Tahdon kuolla koska elämäni on todella turhaa
Ihan tosi. Ei minulla ole ketään tai mitään. Jotenkin en vain osaa tätä elämää.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, toistat koko ajan samoja asioita? Kokeile nyt hyvä ihminen jotain täysin erilaista elämäntyyliä ennen kuin kuolemaa alat suunnitella.
Olen muuttanut ihan kaiken ihmisiä ja elämäntapoja myöten, kaupunki, työ kaikki. On elämä huomattavasti parempaa mutta olen silti aika hukassa. Varmaan yleinen kokemus mutta ahdistavaa kun en tiedä missä pitäisi olla ja milloin. Pelkään, että olenko oikeassa paikassa.
-ap
Sinä olet traumatisoitunut ja viottunut hermosto saa sinut kiertämään aina samaa epäonnistumisen luuppia. Mutta asialle voi tehdä jotain. Googleta susanna Tanni ja osallistu hänen koulutuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, toistat koko ajan samoja asioita? Kokeile nyt hyvä ihminen jotain täysin erilaista elämäntyyliä ennen kuin kuolemaa alat suunnitella.
Olen muuttanut ihan kaiken ihmisiä ja elämäntapoja myöten, kaupunki, työ kaikki. On elämä huomattavasti parempaa mutta olen silti aika hukassa. Varmaan yleinen kokemus mutta ahdistavaa kun en tiedä missä pitäisi olla ja milloin. Pelkään, että olenko oikeassa paikassa.
-ap
Fear of missing out; fomo?
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä ADHD tai autisti.
En tiedä mikä olen. Otan asiat aika tosissani ja tahdon yleensä yrittää parhaani. Asetan tavoitteita korkealle. Kuitenkin tunnen riittämättömyyttä ja oloni paskaksi jos en kykene siihen mihin tahtoisin. Lopulta aika vähän asiat kiinnostaa minua tai sitten hyvin monet asiat kiinnostaa minua. Olen ristiriitainen ja vaativa itseäni kohtaan. Sitten toisaalta rakastan ja pidän huolta, osaan olla myötätuntoinen. Minun on vaikea olla itseni kanssa kuitenkin välillä koska en lopulta sitten kuitenkaan tiedä mitä haluan tai mitä pitäisi tehdä tai mihin minusta ylipäätään edes on. Aika menee eteenpäin vauhtia mutta en tiedä mitä minun pitäisi tehdä toisin. Päihteet olen lopettanut ja paljonkin korjannut asioita elämässäni. Minä en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Ihmissuhteita on vaikea muodostaa nykyään ja tahdon suojella itseäni.
Traumoja on todellakin, sitä ei voi kiistää mutta olen käynyt terapian ja edelleen saan kehollista hoitoa, joka avaa kroppaan jääneitä traumajumeja, se on uskomatonta ja toimii. Asiat vaan kuitenkin tuntuvat joskus muuttuvan ainakin omasta mielestäni liian hitaasti vaikka esimerkiksi kokonaisuutta miettiä elämäni on vuodessa muuttunut ihan täysin. Ehkä mieli laahaa sitten perässä, en tiedä. - ap
Otan itse myös vinkkejä kuinka päättää elämä. Valmis täältä lähtemään. Elämä täyttä tuskaa. En kestä enää. Väsynyt lopullisesti.
Lue Albert Camusin Sisyfuksen myytti ensiksi! Sen jälkeen arvioin itse itsemurhan tarpeeni!
Vierailija kirjoitti:
Lue Albert Camusin Sisyfuksen myytti ensiksi! Sen jälkeen arvioin itse itsemurhan tarpeeni!
Jo alkusanoissa hän sanoi jotenkin mahtavasti itsemurhasta. Myöhemmin havahduin miten buddhalainen tapa ajatella maailmaa sanoi sen kaiken ja paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo alkusanoissa hän sanoi jotenkin mahtavasti itsemurhasta. Myöhemmin havahduin miten buddhalainen tapa ajatella maailmaa sanoi sen kaiken ja paremmin.
Ja oli tehnyt sen nuivaakin nuivemmin vuosituhansia aikaisemmin.
Eikö se riitä, että hengittää ja pieree? Ei se eläminen sen vaikeampaa ole.
Traumajumin kehollinenhoito, mikä se on ja mistä sitä saa..sitä todella tarvitsen minäkin.
Ihan ok sulla menee, jos jaksat olla työelämässä. Sä ajattelet ja angstaat liikaa.
Rukoillaan puolestasi, että kaikki kirkastuu.