Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (404)
Paraski ja Kili on ainoat joita voisin kokeilla.
Salaatti ja lihapullat minusta huonoimmat.
Vierailija kirjoitti:
Eiks noiden uusien innovaatioiden yhtenä tärkeänä tavoitteena ole valmis tsi nopeasti valmistuva tuote. Mitä tekemistä tässä on millään tarinalla. Kuka lukee mitään tarinaa paketista, joka pitää saada nopeasti auki. Ei tasan kukaan muu kuin Suomalaisen menestysreseptin tuomarit. Nekin virkansa puolesta.
Itse aion ostaa muutamaa nyt tekeillä olevaa tuotetta riippumatta siitä, onko "tarinaa" vai ei, millainen on pakkaus tai mikään muukaan ulkoinen tekijä ei valintaani vaikuta. Kokeilen oletettavasti mulle sopivaa tuotetta eikä huteja juurikaan ole tullut. EI vaikuta pakkaus.
Minäkin olen varmaan outo kuluttaja. Pakkaus ja tarina ei vaikuta ostopäätökseen. Varsinkaan tarina, enkä ole koskaan tainnut lukea pakkauksista mitää muuta kuin sisällön/raaka-aineet.
Tuotteita joita mainostetaan paljon ei tee mieli edes kokeilla.
Puolet vähemmän lihaa kun normaalisti on sanottu, niin varmaan on vähemmän vielä kun toi 51%.
Olen samaa mieltä. Bagel, energiajuoma ja leipä ovat parhaita.
Minusta olisi noloa, mikäli itse "sheikkailisin" tai työkaverit "sheikkailisivat" salaattejaan. Täysin typerännäköistä. Ja meidän työpaikalla keski-ikä on alle 40 vuotta. Itse olen 30-vuotias.
Energiajuoma , näkkäri ja Bagel ovat niitä mitä varmaan ostaisin. Jo ihan sen takia , kun tekijät ovat sellaisia mukavia ihmisiä. Joku vaan tökkii salaatissa ja lihapullissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimevuotiset tuotteet oli ohjelman perusteella tosi hyviä, mutta sitten käytännössä tosi surkeita. Nytkin näyttää hyvältä, mutta saas nähdä mikä on totuus
Siis Sukulan mukaan luodaan taas hittiä...Ei ole syntynyt ensimmäistäkään ja eiks tää oo jo viides tuotantokausi? Taas on tarjolla pelkkää soopaa. En oo ensimmäistäkään tuotetta maistanut ja tuskin tuun maistamaankaan. Boltsit ilmesty joskus Prisman hyllyyn...hinta oli alkajaisiksi 5,49, pakkauksen paino 280g. Toisin sanoen yhden paketin hinnalla sai Lidlistä ostaa 8 pakettia niitä teurasjäte pullia, kokonais saalis siis lidlissä 2,8 kg. eli kymmen kertainen. Tuskin kumpikaan olis ollut mikään maku nautinto...
Eikö sun mielestä Sitkas ole hitti? Saatavilla kakissa kaupoissa, siis myös K- kaupoissa, siitäkin toinenkin versio myynniss
TÄH? Tuore näkkäri...tuhoaa koko näkkileivän idean. Näkkäri on kehitelty ammoisina aikoina säilyväksi kotitalouden hätävaraksi ja saa sellaisena pysyäkkin, ei kaikkea pidä raiskata...
Kyllä Kurttila ihan asiaa puhuu markkinoinnillisesta lähtökohdasta, koska tuotteet ja brändit tarvitsevat markkinoinnin johtamiseen ja strategiaan selkeän tarinan, mistä lähdetään ammentamaan. Tämä on usein kuitenkin enemmän markkinoinnin ammattilaisten ohjenuora, joka ei useimmiten selkeästi näy kuluttajalle asti sellaisenaan. Toki näidenkin kehittäjien on hyvä omaksua tällainen strateginen ajattelu markkinoinnin näkökulmasta, mutta tämä saa ohjelmassa ehkä turhan isoja mittasuhteita. Kurttilakaan tuskin tarkoittaa, että pussiin pitää lyödä A4:n verran tarinaa, mutta esim. tässä bagel-hemmon tapauksessa se historia ja tarina on sen verran hyvä, että sitä olisi hyvä hyödyntää vahvemmin markkinoinnissa.
