Onko teistä okei tuijottaa ihmisiä?
https://www.is.fi/viihde/art-2000011629927.html
Maria Veitolalle se on harrastus.
Kommentit (34)
Pikkupaikkakunnilla lähdetään vartavasten katsomaan ihmisiä. Itse totuin siihen lapsena, että vanhemmat sanoi, että nyt lähdetään ajelulle katselemaan ihmisiä ja sitten ajettiin kirkonkylän keskustaan ja oltiin jossain parkeissa. Jos ei näkynyt juuri ketään, vaihdettiin paikkaa. Ja huoltiksen baareissa yms. aina istui ihmisiä, jotka samalla tujottelivat ohikulkevia. Oi niitä aikoja! 😂
Nykyään ei ketään saisi katsoa kuin ihaillen. Aina ei edes ihaillen. Joitakin tyyppejä ei parane katsoa kohti lainkaan. Se voi olla jopa vaarallista.
Katsoa saa. Yleensä niinsanotut tuijottajat ei edes oikeasti katso sinua vaan katsovat eteensä.
Erikoinen juttu. Juuri eilen tulin ulos lähikaupastani Alepasta ja siinä oli seisoskelemassa joku pakistanilaisen näköinen vähän retardaatiosta kärsivältä näyttävä karvaturpa, joka toljotti minua ihan kuin vähä-älyinen. En tiedä miksi tuijotti, mutta alkoi vähän ärsyttämään se tilanne ja melkein teki mieli kysyä että mitä v i t t u a siinä toljotat saatanan v a j a k k i, oletko homo vai mikä on ongelma.
En koskaan katsele ihmisiä kun en itsekään pysty sietämään tuijottelijoita!Katselen kiukkuisesti muualle!Vihaan ihmisiä!
Pitääkö tuota kokeilla? Missä? Tylsiä ihmisiä ei jaksa katsoa. ;) Mutta ei saa kiusata ketään katseella.
Ei ole.
Joskus joutuu tilanteisiin, missä ei voi oikein olla seuraamatta muita, esim. jossain odotushuoneessa.
Mistä tunnistaa suomalaisen maailmalla? No siitä vähä-älyisestä toljotuksesta ja muiden kyttäämisestä. Esim. lentokentillä ei voi erehtyä ketkä on suomalaisia, ei muut yleensä tuijottele muita sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa suomalaisen maailmalla? No siitä vähä-älyisestä toljotuksesta ja muiden kyttäämisestä. Esim. lentokentillä ei voi erehtyä ketkä on suomalaisia, ei muut yleensä tuijottele muita sillä tavalla.
Tuijotat itse jos kiinnität huomiosi tuollaiseen
Saatan katsoa jotain kaunista maisemaa puoli tuntia, vaipuen jonkinlaiseen nirvanaan ja näyttäen varmasti aika hölmöltä. En ehkä tekisi kenellekään ihmiselle.