Lapsettomat miehet, kuka teidät aikanaan perii?
Mihin tai kenelle omaisuutenne menee kun teistä joku päivä aika jättää?
Ketju nimenomaan miehille, koska naisille oli erillinen vastaava ketju (en kyllä ymmärrä syytä erottelulle).
Kommentit (42)
Luonnonperintösäätio ja kissat . Ihmisille EI mitään.
Paikallinen vapaaseurakunta näillä näkymin.
Vierailija kirjoitti:
Incelit ry saa periä kaikki animefiguurini.
Huom. vain yksi incel-aiheinen viesti per ketju. Ettei menis jankutukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ajattelin että testamenttaan yliopistolle tai tieteelliselle tutkimukselle, mutta yliopistolaitos meni niin perseelleen yliopistouudistuksen jälkeen että enää en halua jättää sinne penniäkään.
Tässä tulisi tuettua vasemman laidan sirkusta,joten ei sinne.
Kahden veljeni pojille. Jätän heille kaiken ylimääräisen mitä jää kun aika jättää.
Minä itse kulutan rahoja sitten vanhana ja saatan kirjoittaa testamentin että rahani menevät sitten jollekkin köyhälle ihmiselle.
Minä sijoittelen rahojani jotta pääsen oravanpyörästä pois ennen eläkeikää. En tuhlaa vielä rahojani mihinkään turhaan.
M35
En ymmärrä miksi kohdistat kysymyksen miehille palstalla, jonka käyttäjät ovat naisia. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kohdistat kysymyksen miehille palstalla, jonka käyttäjät ovat naisia. 😂😂😂😂
Täällä on yllättävän paljon miehiä. Ei käyttäjyyttä ole rajoitettu sukupuolen mukaan.
Kummilapsille puoliksi asunnon myynnistä saadut rahat kunhan kulut on kuitattu pois päältä.
Sukulaisille ja kavereille tavaroita kämpästä (esim. dvd kokoelma, lp levyt yms)
Näin lukee testamentissa.
M-40
Varmaan Prostituoituihin jos mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. Ylilauta-jätteet muuttivat tänne.
Pahempia jätteitä te näytätte olevan, näkee joka viestiketjussa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Prostituoituihin jos mahdollista
Vinkiksi sinullekin,pitkäaikainen sijoitus kannattaa, koskee myös näitä.
Mä voisin testamentata esim soittimeni hyville kavereille, tai jollekkin järjestölle.
Ei kukaan. En usko perintöoikeuteen. Se on perustuslainvastainen oikeus, eikä ole myöskään ihmisoikeus. Olen testamentannut kaiken sille, joka lopettaa moisen laittoman hullutuksen.
Ostan kultaa ja jemmaan hanuriin (ei se soitin). Vien kanssani hautaan
Sisarukset perintökaaren mukaan. Tuskin minulta suurta omaisuutta jää.
Veljeni lapsi perii minut. Veljeni ollut työtön ikänsä ja ryypiskellyt ja sai lapsen. Minä en ole saanut naista edes ja olen pian 50 v. Minulla vakityö ja 400 000 euron omaisuus puolet on äidiltä perintöä.
En ole kerännyt omaisuutta kenellekkään, vaan elänyt.