Erilaista seksiä mitä koskaan olen saanut..
Olen 40v. Nainen ja lauantaina sain jotain ihan uutta ja ihmeellistä, en koskaan ollut aiemmin kokenut tai edes ajatellut sellaista. Ollaan mieheni kanssa hyvin seksuaalisia ihmisiä ja meillä onkin oikein hyvä seksi elämä, mitä nyt voi olla kahden lapsen perheessä. Lauantaina perinteisen suuseksin ja sormi lämmittelyjen yhteydessä mies rupes hieromaan pilluani vähän rajummin ja laittoi useamman sormen sisään. Minä olin ihan ihmeissäni että mikä voi tuntua noin hyvältä ja mies sanoi että neljä sormea on sisällä ja kysyi kokeillaanko että meneekö koko käsi. Sanoin että voit kokeilla rauhallisesti, hetken rauhassa työnneltyä tunsin kun koko nyrkki meni sisään ja silloin mies lopetti ja antoi mun tottua tunteeseen. Sit sanoin että voit rueta varovasti liikuttaa, se tunne oli jotain ihan uskomatonta. Hetken kuluttua rupes tuntuu että saan ihan kohta ja huusin että kovemmin ja sit sain niin uskomattoman orgasmin että tuntui että taju lähtee. En ollut koskaan kokenut mitään sellaista, juteltiin miehen kanssa siitä ja ihmeteltiin että miten se vasta nyt tuli meille vastaan ja miten hyvälle se tuntui.
Onkohan tämä miten yleistä muilla naisilla ja miten usein teette tätä. Kertokaa kokemuksia. Ja voin suositella että kokeilkaa rohkeasti kaikkea uutta...
Kommentit (6)
Ihana kuulla! Tuo on myös meillä aika uutena lisänä seksiin. Siitä vaan menee pillunsuu hyvästä lämmittelystä huolimatta niin araksi moneksi päivää, että useimmiten mies käyttää neljää sormea niin hyvin kuin pystyy.
Fisting, eli nyrkitys, nyrkittäminen. Mies ei työnnä tavaraan nyrkkiään nyrkissä, vaan kätensä siten että kaikki viisi sormea on suorana, supussa. Sitten kun käsi on ranteeseen asti tai enemmälti piilossa voi suorat sormet laittaa vaikkaa nyrkkiin taikka levittää ne ammolleen ja tunnustella. Varovainen edes-takas liike on hyväksi, erittäin varovasti ja hitaasti voi kiertääkin käsivartta, jos nainen ei kilju liian kovaa.
Käyttäkää lateksihanskoja, ettei bakteerit leviä!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää lateksihanskoja, ettei bakteerit leviä!
Kyllä se riittää että mies pesee kätensä toimituksen jälkeen, ei sieltä yleensä mitään sairaalabakteereja saa.
Ohos! Pitänee kokeilla.