Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Vesku-Show ei koskaan tule tv:stä?

Vierailija
16.11.2025 |

Samat Uunot nähty miljoona ja yksi kertaa, mutta en muista koskaan nähneeni Vesku-Showta televisiosta tällä vuosituhannella.

On hauskoja, mitä DVD:ltä ja Youtubesta katellut

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi nylypäivään. Kauheaa naisten halventamista.

Vierailija
22/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että sitä porukkaa jonka mielestä Vesku on hauska ei ole enää paljoa hengissä. Ja rivit harvenevat nopeasti.

Kyllä meitä 60-70- luvuilla syntyneitä on vielä aika paljon hengissä. Ja sitten kun ei enää olla niin yhteiskunnasta on kuolleet kaikki jotka pitää yhteiskuntaa pystyssä. Vielä tänään tulee keittiön hanasta juomakelpoista vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että sitä porukkaa jonka mielestä Vesku on hauska ei ole enää paljoa hengissä. Ja rivit harvenevat nopeasti.

Kyllä meitä 60-70- luvuilla syntyneitä on vielä aika paljon hengissä. Ja sitten kun ei enää olla niin yhteiskunnasta on kuolleet kaikki jotka pitää yhteiskuntaa pystyssä. Vielä tänään tulee keittiön hanasta juomakelpoista vettä.

Kun 70-luvulla syntyneet kuolevat, infra romahtaa.

Vierailija
24/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun 70-luvulla syntyneet kuolevat, infra romahtaa.

Totta. He saavat elättää itseään vanhemmat ja nuoremmat eläkeläiset.

Vierailija
25/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä näkee. Ei kiinnosta enää ketään.

Vierailija
26/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä näet.

Piruako sillä tv.llä tekee kun aina vaan samat ohjelmat.

Vierailija
27/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 60-luvun alussa ja minusta Speden touhut ovat ihan täyttä kuraa. Kyllähän ne x-paronit ja leikkikalukangsterit ym 60-luvun elokuvat lapsena meni ja ne alkupään spedevisiot, spedeshowt, sekä pari ensimmäistä uunoakin vielä menetteli, mutta ei enää mikään sen jälkeen. 

Vierailija
28/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku-Show oli muistaakseni aika pitkäveteinen ohjelma. Veskuhan ei ollut mikään kirjoittaja, ja tuo ohjelma taisi olla kokonaan hänen harteillaan. Spede puuhaili muita juttuja siihen aikaan. 

Vierailija
29/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen esittäminen on kallista: pitää maksaa Veskun ja Speden perikunnille. Spede ehti myydä Uunot MTV:lle ennen kuolemaansa, minkä takia niiden esittäminen on MTV:lle ilmaista.

Tekevät näin karhun palveluksen kaikille. Kukaan ei nää sitä. Eikä kukaan tienaa mitään 🤗

Vierailija
31/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskaa 

Vierailija
32/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spede-showkin saisi tulla uusintana tai laittaisivat edes kaikki Spede-showt taas levitykseen, oli formaatti mikä tahansa. Tällä hetkellähän 1980-luvun Spede-showta ei saa ostettua uutena yhtään mistään.

No sekin sais tulla televisioista vaihteeks, mutta mielestäni Vesku Showssa vähemmän sitä katsojan älykkyyttä aliarvioivaa asioiden toistoa kyllästymiseen asti jota Speden jutuissa riitti.

Ihan samaa paskaa hieman eri paketissa, Veskuhan se molempien päätähti oli. Eihän Spede itse mikään hauska mies koskaan ollut.

Spedehän se Vesku Shownkin tuottaja oli ja siitä myös rahat liiveihinsä kääri.

Vierailija
33/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska mies

Vierailija
34/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nää aina Putoukset voittaa (jonka alkupään kaudet oli kyllä oikeasti hauskoja)

Vierailija
35/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tulla? Ihmettelen mitä sellaisen päässä on vinksahtanut joka sellaista haluaa katsella.

Viihde on vankila, ulos ja elämään. 

Onneksi ei esitetä, ne on kammottavia, oon vähän nähny hyi

Vierailija
36/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tulla? Ihmettelen mitä sellaisen päässä on vinksahtanut joka sellaista haluaa katsella.

Onneksi ei esitetä, ne on kammottavia, oon vähän nähny hyi

hyviä oli

Vierailija
37/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä speden ja veskun tuotanto on lähes täydellistä roskaa. Sellaiseen irvailuun perustuvaa "viihdettä" eteenkin uunot on aivan käsittämättömän huonoja, niitä ei irvistelemättä pysty mitenkään katsomaan. Telkkari oli nähtävästi tuohon aikaan vielä niin ihmeellinen asia, että näytettiin sieltä mitä tahansa niin silmät selällään sitä katseltiin. 

Olisi vain vesku jatkanut luonnenäyttelijänä pojat elokuvan jälkeen. 

Vierailija
38/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalinen ideologia tappoi ilon ja naurun, jään sisälle.

Vierailija
39/39 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareilla kauhea kiima käydä Veskun ja Speden kimppuun😂