Toivottomallakin toivoa?
Terveeks kaikille. En ole ikinä täällä käynyt, mutta nyt etsin ensiensiraskauden oireita, joten siskoni neuvosta poikkesin tänne, en sitten vaan tiedä miten täällä toimitaan...joten forgive me jos tämä viesti nyt on jotenkin väärässä paikassa. Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa. Yleensä kierto on 29pv. viime kuussa se venyi yli 30 ja tänään tilanne on sellainen, että kuukautisten piti alkaa viime sunnuntaina, maha on kuin ilmapallo, välillä juilii alavatsassa ja vessassa saa juosta ihan alvariinsa (tosin juonkin paljon), lisäksi luulen koko ajan, että nyt ne alkavat. Varasin huomisaamulle labra-ajan kun en jaksa ruveta näiden kotitestien kanssa puljaamaan. Jos testi on negatiivinen, niin kuin pessimistisenä ihmisenä luulen, sitten on varmaan taas laitettava hanke jäihin ja unohdettava koko juttu. Kuitenkin tämmöinen epätietoisuus vaivaa, koska toki olisin polttamatta ja muutenkin eläisin säällisemmin, jos sieltä nyt jotakin alkaisi tulla. toiseksi pähkäilen sitä, että onko tämä taas viime syksyn toisinto. Mitään ehkäisyä meillä ei ole käytetty 2 vuoteen ja mies on terve kuin pukki, normaalikokoinen, hyväkuntoinen eikä juo kauheasti eikä tupakoi ollenkaan.
Mystinen alue tämä lapsenteon yrittäminen, vaikka pitäisi olla maailman luonnollisin asia, tosin meikäläinen nyt on noin 10 vuotta jälkijunassa tällä asialla liikkeellä.. Omalta kohdalta olen jokseenkin menettänyt kuitenkin toivoni jo ajat sitten.
Onko täällä muita vanhuksia, jotka vielä haikailevat kuitenkin lapsen saannista? Tai mahdollisesti sellaisia, joilla joitakin vastaavanlaisia oireita on?
Tervetuloa kuumeilemaan :)
Vanhuksista en tiedä, mutta " kultainen 60-luku" pinkassa on samaa ikäluokkaa olevia.
Täällä otetaan hyvin vastaan ja saa kannustusta, tukea ja murheitakin kuunnellaan.
Onnea yritykseen, plussatuulia puhaltelen!