Pärjääkö pitkällä kevytoppatakilla talven läpi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pärjää. Mulla on varmaan 10 v jo. Alle vaan kerroksia tarpeen mukaan. Villa tietenkin paras.
Nykytakkien alle ei paljon mahdu. Pari ohutta kerrosta jos ne on villaa, niin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vuokralaiset pärjää, kun ne makaavat koko talven sisällä nostamassa sossuntukia ja tilaavat woltista valmisruokaa
Asun vuokralla ja tienaan takuuvarmasti helvetisti enemmän kuin sinä. Jumalauta mikä palikka sä olet
onhan niitä juttuja ollut iltalehdissä, kun vuokralaiset "tienaa" yli 5000e/kk sossusta
No sehän riippuu yksinomaan sinusta pärjäätkö vai et.
Minä pärjään vaikka ei ole pitkäkäön. Valitsin tahalleen sellaisen kevyen, koska en voi sietää kauppakeskuksissa, että tulee liian kuuma talvisin.
Pienen kävelyteissun kestää pakkasilla, mutta ei enempää. Lumituiskuihin ja satunnaisiin koiran ulkoilutuksiim on sitten sellainen kokopitkä untuvatakki. Sillä en kauppaan yleensä astu. Jossain ässässä voi käydä, kun ei kauan mene siellä.
Minä pärjäsin viime talven verkkaritakilla.
Voi jösses mitä täällä kysellään. Mene ihan itse ulos ja kokeile😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, missä asuu ja paljonko pitää liikua ulkona. Helsingissä pärjää kevytuntsikalla lähes koko talven. Lapissa en kokeilisi samaa.
Ei todellakaan pärjää. Tuuli tekee pakkasesta purevampaa.
Hyvin pärjää. En ole vuosiin käyttänyt toppatakkia Helsingissä.
Ei. Tuulee läpi. Suomessa pitää olla tuulenpitävä vaatetus. Ja kunnon talvivaatteet, se on joka talvi eteläsuomessakin kovia pakkasia.