Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hamsteri harrastajia paikalla? Outo pesäpaikka

Vierailija
16.11.2025 |

Meille tuli eilen kääpiöhamsteri, häkki on kaksikerroksinen ja menee putki häkin ulkopuolella. Hamsteri nukkui eilisen tuossa ulkopuolella olevassa putkessa mutkan kohdalla, yön aikana oli kuskannut sinne fyllinkiä eli aikoo nyt siihen tehdä pesän

Eikös ole vähän erikoinen paikka? Mietin lähinnä jos sen tunkee täyteen fylliä niin miten pääsee enää alakertaan 🙈 alhaalta tulee siis putki ylös mikä kiertää häkin ulkopuolelta yläosan tasanteelle. Ei juurikaan ole alakerrassa hengaillut, ylhäällä on vain ruoat. Alhaalla ihan kiva pesämökki mut ei hamsun mielestä ilmeisesti 😅

Voi tietty vielä vaihtaa paikkaa mut hassua et tuohon läpinäkyvään putkeen teki, ei ole mitenkään piilossa vaikka turvassa onkin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hamsteri teki tuon saman. Luulen, että se muistuttaa niiden luonnossa olevaa pesäluolaa. On kai geeneissä, että sellaiseen on turvallista tehdä pesä. 

Vierailija
2/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsterit on mukavia. Itekkin vähän harkinnut. Mutta uskoisin että hamsteri itse tietää mikä on hyvä paikka. Ehkä se putki tuntuu turvalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Itse luulin tavarojen hamstraamisesta kysymys. Sitä on enempi kuin paljon. 

Vierailija
4/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pesäpaikasta alhaalla pienempi ja ahtaampi. Laita sinne putkenpätkä 

Vierailija
5/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrsijät tykkää että on kaksi pakoväylää 

Vierailija
6/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesämökki on kookospähkinä tai joku sellanen, molemmilla puolilla uloskäynti. No onhan tuo ihan kivakin niin näkee kun se nukkuu siellä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi