Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (771)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä lihapullan ja kasvisten sekoitukset! Lihansyöjä ei koske eikä kasvissyöjä. Täysin tuhoon tuomittu vedätys.
Itse pyrin siihen, että lihapullat ovat aidosti mahdollisimman lihaisia. Possua en käytä ruoanlaitossa lainkaan.
Naudan jauhelihaa, sipulia, ripaus suolaa & mustapippuria (valkosipulia). Mahdollisesti kananmunaa.
Valmiiden pyöryköiden seuraksi iso kasa höyrytettyjä kasviksia.
Meinataan perheen kanssa kuitenkin testata & arvostella kaikki tuotteet kertaalleen, kuten edellisvuotenakin. :)
Voitko samalla pyrkiä vähentämään välien käyttöä viesteissäsi. Se pidentää viestin naurettavuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torille! Suomalainen firma on keksinyt salaatin.
Kävin äsken ostamassa Shalaatin "Caesar pasta"-version ja oli TODELLA hyvää!
Onko kastikkeessa anjovista tai sardellia, vai onko korvattu jollakin vegellä? Jos on jotakin vegeä, salaatilla on aivan väärä nimi.
ei ole mitään niihin viittaavaa:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/rebl-eats-shalaatti-caesar-pastasalaatti-…
Aidon Caesar-salaatin tärkeimmät ainesosat, juusto ja sardellit, puuttuvat siis kokonaan.
Hyvä, sitten kokeilen kun nuo puuttuu.
Koreanshalaatti oli hyvää! Tuota voin ostaa uudestaankin. Kili vadelma on vielä jääkaapissa viilentymässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkäsin tuosta Rieskis. Molemmat on hyviä.
Maistoin jo sitä vaaleaa Rieskistä, onko porkkana tms. ja tykkäsin.
Lieneekö jo aikansa elähtänyt formaatti. Keskustelun volyymista päätellen ei tunnu reseptit paljoa liikuttelevan kriittisiä massoja enään.
Apua ostin Italian pyörykät syödäänkö noita kylminä vai miten?
Iita on vasta 24-vuotias, upea ja tarmokas nuori yrittäjä. Paljon onnea tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
No miten haluaisit syödä ne?
Voihan kilinvi....
Kuka hullu ostelee niitä lihakasvispullia kun 100x parempia Kivikylän lihapullia on tarjolla?! Ihan samaa pelleilyä kuin hernejauhis.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa tullut katsottua monella kaudella, mutta vähissä on maistamani ja sama jatkuu nytkin.
*Kili: en ole koskaan edes maistanut yhtäkään energiajuomaa, enkä juo edes kahvia - tuskin
*Shalaatti: ceasar ei ole ceasar ja siinä sienijauhe eli aiheuttaisi vatsanpuruja itselleni. Ei muutkaan yhtään nappaa, eikä Rebl ylipäätään.
*Sopu: originalia ehkä pystyisi testaamaan, kahdessa muussa mukana oregano, jolle olen allerginen. Tosin mitään kaupan pyöryköitä en koskaan ostanut eli tuskin näitäkään.
*Rieskiss: rieskan ystävänä olisin mielelläni kokeillut, mutta siemensekoituksessa pellavansiemeniä ja en voi niitä syödä.
*Paraski: tuotesisältö itselleni sopiva, mutta ei erityisesti kiinnosta
Meille ruoka-aineallergikoille kaikki ultraprosessoitu on jopa vaarallista. Itse olen viljoille allerginen joten näistäkin suurin osa jäisi syömättä. Energiajuomaa olen kerran maistanut kun sai tölkin 100% cashbackillä ja enpä ole elämässäni hirveämpää litkua juonut. Ihan sama kuin joisi jotain pesuainetta. Nyt olen jättänyt kaikki ultraprosessoidut pois joten mitään noista en maista. Muutenkin kaupasta voin ostaa enää muutamasta hyllystä ruokaa, 90% karsiutui pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko niis raakaa possua et laitanko uuniin väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa tullut katsottua monella kaudella, mutta vähissä on maistamani ja sama jatkuu nytkin.
*Kili: en ole koskaan edes maistanut yhtäkään energiajuomaa, enkä juo edes kahvia - tuskin
*Shalaatti: ceasar ei ole ceasar ja siinä sienijauhe eli aiheuttaisi vatsanpuruja itselleni. Ei muutkaan yhtään nappaa, eikä Rebl ylipäätään.
*Sopu: originalia ehkä pystyisi testaamaan, kahdessa muussa mukana oregano, jolle olen allerginen. Tosin mitään kaupan pyöryköitä en koskaan ostanut eli tuskin näitäkään.
*Rieskiss: rieskan ystävänä olisin mielelläni kokeillut, mutta siemensekoituksessa pellavansiemeniä ja en voi niitä syödä.
*Paraski: tuotesisältö itselleni sopiva, mutta ei erityisesti kiinnosta
Meille ruoka-aineallergikoille kaikki ultraprosessoitu on jopa vaarallista. Itse olen viljoille allerginen joten näistäkin suurin osa jäisi syömättä. Energiaju
On sinulla ankea elämä 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö jo aikansa elähtänyt formaatti. Keskustelun volyymista päätellen ei tunnu reseptit paljoa liikuttelevan kriittisiä massoja enään.
Mennyt liian tosi-teeveeksi suurine tunteineen ja turhien juonenkäänteiden kanssa. Jäi katsomatta sen takia. Tuotteita voi kyllä maistaa, jos eivät ole suhteettoman kalliita.
Ei pärjää Kili RedBullille. Menee samaan kastiin ES-halpisenergiajuoman kanssa.
Ostan jatkossakin Bullia vaikka kumpikin on yhtä epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Kypsiä ovat. Saat ihan itse valita. Jos lämmität, ohjeet löytyy paketista.
Vierailija kirjoitti:
Voihan kilinvi....
Kuka hullu ostelee niitä lihakasvispullia kun 100x parempia Kivikylän lihapullia on tarjolla?! Ihan samaa pelleilyä kuin hernejauhis.
Ihan turhaan laitoit tuon tyhjän välin viestiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea pakettien ainesosaluetteloita sekä käyttöohjeita? Outoa, kun kirjoittaminen sujuu. Aiotko kenties hakea poliisikouluun? Siellähän tuo taito on meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea pakettien ainesosaluetteloita sekä käyttöohjeita? Outoa, kun kirjoittaminen sujuu. Aiotko kenties hakea poliisikouluun? Siellähän tuo taito on meriitti.
Etkö osaa jättää tyhjää väliä pois viestisi alusta. Outoa, kun kirjaimia noin muuten tulee.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kilinvi....
Ihan turhaan laitoit tuon tyhjän välin viestiisi.
Sinulla taitaa turhia välejä olla päässäsi. Et ole tainnut kuulla termiä kappalejako. Tuon siitä saa, kun normaali kirjallisuus alkaa olemaan harvinainen harrastus nykyisillä nuorilla aikuisilla, ikävä kyllä.
Yleensä löytyypi vaan rahkaa ja juggee.