Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (779)
Vierailija kirjoitti:
Saako noi voittajat mitään erityistä palkintoa? Kaikkien finalistien tuotteet, kun nyt kuitenkin tulee huomenna kauppoihin.
Kyllä nyt rehut revitään käsistä, kun joku turha julkkis niitä on kyhäillyt.
Itse ostan vieläki sitä Mattila bros valmisruokaa pulled pork ja mac and cheesea. Pulled porkia en jaksa montaa tuntia tehdä eikä sinkkuna kannatakaan tai pystykään pientä määrää. Samoin mac and cheeseen ei Suomessa usein törmää. Siksi tuote täyttää tarpeen minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö woffeli ehtinyt valmiiksi? Oli kiinnostavin tuote itselle :(
Minä miehelle ihmettelin, että miksi pitää lettutaikinaakin myydä valmiina, kun sen tekemiseen menee 3 minuuttia ja sen kaikki osaa, mutta mies sanoi, että hän ei ainakaan osaa.
Jäin ihan suu auki, että mitä. En ole ikinä ajatellut, että joku ei osaa tehdä lettutaikinaa.
Mun mielestä se oli kiva ajatus, että voisi la-aamulla kaataa vaan purkista pannulle ja paistaa parit lätyt. Purkki jääkaappiin ja su-aamulla paistaa loput. Eihän se taikinan tekeminen vaikeaa ole, mutta yleensä sitä tekee ihan liian ison määrän yhdelle tai kahdelle. Eikä ne kylmät lätyt enää niin hyviäkään ole.
<
Mä olen aina tehnyt lettutaikinan niin että sekoitan sen ensin kulhossa, paistan siitä osan ja kaadan lopputaikinan siihen tyhjään maitopurkkiin. Siitä on sitten helppo ravistaa pohjat, kaataa pannulle, säilyttää ja kuljettaa vaikka nuotiolla paistettavaksi.
Oli vähän kädenlämpöinen lopetus, kun kilpailijoiden välille ei saatu järjestystä. Jaettu ykkössija, jaettu kakkossija ja bagel viimeisenä. Vaikuttaisiko sitten ihmisten ostohalukkuuteen, jos olisi eroja.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko nostaa myös Animone toiseksi voittajaksi, sillä olisi ollut jo liian läpinäkyvää ja härskiä jos tuo pilipalisalaatti olisi yksin voittanut.
Animonen tuote onkin voittonsa ansainnut.
Kili on kyllä ainoa hyvä tuote, siinä mielessä että käyttää sivuvirtaa.
Onnea ja menestystä KILI-tuotteen kehittäjille!
Torille! Suomalainen firma on keksinyt salaatin.
Vierailija kirjoitti:
Torille! Suomalainen firma on keksinyt salaatin.
Kävin äsken ostamassa Shalaatin "Caesar pasta"-version ja oli TODELLA hyvää!
No, onko siinä Kilissä hiilihappoja vai ei? Kertokaas, ketkä olette jo maistaneet.
Shalaattia on nyt ostettu kaikkia lajikkeita. Purkin ja etenkin sisällön koko on kyllä pettymys maximus, niin vähän tuotetta on! Rieskistä ostettu kahta lajiketta ja Paraskin juustoversio, koska kaupassa ei muita ollut tarjolla. Pyörykkä ei kiinnosta yhtään, koska en muutenkaan osta valmislihapyöryköitä.
Vierailija kirjoitti:
No, onko siinä Kilissä hiilihappoja vai ei? Kertokaas, ketkä olette jo maistaneet.
Maistoin sitä sitruunanamakuista juomaa. En tykännyt yhtään, pelkkää sokerilientä. Tämä oli myös ensimmäinen kerta kun maistoin ns. energiajuomaa. En ole makeiden juomien ystävä, mutta varmasti monet näistä pitävät ja kai tuossa "sitä jotakin" on, koska tämän kisan voitti (tai jakoi voiton).
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hiilihappoa. Siirappimaisen imelä.
tästä tutustumaan hintoihin ja tuotesisältöihin
https://www.s-kaupat.fi/sivu/suomalainen-menestysresepti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistoin sitä sitruunanamakuista juomaa. En tykännyt yhtään, pelkkää sokerilientä. Tämä oli myös ensimmäinen kerta kun maistoin ns. energiajuomaa. En ole makeiden juomien ystävä, mutta varmasti monet näistä pitävät ja kai tuossa "sitä jotakin" on, koska tämän kisan voitti (tai jakoi voiton).
Yuzu-maun sisältö. Eikö hiilidioksidi siis ole hiilihappoa?
Ainesosat
Vesi, cascara eli kahvimarjan hedelmälihauutos tiivisteestä (30%), omenatäysmehu tiivisteestä (21, 9%), sitruunatäysmehu tiivisteestä (1, 5%), hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (sitruunahappo, natriumsitraatit), luontaiset aromit, C-vitamiini, luontainen kofeiini vihreistä kahvipavuista, makeutusaine (stevioliglykosidit steviasta).
Missä vaiheessa tämä salaatti muuttui sheikattavaksi shalaatiksi,alussa se oli ihan ravistetaan salaatti.
Ehkä siksi tuo sheikkaava ja shalaatti on teennäinen,eikä tekijältään tullut kovin luonteva esitys.
Todella surkeat tuotteet. Käy niinkuin viime vuonna eli vuoden päästä ei ole enää mitään myynnissä ja aikaisemmatkin on myyty - 70%. Mutta siitä vaan ravistelemaan salaattia ja juomaan jätteestä tehtyä energiajuomaa.
Sopu-pullissakin vehnäjauhoja eli se niiden maistamisesta
Ja nämä lihapullan ja kasvisten sekoitukset! Lihansyöjä ei koske eikä kasvissyöjä. Täysin tuhoon tuomittu vedätys.
Voittaja on se kenen tuote menee kaupaksi, itse aion kokeilla leipää ja tuota rinkeliä.