Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellaista käsitettä ei ole olemassakaan kuin ennenaikainen siemensyöksy

Vierailija
16.11.2025 |

Se tulee silloin kun on tullakseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeeko kymmenen sekunnin jälkeen 🤣🤣🤣

Vierailija
2/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiseni saavat ennenaikaisia orgasmeja, mutta ei puhettakaan, että olisivat siitä pahoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon naisena ihmetellyt tätä 🤨

Koska oon samaa mieltä.  Biologisesti ei ole olemassa mitään ennenaikaisia siemensyöksyjä jos se lasti päätyy sinne minne pitää eikä reisille. 

Toki vaikka oman nautintoni kannalta on ihan suotavaa, että yhdyntä kestää välillä muutamia minuutteja, mutta mielummin niin että mies tulee yleensä kanssani aika herkästi kuin että jyystäisi vain menemään. Mitä olen kumppaneiden kanssa asiasta puhunut ja seksin aikana huomioinut niin useiden minuuttien pitkät suorituspanot on aika luonnottomia ja vaatii joko laukeamisen ennen suoritusta ja/tai tahdin ja keskittymisen tarkkaa säätelyä. En itse tykkää siitä meiningistä etenkin jos sitä suoritetaan vain mun mieliksi ja mies joutuu samalla ajattelemaan jotain marsujen saattohoitoa ettei tule 🤔 

Vierailija
4/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo marsujen saattohoito pitää muistaa, kun meinaa bonusvaimon kanssa tulla ennenkuin hän pääsee mukaan. 

Vierailija
5/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon naisena ihmetellyt tätä 🤨

Koska oon samaa mieltä.  Biologisesti ei ole olemassa mitään ennenaikaisia siemensyöksyjä jos se lasti päätyy sinne minne pitää eikä reisille. 

Toki vaikka oman nautintoni kannalta on ihan suotavaa, että yhdyntä kestää välillä muutamia minuutteja, mutta mielummin niin että mies tulee yleensä kanssani aika herkästi kuin että jyystäisi vain menemään. Mitä olen kumppaneiden kanssa asiasta puhunut ja seksin aikana huomioinut niin useiden minuuttien pitkät suorituspanot on aika luonnottomia ja vaatii joko laukeamisen ennen suoritusta ja/tai tahdin ja keskittymisen tarkkaa säätelyä. En itse tykkää siitä meiningistä etenkin jos sitä suoritetaan vain mun mieliksi ja mies joutuu samalla ajattelemaan jotain marsujen saattohoitoa ettei tule 🤔 

Samaa mieltä, toki ymmärrän myös osittain tilanteen "nimelle" kun yhden kanssa oli niin paljon kipinää ilmassa että sain (pienen) jo vaatteet päällä hinkatessa.

:M51

Vierailija
6/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä ole viivyttänyt laukeamistani ihan itsenikin tähden , jos heti laukee niin se oli siinä sitten. Naisella on toisin, koska hän voi saada helpostikin uudestaan ja vieläpä voimakkaammin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi