Mies ei osaa tehdä aloitteita
Meillä menee asiat niin, että itse tarvitsisin huomiointia ja rajujakin otteita ennen kun alkaa tuntua siltä, että olisin valmis miettimään seksiä. Toinen vaihtoehto olisi, että toinen osapuoli alkaisi puhumaan seksistä ja siitä, mitä haluaisi tehdä minulle, tai mitä haluaisi hänelle tehtävän.
Mies ei ole puhuvaa tyyppiä, ja lähinnä odottaa aloitetta minulta. Meidän 10 vuoden suhteen aikana on miehen tekemät aloitteet yhdellä kädellä laskettavissa. Sanoo kuitenkin haluavansa ja jos häntä alan sitten koskettelemaan, hän kyllä innostuu, mutta ei siltikään osaa ottaa ohjia käsiinsä.
Tästä on puhuttu ja joka kerta mies tarvitsee ohjeita, jotta osaa tehdä mulle asioita joista tykkään. Oon antanut runsaasti esimerkkejä ja ohjeistanut lukuisia kertoja, mutta siltikään ei osaa oma-aloitteisesti tehdä mitään.
Onkohan tässä vaan toteuttava ajatukseen, etten tule koskaan kokemaan sellaista, että mies hakisi mut sänkyyn itse ja alkaisi itse mulle puhumaan, hyväilemään tai muutakaan. Mä en ole todellakaan mitenkään nirso siitä, miten mua kosketaan.
Mieskin innostuu vaikka mistä, mutta aloitteita en vaan häneltä saa. Ja jos itse aloitan hommat intohimoisesti koskemalla, en ehdi mukaan kun mies ei koske mua samalla intensiteetillä.
Jos mies jotain aloitetta yrittääkin, hän silittelee ja odottaa että minä teen aloitteen. Ei auta vaikka sanoisin suoraan, että tänään haluaisin seksiä. Voidaan vaikka makoilla 2 H vierekkäin ja halailla, mutta hän ei vaan käy kiinni. Vaikka pukeudun ja tanssin alusvaatteilla, ei siltikään käy kiinni.
Tämä ei ole mitään väheksyntää, mutta meillä on molemmilla omat tarpeet, jotka eivät ihan vastaa täysin toisiaan.
Onko jotain, mitä voin tehdä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hanki olkaimet.
Löytyy. Ap
Tässä tarvittaisiin nyt lähiöpubin alkoholisoitunut ex-kriminaali tekemään aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarvittaisiin nyt lähiöpubin alkoholisoitunut ex-kriminaali tekemään aloitteita.
Apua!😂
Ap
Hän ei halua olla kähmivä ja rivoja puhuva sika. Vaikka haluatkin sitä. Niin syvälle tämän päivän ilmapiiri joihinkin miehiin vaikuttaa.
Laita seinälle ohjeet miten haluat miehen toimivan jos ette osaa keskustella. Mies ei edelleenkään osaa lukea naisen ajatuksia.
Oleellinen kysymys, oletko posliini?
Vierailija kirjoitti:
Laita seinälle ohjeet miten haluat miehen toimivan jos ette osaa keskustella. Mies ei edelleenkään osaa lukea naisen ajatuksia.
On kyllä asiasta puhuttu paljon. Mies sanoo, ettei tiedä miksi aloitteiden tekeminen on vaikeaa. Ihailee mua kuulemma hiljaa mielessään, muttei osaa sanoittaa. Olen myös sanonut esimerkiksi, että tänään haluaisin ja ihan suoraan että mitä ja miten. Silti ei koko päivänä tule aloitetta. Kysynyt, että voisitko tehdä näin tyylillä x. Jos itse kerron, että voisin tehdä sulle näin, niin innostuu silminnähden ja odottaa kanki kovana palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen, joskus en, mutta ei ole vaikuttanut mitenkään miehen suhtautumiseen. Ole hyvä tiedosta.
Ap
Jos tässä olisi sukupuolet toisin päin, ei kukaan ihmettelisi mitään. Vedottaisiin vain responsiiviseen haluun ynnä muuhun soopaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen, joskus en, mutta ei ole vaikuttanut mitenkään miehen suhtautumiseen. Ole hyvä tiedosta.
Ap
Kiitos. Nyt voin fantasioida sinusta litimärkänä kätesi selän takana ja masturboida.
Eiköhän tuo nyt ole jo selvää että hän ei kykene muuttumaan. Joko hyväksyt sen että tilanne ei tule muuttumaan ja lopetat valittamisen, tai et hyväksy ja etsit miehen joka on aloitteellinen ja/tai pystyy muuttumaan mieleiseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä olisi sukupuolet toisin päin, ei kukaan ihmettelisi mitään. Vedottaisiin vain responsiiviseen haluun ynnä muuhun soopaan.
No sitähän se on. Sellainen mäkin olen sisimmässäni, ja sen takia ollaankin vietetty joskus tunteja ilmapiirissä, jossa molemmat odottaa, että toinen hyökkää päälle.
Ap
Kiusaa kunnes alkaa tapahtua. Eli alat hyväillä tai ottaa vaik suihin, mut lopetat kun on kovana ennen kuin ehtii laueta. Jatkat ihan muita puuhia, ellei innostu niin jatka samaa vaikka koko päivä, kunnes ottaa sut puoliväkisin ja huomaa sen olevan kivaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaa kunnes alkaa tapahtua. Eli alat hyväillä tai ottaa vaik suihin, mut lopetat kun on kovana ennen kuin ehtii laueta. Jatkat ihan muita puuhia, ellei innostu niin jatka samaa vaikka koko päivä, kunnes ottaa sut puoliväkisin ja huomaa sen olevan kivaa niin.
Täytyy kokeilla!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki olkaimet.
Löytyy. Ap
Löytyy kyllä sträppi jos toinenkin. Nekin mä ostin, kun saan niistä itse iloa. En enää kehtaa ottaa käyttöön kun ei ole mies niiden perään kysellyt.
No on vähän outoa ettei ota kunnolla
Hanki olkaimet.