Ohjelmassa mielenkiintoisimpia tuotteita olivat aikoinaan ne, jotka lähti täysin yhden ihmisen keksinnöstä. Nyt ohjelmassa on yleistynyt jo valmiiden firmojen uudet tuotteet, joten ohjelma toimii lähinnä putaanpullien ja rebeleiden mainosväylänä, mikä on vähän tylsää. Brändinkehityskin jää vähän puolitiehen, jos taustalla on jo selkeästi tunnettu brändi kuten vaikkapa Rebl Eatsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimevuotiset tuotteet oli ohjelman perusteella tosi hyviä, mutta sitten käytännössä tosi surkeita. Nytkin näyttää hyvältä, mutta saas nähdä mikä on totuus
Siis Sukulan mukaan luodaan taas hittiä...Ei ole syntynyt ensimmäistäkään ja eiks tää oo jo viides tuotantokausi? Taas on tarjolla pelkkää soopaa. En oo ensimmäistäkään tuotetta maistanut ja tuskin tuun maistamaankaan. Boltsit ilmesty joskus Prisman hyllyyn...hinta oli alkajaisiksi 5,49, pakkauksen paino 280g. Toisin sanoen yhden paketin hinnalla sai Lidlistä ostaa 8 pakettia niitä teurasjäte pullia, kokonais saalis siis lidlissä 2,8 kg. eli kymmen kertainen. Tuskin kumpikaan olis ollut mikään maku nautinto...
Eikö sun mielestä Sitkas ole hitti? Saatavilla kakissa kaupoissa, siis myös K- kaupoissa, siitäkin toinenkin versio myynniss
Maistoin, mutta en ymmärtänyt miten se eroaa muista ruisleivistä lopulta
Onko niissä salaateissa mitään proteiinia?
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi noloa, mikäli itse "sheikkailisin" tai työkaverit "sheikkailisivat" salaattejaan. Täysin typerännäköistä. Ja meidän työpaikalla keski-ikä on alle 40 vuotta. Itse olen 30-vuotias.
Menee samaan sarjaan "viheltävän" einesruoan kanssa. Mielestäni sekin nolottaa kun mikroruoka alkaa vislaamaan. Kaikki eivät halua saada huomiota työpaikan ruokatauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee samaan sarjaan "viheltävän" einesruoan kanssa. Mielestäni sekin nolottaa kun mikroruoka alkaa vislaamaan. Kaikki eivät halua saada huomiota työpaikan ruokatauolla.
Vierailija kirjoitti:
Katsojat ovat täysin tyrmänneet tämän salaatin mutta tuomarit väkisin laittaa sen voittamaan, tässä mättää nyt pahasti jokin 🤔
ilmeisesti kastike ainakin oli hyvää, eli olisiko reseptiikan ansiosta sitten..
Vierailija kirjoitti:
Energiajuoma , näkkäri ja Bagel ovat niitä mitä varmaan ostaisin. Jo ihan sen takia , kun tekijät ovat sellaisia mukavia ihmisiä. Joku vaan tökkii salaatissa ja lihapullissa.
Samaa mieltä. Enkä kyllä ymmärrä, miksi Kaisa sai 5 lisäpistettä siitä todella tylsästä kuvastaan.
Noiden somevideoiden kuvaaminen oli piinallista katsottavaa, täyttä ohjelma-ajan hukkaamista.
Rieskis ja omituinen murre. Onko tää joku lappalainen vai wanna be helsinkiläinen.
Salaattikastikkeet on yleensä pienissä pusseissa salaatin joukossa. Helppo avata ja sekoittaa. Kauan säilyy tuossa ravistettavassa kastike siellä pohjalla. Salaattibuffetissa kastikkeet on myös pusseissa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi Sitkas leipä oli hyvää ja on edelleen minun suosikkileipäni, jota ostan säännöllisesti.
pascara