hän silloin tällöin panee jotain muuta, sen kun panee. Ei tämä liitto siihen kaadu.
ja olisin kiitollinen tuollaisesta kirjeestä.
*jännittää huomista*