Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapiolasta kävelykeskustassa kukaan ei kävele

Vierailija
17.11.2025 |

Mihin kaikki meni 

nököttää kotina nurkissaan 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu työväestöä ja he ovat päivisin töissä. 

Vierailija
2/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään autio ole. Ei kannatta sokeasti uskoa kaikkea mitä lukee. Totta on, ettei Tapiolan keskusta ole entisenlainen vilkas keskus ollut enää pitkään aikaan. Se on jäänyt Iso-Omenan ja Sellon puristukseen pienuutensa takia. Kyllä siellä silti ihmisiä vielä liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä vielä väkeä kävelee, etenkin viikonloppuisin. Mutta totta on, että esim. 90-luvulla käveli enemmän. Ja syy oli silloin se, että siellä oli kivoja paikkoja ympäri tapiolaa, joissa halusi kaikissa käydä. Yhdessä paikassa Sokoksella ostoksilla, siitä kävellä Stockalle lisää ostoksille, sitten toisaalle Carrolsiin hampurilaselle ja Heikintorin alkoon ostamaan viinipullo. Ja pitipä vielä hakea vanhan terveysaseman vierestä apteekista jotain. Nyt kaikki kiinnostava on Ainoassa, muualta Tapiolasta on oikeastaan lopetettu kaikki myymälät. Eli ei tarvitse kävellä kuin ainoastaan Ainoassa. Siellä kyllä ihmisiä on usein ruuhkaksikin asti.

Vierailija
4/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Hesarilta unohtui se lupaus, että luopuu klikkiotsikoista?

Vierailija
5/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola on pilattu.

Vierailija
6/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttunut sokkeloiden sokkeloksi - Tapiola , Ainoa, metroasema - aiheuttaa varmaan liikkeillekin tappiota. Kysyin kerran  esim. vartialta , joka oli ollut siellä viikon töissä - valitti, että ei osanut neuvoa minulle uloskäyntiä tiettyyn suuntaan. Pian olen menossa Tapiolan terveysasemalle rokotukseen - mistähän ovesta ulos. Olen silti monessa kymmenessä maassa yksin matkustellut, mutta Tapiolan keskus ja Ainoa sekä Johannesburgin ja Pretorian välimaastossa oleva ostoskeskus ovat minulle pulmaksi tulleet - yksinkertaisempi oli tuo Pretorian ostari, joten kertoo kaiken Tapiolasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi