Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (404)
Kurttila on aika napakka sanomaan. Välillä kyllä vähän veemäinen. Itse tulen varmasti maistamaan noita Bagel.
Vierailija kirjoitti:
Kurttila on aika napakka sanomaan. Välillä kyllä vähän veemäinen. Itse tulen varmasti maistamaan noita Bagel.
Minusta on hyvä, että mukana on tiukka ja suorasalainen tuomari. Tykkään Kurttilan tyylistä. Kaikkien ei tarvitse aina hymyillä ja hymistellen sanoa myös negatiiviset palautteet.
Korjaan:
Minusta on hyvä, että mukana on tiukka ja suorasanainen tuomari. Tykkään Kurttilan tyylistä. Kaikkien ei tarvitse aina hymyillä ja hymistellen sanoa myös negatiiviset palautteet.
Siis Sukulan mukaan luodaan taas hittiä...Ei ole syntynyt ensimmäistäkään ja eiks tää oo jo viides tuotantokausi? Taas on tarjolla pelkkää soopaa. En oo ensimmäistäkään tuotetta maistanut ja tuskin tuun maistamaankaan. Boltsit ilmesty joskus Prisman hyllyyn...hinta oli alkajaisiksi 5,49, pakkauksen paino 280g. Toisin sanoen yhden paketin hinnalla sai Lidlistä ostaa 8 pakettia niitä teurasjäte pullia, kokonais saalis siis lidlissä 2,8 kg. eli kymmen kertainen. Tuskin kumpikaan olis ollut mikään maku nautinto...
Onhan noita ollut useampikin joka edelleen myy hyvin . Boltsi
vegaaninen pyörykkä,Happy Soup -keitot,Happy Soup -keitot ja Bakerika-pakastekeksitaikina on ainakin sellaisia jota meidän pikkukapastakin löytää, eli kuuluvat kaiketi useamman kaupan valikoimiin.
Kokeilen ainakin niitä rinkeleitä vai millä nimellä nyt myydään, vaikuttaa hyvältä.
Mitä tuotteita on vielä myynnissä?
- Boltsi
- ne nyhtöpossu jne. säilykkeet, en muista merkkiä
- Sitkas
- Bakerikan taikinat
- Kinnarin tilan valmisruuat
- Rostis(?)
- Pizzamuffinit
- Silpan piiraset
- tahinismoothie(?)
Onko muita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuotteita on vielä myynnissä?
- Boltsi
- ne nyhtöpossu jne. säilykkeet, en muista merkkiä
- Sitkas
- Bakerikan taikinat
- Kinnarin tilan valmisruuat
- Rostis(?)
- Pizzamuffinit
- Silpan piiraset
- tahinismoothie(?)
Onko muita?
Rebl:in leivät, vaikka niissä tosin reseptiä muutettu jonkin verran.
Tätä konseptia voisi muuttaa niin, että mukaan voi tulla yrityksiä ja yksityishenkilöiden ideoita, ja sitten yksityishenkilöt mätsätään yritysten kanssa. Saataisiin ehkä jotain vähän luovempaa ja kekseliäämpää mukaan, kun nyt ne karsiutuvat heti alussa ilmeisesti siksi, ettei esittelijöillä ole jo valmista tuotantolaitosta takanaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi noloa, mikäli itse "sheikkailisin" tai työkaverit "sheikkailisivat" salaattejaan. Täysin typerännäköistä. Ja meidän työpaikalla keski-ikä on alle 40 vuotta. Itse olen 30-vuotias.
Ne jotka sheikkaa, sheikkaa jo. Kyllä moni näkyy tekevän noin ihan tavallisen valmissalaatin kanssa. Ainoa ero on että kastike pitää itse laittaa laatikkoon ja pitää kantta/muovia vähän paremmin kiinni.
Eikös Fallerotkin ole tuosta kilpailusta?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kivoja uusia tuotteita. Harmittaa kun oma kiinnostuksen kohde ei päässyt jatkoon. Tykkäsin siitä uudesta modernista lihiksestä.
Joo, miksi ei mukana voisi olla enemmän tuotteita, kun käsittääkseni suurin osa kaikista tuotteista on jossain vaiheessa kaupan hyllyillä, nyt annetaan vain pienelle osalle tuotteita "mainosnäkyvyyttä"
Paraskin kili kiinnostelee testaamaan
Se blondi "someammatilainen" (muistaakseni pallerot) on tehnyt ainakin TikTokiin kipakan tuomareiden arvosteluvideon. Kuulemma tehtävänanto ei vastannut tuomarointia.
Varmasti siinä olikin pointti, some videolla voidaan hakea erilaisia asioita, tuomareilla oli vaan yksi näkökulma, videon jakaminen.
Viime vuonna lanseerattujen tuotteiden hintoja S-marketissa 1/25 (vain ne jotka olen itse ostanut):
Röstivåhveli 5,99e
Pizza Muffin 3,99e
Kaura-ateria metsäsieni 4,69e
Silpan piiras pinaatti 4,29e
Sitkas 2,79e
Mielenkiinnolla seuraan tämän vuoden tuotteiden hintoja. Tällä kaudella ei ole tuotteiden hintoja ja hintapisteitä vielä käsitelty.
Minusta Smokehouse-valmisruoatkin ovat yhä myynnissä.
No itse en sheikkaa valmissalaatin kanssa. Ihan haarukalla sekoitan joukkoon. No jokainen tyylillään.
En kerta kaikkiaan ymmärrä noita einespullia. Oliko viime jaksossa maininta että sisältää lihaa 51 %. Ei kerro mitenkään että mitä ne ne muut ainekset ovat, mistä saanut kritiikkiäkin. Jotain valkosipulin kynsiä tai basilikan lehtiä näkyy pakkauksessa mistä saanut siis kritiikkiä että eikös nuo ole mausteita.
Katsoin vertailun vuoksi HK lihapullien tuoteselostetta: Lihaa 16 %, liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 51 %.. Eli sama 'liha'prosenttiluku, ja tuoteselosteessa mainittu että sisältää myös herne- ja perunakuituja ja soijaproteiinia.
Ei sillä että kumpaakaan ostaisin, kunhan ihmettelen.
Kurttila on aika tyhmä arvoidessaan ihmisiä. Että Helsingin Punavuoressa tiedetään mikä on bagel, mutta maalla ei.
Olen 60+ maalaisnainen, ja tiedän kyllä. Olen nähnyt tv-sarjoissa, ruokaohjelmissa ja syönyt joskus Arnoldsissa. Olen myös lukenut kirjoista paljon juutalaisesta ruokakulttuurista.
Olen tehnyt myös itse kotona. Tykkään erityisesti artisokasta, aurinkokuivatuista tomaateista sekä kylmäsavulohesta täytteen. ( eri bageleissa). Myös porkkala sopii hyvin.
Varmasti New Yorkissa saisi niitä ainoita oikeita...