Jos olisit miljonääri niin lahjoittaisitko osan rahasta hyväntekeväisyyteen ja jos lahjoittaisit niin mihin kohteeseen?
Kommentit (29)
Lahjoittaisin mielenterveystyöhön, lapsille, esyille ja perheelleni.
Perustaisin löytöeläinsuojan. Eli hyväntekeväisyyden kohteena etenkin kodittomat kissat.
Vaikka en ole miljonääri, niin eläinsuojelutyöhön lahjoitan säännöllisesti nytkin.
Miksi konditionaali? Miljonäärit lahjoittivat verotietojen mukaan noin 45% tuloistaan yhteiskunnalle, eikö se riitä?
Hope ry, Unicef, Lääkärit ilman rajoja
Vierailija kirjoitti:
Miksi konditionaali? Miljonäärit lahjoittivat verotietojen mukaan noin 45% tuloistaan yhteiskunnalle, eikö se riitä?
Hyvä kun palauttavat. Työläisten selkänahasta se on revitty.
Ja omaisuuden tuotosta menee muuten vain 30% veroa.
Aika moni lahjoittaa johonkin, vaikka ei edes ole mikään miljonääri.
Pitäisin itse. Näin olen auttanut köyhää eli itseäni.
En. Ensinnäkään ei miljoonalla vielä leveästi loppuelämäänsä elä, toisekseen veroja olen jo maksanut tarpeeksi. Testamentissani viimeinen edunsaaja on wwf, joten saavat sitten kun en enää itse, eikä ensisijainen perijä varojani tarvitse.
Tuskin. Ihmiskunta ei ole pelastamisen arvoinen. Joitakin sodan lapsiseksiorjien paluuta normaaliin voisin tukea. Uskoisin ostavani metsää ja suojelevani sitä. Panostaisin myös kaikkeni taisteluun tuulivoimaa vastaan.
Lahjoittaisin eläintensuojeluun ja luonnonsuojeluun.
Eläinsuojeluun, itse en tarvitse lisää, on se mita tarvin
En lahjoittaisi. Jos olisin miljardööri niin perustaisin valkoista ylivaltaa ajavan säätiön.
olen miljonääri.
En lahjoittaisi, koska sitten en enää olisi miljonääri. Tarvitsen omaisuuteni tuoton elämiseeni.
Nämä ovat miljonäärejä/miljardöörejä juuri siksi etteivät lahjoita muille. 6 eur/tunti voi tulla piikomaan mieluiten kaukomailta.
Kodittomia kissoja autan jo nyt. Jos tämän pallon hyväksi voisi tehdä enemmän, niin siihen ilman muuta. Mutta niin moni miljardööri sitä pilaa parasta aikaa, joten luulen että on aivan liian myöhäistä. Haluaisin panostaa tutkimukseen, jossa löydettäisiin ehkäisylääke, joka estää KOKO ihmiskunnan lisääntymisen simsala-bim! Jätetään maapallo muille lajeille, ne ovat sen ansainneet, ihminen ei.
No en lahjoittaisi mihinkään, vaan perustaisin firman, ja satsaisin lokaatioon, tuotekehitykseen ja prosesseihin. Samalla luoden työpaikkoja sekä lisäarvoa mille tahansa raaka-aineelle mikä onkaan kyseessä.
Itselleni lahjoittaisin henkilökohtaisen mikroautoradan, jossa voin huruttaa vaikka kännissä jos haluan.
Ehkä kerran kuussa laittaisin 2 euroa lottoon.
Eläinsuojeluun, syrjätytymisen ehkäisyyn ja mt-palveluille.
hurstille,muut järjestöt on huonoja ja apu ei mene suoraan.