Omin silmin ja korvin
näkemiään ja kuulemiaan kunnianloukkauksia ja solvaiksia.
Sitä mesotaan kirkaalla ja kuuluvalla naisääbellä.
Naisääni ei vain muista, että miten päin hommassa on menty. Kyllä se on niin että känniset ja kamapäiset ovat itse solvaiksensa huutaneet kohteelje. Kohteen heitä tuntematta! Ja jos on vastattu niin kas kummaa... Jopa pääsi noilta omat tekemiset unohtumaan.
Ja mitä se muu häiriköinti on ollut? Yllättäen tullaan ilkivaltaa harjoittamaan isommalka sakilla!
Erikoista sakkia!
Tässä taas solvaus tämänpäiväisen ansiosta: onko älyllistä vajavuutta!
Sekin kirkas ääni ei kyllä nyt yhdisty kehenkään nimeltä tunnettuun naamaan, mutta porukka kyllä arvataan.
Kommentit (26)
Omin silmin ja korvin!
Niin, kun tänne muutettiin, yhtäkään ihmistä ei tunnettu... Miksi muuttaja olisi alkanut näitä solvaamaan? Sen sijaan taisi seudulla olla tietyn sorttista sakkia, joka sen typeryytensä halusi näyttää ja näyttää edelleen! Iso kauna, iso kauna... Mutta mistä?
Ja erityismaininnan ansaitsee poliisi, joka on pelissä mukana!
No totta helvetissä poliisi on puolellani!🤗
Vai erehdyittekö luulemaan,ettei virkavalta ja laki olisi minun puolellani?🤗
Vierailija kirjoitti:
Ihan sekavaa sössötystä aloittajalla.En ymmärtänyt sanaakaan!Puhuin eilen kahden poliisin kanssa Kampissa asiasta.Olette erehtyneet henkilöstä.Vika on teissä ja paskan puhumisessanne,ei minussa!
Öööh. Sinä se toit poliisin kuvioon, ennen kuin aloittaja mainitsi poliisi-sanaa.
Öööö, taidat olla sakkia!
Poisto näköjään kestää, onks mode huussissa?
Vierailija kirjoitti:
sekopää
Kyl ne sekopäät on just tossa älämölö sakissa.
Ooks sä nyt joku valt.tiet. maisteri vai amk vai ihan podrum at wells fargo ja onks kanasalaatteja heitelty teidän autoon!
Missä mennään, mikä päivä, mikä vuosi... Ei oo tietoo!
No minä en ole täällä mitään pahaa kenellekään tehnyt!Itse sen parhaiten tiedän!Vika on teissä paskan puhujissa!Te levitätte valheellista tietoa ja todistusta minusta!
Ja poliisi ja virkavalta on edelleen puolellani!🤗
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Romaniverta minussa ei tiettävästi ole,mutta venäläistä on.
Vierailija kirjoitti:
Romaniverta minussa ei tiettävästi ole,mutta venäläistä on.
Siinä syy kirjoitustaidottomuuteesi.
Olen venäläisistä juuristani ylpeä.🤗
Ajatella,etten olekaan tavallinen metsäsuomalainen pallinaama!
Vierailija kirjoitti:
Sekin on syynä kirjoitustaidottomuuteesi. Ylpeys huonon tuloksen tekemisestä ja luontainen epäonnistuminen kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on syynä kirjoitustaidottomuuteesi. Ylpeys huonon tuloksen tekemisestä ja luontainen epäonnistuminen kaikessa.
Ei haittaa,kun te joudutte maksamaan elämiseni!Vietän leppoisia elökepäiviäni teidän rahoillanne!🤗
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Niin. Virheitä voi syntyä aivan vain virtuaalinäppiksen vuoksi.
Päinvastoin lienee asia... Kun palstalla joku jo on tehnyt aloituksen mainitsemasi väen rikosalttiudesta, sinä kyseiseen väkeen kuuluvana tulet tähän kirjoittelemaan kansastasi.
Sillain että hortto kaalo tuli paikalle!
Vierailija kirjoitti:
No minä en ole täällä mitään pahaa kenellekään tehnyt!Itse sen parhaiten tiedän!Vika on teissä paskan puhujissa!Te levitätte valheellista tietoa ja todistusta minusta!
Näin on. Sellaisilla joilla ei ole parempaa ja järkevämpää tekemistä, jutut luisuvat kyttäämiseen, vahtimiseen, närästämiseen omasta olemisesta!
Ihan sekavaa sössötystä aloittajalla.En ymmärtänyt sanaakaan!Puhuin eilen kahden poliisin kanssa Kampissa asiasta.Olette erehtyneet henkilöstä.Vika on teissä ja paskan puhumisessanne,ei minussa!