Mistä löytää siveellinen ja kunnollinen nainen nykyään?
Enkä nyt tarkoita mitään uskonnollista hihhulia jolle kaikki esiaviollinen on kauhistus.
Puhun nyt naisesta joka pukeutuu asiallisesti eikä tyrkysti, on uskollinen sille omalle miehelleen, ei hae jatkuvasti miesten huomiota somessa tai baarissa, on pehmeä, kunnioittaa miestään, on kohtelias jne.
Kommentit (46)
Jaa, että näin 2020-luvulla olisi taas kysyntää ihan tavalliselle naiselle. Harmi, ettei vastaavaa ollut 90-luvulla eikä 2000-luvun alkupuolella vaan just tuollainen perhekeskeinen ja melko perinteinenkin, sitoutumishaluinen ja -kykyinen nainen oli suorastaan kauhistus enemmistölle miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää siveellinen ja kunnollinen MIES NYKYÄÄN . Joka ei vaihtaa naisia sillä mielellä eikä niiden naimassa koko lähiötä ja pukeutuu fiksusti eikä haise hielle. Joka on hoitanut hampaansa ja omistaa kunnollisen auton mutta ei varastettua eikä varastetuilla rahoilla. Joka käy töissä ostaa ruokansa kaupasta. Pesee itse pyykkinsä omalla koneella eikä teetä muilla.
Tämä. Lisään listaan vielä että kunnollinen mies ei edes ole hyppinyt sängystä toiseen eikä kyttää pokea ja osaa oikeasti ottaa naisen rakastellessa huomioon. Ei ole tunneköyhä ja haluaa sitoutua ja panostaa YHTEEN naiseen kerrallaan. Ei ryyppää/käytä päih teitä eikä ole väk ivaltainen. On lojaali, uskollinen, kohtelias ja empaattinen.
Kunnollisia naisia on paljon, niin nuoremmissa kuin vanhemmissa naisissa.
Minä löysin tällaisen miehen. Tosin puoli ihmisikää meni löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää siveellinen ja kunnollinen MIES NYKYÄÄN . Joka ei vaihtaa naisia sillä mielellä eikä niiden naimassa koko lähiötä ja pukeutuu fiksusti eikä haise hielle. Joka on hoitanut hampaansa ja omistaa kunnollisen auton mutta ei varastettua eikä varastetuilla rahoilla. Joka käy töissä ostaa ruokansa kaupasta. Pesee itse pyykkinsä omalla koneella eikä teetä muilla.
Varmaan liki mistä vaan paitsi sieltä paikallisesta kantaräkälästä. Tosin lika barn leka bäst.
Täällä mä oon, kotisohvalla odottelen!
Täällä yksi ! Valitettavasti vain tuntuu ettei ketään enää kiinnosta nykyään hyvät arvot, lempeys, tavallisuus yms...pelkkä ulkonäkö edellä mennään että on sitte mitä esitellä kylillä ja somessa.