Menettekö oikeasti pikkujouluihin?
Kommentit (40)
Olin perjantaina. Mukavaa oli niin kuin on ollut aina.
mulla ollut v-mäisiä työpaikkoja. osaan ruokailusta osallistunu osaan matkoista en.
työpaikan juhlista voi olla poissa, jos yritetään pakottaa sanoisin, et joo tottakai,sitten viestiä että tarttuva vatsatauti voi sori kun ei pääse.....
haluan muistamiset vaikka lahjana,esim. joulukori,kahvipaketti jne.
Vierailija kirjoitti:
Menen, Työnantaja tarjoaa hyvää ohjelmaa, hyvät ruuat ja juomat. Työnantaja panostaa pikkujouluihin ja hyvät juhlat on aina ollut. Kiva mennä.
Meillä työnantaja panostaa hyviin palkkoihin mutta pikkujouluja ei ole lainkaan. Sopii minulle
Todellakin menen ! Hieno juhlapaikka, hyvää ruokaa ja juomia niin paljon kuin vatsa vetää, ohjelmaa, bändi ja vielä yöpyminen hotellissa + kuljetukset. Työnantajalle suuri kiitos, että näin hienot pikkujoulut taas tänäkin vuonna !
Ruokailuun käyn osallistumassa ja sitten voikin lähteä kotiin muihin juttuihin. Surullisia tapauksia ne ketkä juhliin jäävät pidemmäksi aikaa. Melko tyhjä elämä heillä
Vierailija kirjoitti:
Todellakin menen ! Hieno juhlapaikka, hyvää ruokaa ja juomia niin paljon kuin vatsa vetää, ohjelmaa, bändi ja vielä yöpyminen hotellissa + kuljetukset. Työnantajalle suuri kiitos, että näin hienot pikkujoulut taas tänäkin vuonna !
Mieluummin lisää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo menen. Meillä on kiva paikka, kunnon illallinen ja bändi soittamassa, pääsee tanssimaan.
Kuka haluaa syödä illallista ja tanssia pomon kanssa?
En ole vuosiin käynyt pikkujouluissa eikä ole niitä ikävä vaikka oli mukavat juhlat.
Miksi niin harva nykyään haluaa bilettää?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lisää palkkaa.
No sitäkin saatiin tänä vuonna.
En mene. Tulen työmatkalta myöhään illalla sinä päivänä, kun pikkujoulut pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin harva nykyään haluaa bilettää?
Eiköhän ne pikkujoulut ole mennyttä aikaa
Pikkujoulut 80-luvun juttuja. Pelkkää ryyppäämistä savuisessa kabinetissa, uusi harjoittelijatyttö itkee käytävällä pissat housussa ja kaksi kertaa vuodessa kuppia ottavat työkaverit nolaavat itsensä. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut 80-luvun juttuja. Pelkkää ryyppäämistä savuisessa kabinetissa, uusi harjoittelijatyttö itkee käytävällä pissat housussa ja kaksi kertaa vuodessa kuppia ottavat työkaverit nolaavat itsensä. Hohhoijaa.
Ei oltu kabinetissa, kukaan ei näyttänyt itkevän tai nolaavan itseään. Hemmetin hauskaa oli, hyvä bändi soitti ja juotavaa ja syötävää oli niin paljon kuin napa veti.
Sitä paitsi 80-luvulla oli paras musiikki :D
Vierailija kirjoitti:
Sanon meneväni pikkujouluihin ja olevani yötä kaupungissa. Yötä olen, mutta ihan muissa merkeissä...
M4x
Samat suunnitelman. Vaimo luulee, että firman pjoulut. Mutta oikeasti kylläkin kavereiden kanssa iltaa viettämään. Päälle rauhassa hyvät yöunet ja hotelliaamiainen vs kakaroiden älämölö heti sunnuntaiaamusta.
Joskus iltapäivästä kotio...ihan rauhassa maisemareittiä.
Jostain syystä duunin pikkujoulut on ok, mutta oikea suunnitelma aiheuttaisi riidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon meneväni pikkujouluihin ja olevani yötä kaupungissa. Yötä olen, mutta ihan muissa merkeissä...
M4x
Samat suunnitelman. Vaimo luulee, että firman pjoulut. Mutta oikeasti kylläkin kavereiden kanssa iltaa viettämään. Päälle rauhassa hyvät yöunet ja hotelliaamiainen vs kakaroiden älämölö heti sunnuntaiaamusta.
Joskus iltapäivästä kotio...ihan rauhassa maisemareittiä.
Jostain syystä duunin pikkujoulut on ok, mutta oikea suunnitelma aiheuttaisi riidan.
Illanvietto siis laadukas illallinen ja päälle hyvään pubiin nauttimaan olutta ja muutamat viskit.
Tottakai menin. Kaksiinkin. Hauskaa oli.
Työkaverit jäävät etäisiksi työrooli-tyypeiksi, jos heitä ei koskaan tapaa vapaalla, yhdessä irrotellen.