Tulin juuri kotiin eikä vaimo oo tehnyt mulle ruokaa 😭
Lapsikin on ollut nälissään kokopäivän kuulemma 😢
Vaimo on vaan lojunut sohvalla ja kattonut telkkarii 🤬
Kommentit (42)
Eikö edes lämpimiä voileipiä ole?
Ilostutetaan palsta-ulia, onhan se kuitenkin lauantai, ja lähdetään mukaan provoon. Missäs itse olit koko lauantain? Minkä ikäinen lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Ilostutetaan palsta-ulia, onhan se kuitenkin lauantai, ja lähdetään mukaan provoon. Missäs itse olit koko lauantain? Minkä ikäinen lapsi?
No, salil tietenki 💪🏻 ja lapsi on 6v 😁
Pane sitä peppuu ilam liukkaria, niin oppiihan olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas mies, kuten liian moni. Ala homoksi ja sinua vihdoin ymmärtää oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, salil tietenki 💪🏻 ja lapsi on 6v 😁
Koko päivän, ja tuskin tuosta sulle kukaan palkkaa maksaa eli siis harrastus? No sitten sanoisin, että sulla riittää kyllä energiaa vielä tekasta illallinen itsellesi ja lapselle.
Kun ei oo edes ruokaa on oikeus ja
kohtuus et mieshän siitä hiukan suuttuu.
Nykynaiset on turhia. Ennen kaikki oli paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas mies, kuten liian moni. Ala homoksi ja sinua vihdoin ymmärtää oikea mies.
Tuun panee sua kohta peppuun! Onko peppureikäs valmiina tähän?
Hv apina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy. Mies rukka.
Entä lapsi🤔
se oli poika, joten saakin kärsiä.
t:feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun panee sua kohta peppuun! Onko peppureikäs valmiina tähän?
Hv apina
Tääl ois toinen jota kiinnostais kans. Oon jo matkal sun luo, koht sua odottaa 🤗 "ISO ullatus"! 😱
Vierailija kirjoitti:
Piilota kaukosäädin
Parempi vaihto ehto: ota säädin kaukosta patterit pois ja kyylää kauanko kestää että hiffaa...tulee samalla helposti mitattua älykkyys!
Vierailija kirjoitti:
Olisit pyytänyt
Laita itte makkaras uuniin...jos osaat?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se nauta.
Tai anna mulle, ihan vaan tilapäiseen käyttöön...palautan ku kyllästyn. Tuumataan sitten olusen äärellä mitä sille pitäis tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tulin jokin aika sitten baarista kotiin, niin sauna oli lämmin ja sainan jälkeen vaimo antoi blowjobin ja ratsastuksen.
Ittelleskö satuilet? Kaikki tietää ettei se oo antanut sulle enää aikoihin...mulle kyllä!
Vaimo pitää päivittää. Vanha vaimo kierrätykseen ja uusi tilalle! :)