Olet mielikuvitukseton ameeba jos et pysty elämään onnellista elämää 1200 eurolla kuukaudessa
Yleensä myös todella etuoikeutettu joka on hämärtämässä todellisuudentajuasi. Ja tämä on objektiivinen fakta.
Kommentit (74)
Ap vetää käteen käkikellon kanssa.
Ap leikkii lattialla Timo Soinia ja konttaa vessaan krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hevonen, tallivuokra 850e/kk, päälle muut kulut. Mulla ei ois syytä elää ilman hevosharrastusta.
Hevoset syy elää. 😂🤣😂🤣😂🤣
Meetvurstiko on ainoa ruoka jota elimistösi sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hevonen, tallivuokra 850e/kk, päälle muut kulut. Mulla ei ois syytä elää ilman hevosharrastusta.
Hevoset syy elää. 😂🤣😂🤣😂🤣
Meetvurstiko on ainoa ruoka jota elimistösi sietää?
Hän on päätön hevonen ja ronkkii itsestään aika ajoin rasvaa ravinnoksi.
Kuukaudessa välttämättömyydet Vastike 220€, lainanlyhennys 260€, puhelin 8€(sain superhyvän diilin vuodeksi!!!), sähköön 35€, ruokaan 120-150€, terveys(=sairaus)+hygienia,kodinhoito,yms. 50€. Pyöristetään summaan 750€. Pitemmän päälle kuitenkin aika ankiaa olisi pelkästään näillä elää,mutta pakon edessä pärjää
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudessa välttämättömyydet Vastike 220€, lainanlyhennys 260€, puhelin 8€(sain superhyvän diilin vuodeksi!!!), sähköön 35€, ruokaan 120-150€, terveys(=sairaus)+hygienia,kodinhoito,yms. 50€. Pyöristetään summaan 750€. Pitemmän päälle kuitenkin aika ankiaa olisi pelkästään näillä elää,mutta pakon edessä pärjää
Lisätään summaan vielä harrastuskulut 40€/kk..ruuasta nipistetään lisää ja unohdetaan aiempi summan pyöristys ylöspäin, nii edelleen pärjättäis 750€/kk. Elämä edelleen olisi perseestä, mutta pikkuisen vähemmän kuin aikaisemmin.
No Joko tämä ketju kuihtui kasaan?
Olet mielikuvitukseton ameeba, jos et pysty elämään onnellista elämää 0,00 €:lla. Terveisin Petku Orpo norsunluutornista.
510€ vuokraan. 400 muuhun elämiseen. Kyllä kelpaisi tuo summa. Voisi joka kk ostaa jotain välttämätöntä ja pistää vielä säästöön. 3kk välein voi ostaa jotain esim. Pienen kodinkoneen tai kengät. Jos joutuu osamaksulla jotain isompaa hommata ei auta kuin kulkea rikkinäisissä kunnes se on maksettu. Pärjään siis mutta kärsin.
Sen kun nyt tietäis.