En tiennytkään, että Wilma Melasniemi osaa venäjää
Puhuu tässä Ylen venäjän kielen opetusvideolla hyvin venäjää. Tämä video on varmaankin ysärin lopusta, sillä Wilma näyttää parikymppiseltä ja käytössä on markat.
Hän näyttelee tuota tarjoilijaa tuossa videossa, suunnilleen puolessa välissä sivustoa, jos skrollaatte alaspäin
Kommentit (147)
Muistaakseni Salekin puhuu venäjää ja en tiennyt että hänkin on kommari.
Niin osaan minäkin, etkä sinä ap tiedä sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se puhuu kun kävi Venäläisen koulun
Syystä että?
Siihen aikaan oli tavallista, että monen taiteilijan lapset kävi venäläisen koulun. Sieltä sitten lukioon Kallioon, Sibbeen ja tai Teatterikorkeeseen...
Don huonot, Melasniemet, Chydeniukset, Hertzenit, yleensäkin ultra braa porukka jnejne.
Vierailija kirjoitti:
Nämä vanhojen taistolaisten lapset on lapsena kylvetetty neuvostokulttuurissa ja pioneerileireillä.
Tiedostavat laulutkin on loilotettu:
AP ei varmaan tiedä sitäkään, että minä en osaa venäjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Vanhemmat oli parempia kulttuurivasemmistolaisia, joten tottakai lapsi pistetään venäläiseen kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Vanhemmat oli parempia kulttuurivasemmistolaisia, joten tottakai lapsi pistetään venäläiseen kouluun.
Intelligentsiaa, saatana! Vallankumouksen esijoukko. Pthyi!
Et sinä mitenkään ap, voi kaikkea tietää. Pelästyisit pahan päiväisesti, jos ymmärtäisin miten vähän tiedät.parempi, ettei rikota kuplaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän tutkijamme opiskelivat myös venäjää, mm. Sinikukka Saari. Hyvä niin.
Mistä sitäkään loppupeleissä tietää vaikka Saari olisi pohjimmiltaan kommari ja Venäjä/Neuvostoliiton vankkumaton ihailija? Ei ainakaan itsessäni herätä luottamusta nuo venäjäkontaktit.
Neukkula oli iso bisnes aikanaan esim. Koneelle.Sieltä se raha haettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks nää oo jotain kommareita?
Kaikki älyköthän on persutollojen mielestä kommareita :D
Kuule, minäkin puhun viittä kieltä mukaanlukien ruotsi, joten olen siis kommari. Enkä ikinä alkaisi mihinkään vähäjärkisten persuääliöiden kanssa.
N
Jos hoet joka toisena sanana jotain persuääliötä niin ainakin sen älykköyden voi suoraan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse taistolaispiireissä lapsena henganneena voin kertoa, että meininki oli huomattavasti rennompaa kuin luulette. Ehkä niitä fanaattisiakin löytyi, mutta itse en törmännyt. Kukaan ei mua yrittänyt aivopestä mihinkään. Kirkossakin kävin koulun kanssa ihan niin kuin muutkin.
Ja nyt vihaat vahvasti persuja, haluat rajat auki, kannatat koko woke-vasemmistolaista sekoaatetta sellaisenaan ja vastustat kovasti niin natoa kuin usaakin ja mielestäsi venäjän kanssa pitää keskustella eikä pistää pakotteita. Mutta yhtään ei ole aivopesu mennyt perille :D
Ap ei varmaan tiedä sitäkään, että mä opiskelen venäjää ihan huvikseni eikä mua kiinnosta politiikka pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän tutkijamme opiskelivat myös venäjää, mm. Sinikukka Saari. Hyvä niin.
Mistä sitäkään loppupeleissä tietää vaikka Saari olisi pohjimmiltaan kommari ja Venäjä/Neuvostoliiton vankkumaton ihailija? Ei ainakaan itsessäni herätä luottamusta nuo venäjäkontaktit.
Neukkula oli iso bisnes aikanaan esim. Koneelle.Sieltä se raha haettiin.
Eli Venäjä on täynnä KONEen hissejä?
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä Kristiina oli varsinainen palavasilmäinen kommunisti, taistolainen. Tietenkin he opiskelivat venäjänkielen kuin se olisi heidän äidinkieli tai tulisi olemaan. Tuohon aikaan alalla oli enemmän sääntö kuin poikkeus tuo vasemmistolaisuus ja radikalismi, neukku ihannointi. Eivät ole saaneet vieläkään mitalia Putinilta. Eivät kyllä mitään muutakaan ole saaneet aikaan.
Miksi olisivat Putelta mitalin saaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks nää oo jotain kommareita?
Miten tämä liittyy venäjän kielen osaamiseen?
Miten maito ja lehmä liittyvät toisiinsa?
Tiesikö perusnatsit, että Sauli Niinistö osaa venäjää?
Onko hänkin kommari?
Ja Jussi Halla-aho vasta onkin kommarien kommari.
Nykyisin Venäjä on laitaoikeiston unelmamaa. Oikeastaan ollut ja Stalinin ajoista asti, mutta etenkin nyt Putinin aikaan se on oikein mallimaa laitaoikeistolle mm. Jenkeissä, Unkarissa ja kotimaankin äärioikeistolle. Kuubassa sen sijaan on kohtalaisen hyvin eletty vasemmistolaisesti, vaikkakin tietysti muiden valtioiden vihamielisyys vasemmistovaltioita kohtaan ja taloussaarrot hankaloittavat elämää niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Siihen aikaan oli tavallista, että monen taiteilijan lapset kävi venäläisen koulun. Sieltä sitten lukioon Kallioon, Sibbeen ja tai Teatterikorkeeseen...
Don huonot, Melasniemet, Chydeniukset, Hertzenit, yleensäkin ultra braa porukka jnejne.
Ai yhdistävä tekijä olikin taiteilijaperhe? Höpö höpö. Yhdistävä tekijä oli vasemmistolainen poliittinen näkemys.
Käpylän mukaköyhät kommarit
💩
De Gröna
💩
Onko käynyt venäläistä koulua Helsingissä?
Isi ja äitee osaa varmaan hyvin venskiä myös. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