Kuinka monella täällä on yliopistokoulutus?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken jäänyt amis on koulutuksena. Olen kuitenkin alan töissä. Palkka n.3000€/kk.
En ole tarvinnut kummoisempaa koulutusta. Työelämä alkoi 2010.
Tätäkö ap kysyi?
Ketjuohjaaja ilmottautui viisastelemaan. Varmaan lettutieteen vihtori.
Oikea vastaus on kolmella, varma tieto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken jäänyt amis on koulutuksena. Olen kuitenkin alan töissä. Palkka n.3000€/kk.
Tätäkö ap kysyi?
Amiksella meni tunteisiin! :D
Vierailija kirjoitti:
No miten se koulutus on tullut hyödynnetty Onko oppi kuitenkin kaatanut ojaan? Tuntuuko muuten vaan mukavalta mukavalta fiilistellä tutkinnolla?
Tietyiltä osin korkeakoulussa opittu on minulla edelleen päivittäin käytössä.
M60
Kaikillahan on yliopistokoulutus. Paitsi erityisillä.
Vierailija kirjoitti:
No miten se koulutus on tullut hyödynnetty Onko oppi kuitenkin kaatanut ojaan? Tuntuuko muuten vaan mukavalta mukavalta fiilistellä tutkinnolla?
Koulutuksen ansiosta osasin suhtautua koronahysteriaan maltillisesti. En tarvinnut terveenä ihmisenä rokotuksia tai maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö ap kysyi?
Mä olen AMK:sta valmistunut sairaanhoitaja. Ap esitti selkeän kysymyksen eikä kesken jäänyt amis tai kokonaan käyty amis liity tähän. Ei liity myöskään AMK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö ap kysyi?
Mä olen AMK:sta valmistunut sairaanhoitaja. Ap esitti selkeän kysymyksen eikä kesken jäänyt amis tai kokonaan käyty amis liity tähän. Ei liity myöskään AMK.
Oletko koskaan vieraillut ketjuissa, joissa kirjoittelu laventuu aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksen ansiosta osasin suhtautua koronahysteriaan maltillisesti. En tarvinnut terveenä ihmisenä rokotuksia tai maskeja.
Tarkoitit varmaan että koulutuksesta huolimatta vouhotat edelleen koronasta joka ketjussa mihin se aihe ei liity.
Hep. Kaksi yliopistotutkintoa löytyy. Luonnontieteistä ja tekniseltä alalta. Töitä ei kuitenkaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on, mutta en ole tehnyt päivääkään koulutustani vastaavia töitä.
-Fyysikko
Eli täällä on oikeastikin korkean äo:n omaavia ihmisiä, ainakin joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan että koulutuksesta huolimatta vouhotat edelleen koronasta joka ketjussa mihin se aihe ei liity.
Tässä ketjussa moni moittii ketjuun kuulumattomia viestejä kirjoittaen itsekin ketjuun kuulumattoman viestin.
Minä myönnän rehellisesti aina ajan oloon kirjoittavani sellaisia. Joskus ne kantavat hedelmää aloittaen uuden aiheen.
Ei pidä olla niin tiukkapipo!
Vierailija kirjoitti:
Hep. Kaksi yliopistotutkintoa löytyy. Luonnontieteistä ja tekniseltä alalta. Töitä ei kuitenkaan löydy.
Kevytyrittäjyys tuollaisella tietotaidolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa moni moittii ketjuun kuulumattomia viestejä kirjoittaen itsekin ketjuun kuulumattoman viestin.
Minä myönnän rehellisesti aina ajan oloon kirjoittavani sellaisia. Joskus ne kantavat hedelmää aloittaen uuden aiheen.
Ei pidä olla niin tiukkapipo!
Ei pidä olla koronahullu.
Miksi yliopistokoulutettu tuhlaisi aikaansa täällä.
Yliopistokoulutetut kuitenkin valittavat, kun työnantajat eivät palkkaa heitä ja keksi jotain tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä maskeja käytettiin myös suojaamaan muita. Ne huonommat ei juuri itseä edes suojaa.
t. amis
FM