Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää, että aamupalan syöminen on ohi 4 minuutissa

Vierailija
16.11.2025 |

Sitä odottaa ruoka-aikoja ja näkee vaivaakin, mutta syöminen on hetkessä ohi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aamiaiset on vain ylimääräinen rasti mikä on pakko hoitaa. Vaikka usein se jää kyllä välistä. Joskus jää illallinenkin kun ei jaksa.

Vierailija
2/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella syömään hitaammin. Ei sellaista ihmistä olekaan, että voisi vain koko ajan syödä, vaikka se ihanaa oliskin kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aamiaiset on vain ylimääräinen rasti mikä on pakko hoitaa. Vaikka usein se jää kyllä välistä. Joskus jää illallinenkin kun ei jaksa.

Ja sitten ruokaa täytyy myös sulatella jonkin aikaa ennenkuin pääsee takaisin töihin kiinni. Ärsyttävää.

Vierailija
4/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ruoka se vasta ärsyttävä on, kun laittaa ruokaa huolella ja joskus työlään reseptin mukaan. Kauanko sitä annosta sit syö? Just sen pari minsaa.

Vierailija
5/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin ruoka se vasta ärsyttävä on, kun laittaa ruokaa huolella ja joskus työlään reseptin mukaan. Kauanko sitä annosta sit syö? Just sen pari minsaa.

Onhan se ruoka kyllä hotkaistavissa parissa minuutissa. On sitten jokaisen oma asia, onko perheen ruokailu tuollaista, vai jotain ihan muuta.

Jos on yksin, kuten minä, en jaksa paljon ruuanlaittoon panostaa ja tulee syötyä nopeasti. Ennen kun oli vielä perhe kotona, niin ruokailuun panostettiin ja myös yhteiseen aikaan ja kesusteluihn hyvän ruuan äärellä.

Vierailija
6/6 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ruoka kyllä hotkaistavissa parissa minuutissa. On sitten jokaisen oma asia, onko perheen ruokailu tuollaista, vai jotain ihan muuta.

Jos on yksin, kuten minä, en jaksa paljon ruuanlaittoon panostaa ja tulee syötyä nopeasti. Ennen kun oli vielä perhe kotona, niin ruokailuun panostettiin ja myös yhteiseen aikaan ja kesusteluihn hyvän ruuan äärellä.

Hyvä kessu ruuan jälkeen on kieltämättä nautinto. Minäkin varmaan vielä tupakoidessani viimeksi nautin aamiaisista ja aamukahveista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän