Syntyvyyden lasku johtuu ihan siitäkin että nykyään naiset puhuvat avoimesti, kuinka pe*seestä raskaus/synnyttäminen on terveyden kannalta
Kerrotaan suoraan mitä vammoja, vaurioita ja sairauksia on seurannut. Jostain syystä vanhempien ikäluokkien naiset olivat tosi hyshys erityisesti intiimiasioista. Hiljaa kärsittiin virtsan- ja ulosteenkarkailut, peräpukamaleikkaukset ym., seksiongelmista puhumattakaan.
Kommentit (130)
Miehiä ja naisia on vapaaehtoisesti lapsettomissa suht tasaisesti.
Lisääntyminen on vapaaehtoista.
Joillekin se fakta ottaa koville.
Kateus veloja kohtaan on käsinkosketeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän on ihan totta että raskaus pilaa vartalon ja siihen voi jopa kuolla. Miksi tätä asiaa ei saisi muka ääneen sanoa? Plus, sekin asia että se penikka jää usein naisen hoidettavaksi ja se "isä" ei osallistu millään tavalla. Naiselle lisääntyminen on aina riski, ei tuo mitään elämään, vain ja ainoastaan huonoja puolia.
Minulla on neljä lasta, enkä pidä heitä "vain huonoina puolina". Järkyttävä ajatuskin. En myöskään koe, että vartaloni olisi "pilalla". Mitä tämä edes tarkoittaa?
Niin, jouduitko yksinäsi ne kakarasi hoitamaan? Sinusta voi kotiorjan rooli olla rattoisaa mutta onneksi nykyään suuri osa nuorista naisista ei sellaiseen suostu.
Miksi ajattelet, että olen kotiorja? Rasittavaa keskustella noin ahdistuneen ja itseensä pettyneen ihmisen kanssa. Etkö sinä tiskaa kotonasi? Tai pese pyykkiä? Oletan, että et ainakaan ollut toivottu ja rakastettu lapsena. Se paistaa ikävästi läpi asenteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän on ihan totta että raskaus pilaa vartalon ja siihen voi jopa kuolla. Miksi tätä asiaa ei saisi muka ääneen sanoa? Plus, sekin asia että se penikka jää usein naisen hoidettavaksi ja se "isä" ei osallistu millään tavalla. Naiselle lisääntyminen on aina riski, ei tuo mitään elämään, vain ja ainoastaan huonoja puolia.
Minulla on neljä lasta, enkä pidä heitä "vain huonoina puolina". Järkyttävä ajatuskin. En myöskään koe, että vartaloni olisi "pilalla". Mitä tämä edes tarkoittaa?
Niin, jouduitko yksinäsi ne kakarasi hoitamaan? Sinusta voi kotiorjan rooli olla rattoisaa mutta onneksi nykyään suuri osa nuorista naisista ei sellaiseen suostu.
Miksi ajattelet, että olen kotiorja? Rasittavaa
Huoh! Kaikki eivät onneksi suostu olemaan synnytyskoneita ja koriorjia
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tästä aiheesta saa keskustella? Nuo kilometrikommentit on jonkun velan, joka ahdistuu kauheasti, kun vauva-palstalla jutellaan äitiydestä. Oletan, että samalta ihmiseltä, kuin ne oksennushymiötkin. Hymiöiden määrä korreloi käänteisesti älykkyysosamäärän kanssa, muuten...
Sun alapää on varmaan revennyt perseeseen asti etkä kestä kuulla porsimisenvastaista puhetta???
Oletpa vastenmielisen kuuloinen ihminen. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole söpöä ja naisen raskausmasu pömpöttää
Hyi saaataaaanaa 🤮🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että olen kotiorja? Rasittavaa
Niin siis se että totean sinun olevan todennäköisesti kotiorja joka on uhrannut koko identiteettinsä oman sovinistiukkonsa ja pentujensa takia tarkoittaa sitä että mun vanhemmat eivät mua rakastaneet? Jep, pettymätöntä logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/feature/art-2000008893252.html
Venäjän uskollinen mediasoturi
Sairaanloisen lihava Johan Bäckman on näkyvin Suomen-vastaisen propagandan levittäjä Venäjällä. Hänen toimintansa on ollut hyvin aktiivista ja pitkäkestoista, paljastaa laaja aineisto, jota HS on tutkinut osana uutta kansainvälistä toimittajaverkostoa.
Hyi helvetti onko Johan raskaana? Niin pullea maha. Pömpöttää
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että puhutaan! En ikinä halua pilata kehoani ja elämääni lisääntymällä
Kiinassa pidennetään kinttuja ja muotoillaan naama täysin uuteen uskoon ja hankitaan koira😸😹heitähän onkin ihan liikaa.
Onko vääriin kerrottu tai? Kuinka paljon naisia on kuollut synnytyksessä. Synnytystä verrattaan jopa 8 km korkean huippuvuoren valloittamisella. Se on raskas taakka 9 kk jokaiselle naiselle. Jos on kumppani, kuka tukee, huolehtii, on ihan ok. Useammiten hylättään naiset raskausvaihessa tai synnytyksen jälkeen. Tai kun taapero on tullut 3 v ikäiseksk ja uusi rumbaa ja naisjahti alnaa. Tietämöttömöt synnyttävät niiden narsisti- psykopaattien jälkeläisiä sitten. Kunnon miehiä on yhä vähemmän. Syntyy lisää tunne- ja älyvammaista sakkia, kuka on itsekeskeinen, omahyväinen, toisista piittämätön ahnehtija ja toisten resursseilla elävää vapaamatkustaja. Lapsia voi synnyttää , kun löytyy vastuudentunnollinen mies, kuka auttaa henkisesti, fyysisesti, rahallisesti niitä jälkeläisiä kasvattaa. Ja uroksista ei tule miehiä edes voilla paistaessa.
Miten tähänKIN keskusteluun on vedetty Venäjä ja Ukraina mukaan (myös tuo saamarin ärsyttävä linkkibottikin täällä aktivoitui).
Varmaan siitä aika paljon että voi itse päättää eikä heti lynkata.
Ennen lapsettomaan naiseen suhtauduttiin kuin pedariin nykyään.
Naiset rinnat kasvavat ja turpoavat, kun nainen on kiihottunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset rinnat kasvavat ja turpoavat, kun nainen on kiihottunut.
Ap
Uuh mama
Vierailija kirjoitti:
Ihan tässä nännit kovettuu
😳
Laitan kulliini lehmänkellon ja hypin alastpmana kadulla. Klonk Nlonk Klonk. Naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että puhutaan! En ikinä halua pilata kehoani ja elämääni lisääntymällä.
Äitisi katui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi katui.
Niin? Omapahan oli päätöksensä lisääntyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi katui.
Sulla tais olla aika kurja lapsuus, kun pitää haukkua lapsivapaita naisia
Naiset saavat päivittäin kuulla vaimojen valituksia siitä miten raskasta kotona on, eikä makkarissakaan loista muu kuin valo. Oikeasti, kuka haluaa tietoisesti valita onnettomuuden? Sinkkuna on hyvä olla. Voi halutessaan jättää pari bussivuoroa välistä, ja mennä puistoon kuuntelemaan hyvää musiikkia takeway kahvin kera.
Yliksen keskenkasvuiset "miehet" pelmahtivat tähän ketjuun myös.. noh, eipähän tarvitse viettää aikaa täällä, taidan mennä katsomaan jotain leffaa
Ei ole velan vaan Putin-synnytyspakottajan joka luulee että Suomen syntyvyys lähtee nousuun hänen valistustoiminnallaan.