Vaikeat äkkiväärät ihmiset!
He jotka haluavat kinastella, olla kitkeriä, sina oikeassa, uhriutumassa, valittamassa, eivät ota vastuuta omista teoista, ovat mielestään aika oikeassa. Perusnegatiiviset.
Tunnistatko ihmistyypin?
Minulla on mennyt tälläisiin jaksaminen ja olkoonkin sukulainen, en enää jaksa pitää yhteyttä.
Sitten on naapuri myös tälläinen, asunut vuosia viereisessä talossa. Joudun katsomaan etten osu samaan aikaan lähtemään kuin hän, lyöttäytyy valittamaan seuraani. Mitä tahansa hänelle sanon, kaikki on väärin. Positiivisuutta tämä änkyrä ei siedä yhtään vaan intoutuu valittamaan lisää!
Kommentit (6)
Joo, yleistyneesti vihainen tai piirrevihainen ihminen. Yritän välttää.
Minä olen varmaan tuollainen, kun olen pitkään voinut todella huonosti. Tiedän, että olen raskasta seuraa esim. sukulaisille. Näen heitä harvoin ja yritän parhaani mukaan pysyä kasassa tapaamisilla, vaikka olen hyvin väsynyt ja hajalla. Ja tunnen syyllisyyttä siitä millainen olen. Kannattaa muistaa tämäkin puoli asiassa, et voi tietää mitä kaikkea sukulaisesi tuntee.
Yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kannata hermostuu. Kuuntelee vaan ja ajattelee omia juttuja samalla ja nyökkää valittajalle. Haluavat vaan purkaa jotain, mistä lie johtuu. Jos joku puhelimessa alkaa valittaa pitkään ja papattaa niin katon samalla telkkariii.
Ole reilusti myrtsi, katteeton optimismi on syvältä.
Ap valittaa