Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka harrastanut yhdyntää vain miehensä kanssa. Ollaan oltu yhdessä 24 vuotta

Vierailija
15.11.2025 |

Ja jatkuu...

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on silleen että mulla 0 pinppiä kertynyt ja vaimolla yli 100 kullia.

Vierailija
122/134 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. En oo uskovainen en kuulu mihinkään kirkkoon.

ennemmin sata asentoo ja yks mies

ko sata miestä ja yks asento

olen nyt liki 70 vee

Miksi kuvittelet että useamman kansaa olisi vain yksi asento?  Ehkä teillä on vain yksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ap:n mies, monenko kanssa hän on ollut?

Tämä. Valitettavasti. Aikoinaan näitä ukkomiehiä, osa vieläpä ihan todella tuoreita aviomiehiä, yöelämässä aikoinaan paljon nähnyt. En ymmärrä, miksi mennä naimisiin, jos pitää pahimmillaan jo häiden viikonloppuna pettää. Sitten nämä vaimot kuvittelee, että miehensä on ollut liiton ajan yhtä uskollinen kuin he itse. Jaiks. 

Vierailija
124/134 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 vuotta oltu naimisissa. Sekä minä että vaimoni olemme olleet vain toistemme kanssa. Rakkauselämämme on ihanaa kun emme ole koskaan jakaneet itsestämme muille. Olen niin kiitollinen että jaksoimme ja pystyimme odottamaan, vaikkei se nuorena aina niin helppoa ollutkaan. Seurustelimme n. 2v ennen kuin menimme naimisiin ja ensimmäisen lapsemme saimme oltuamme n. 7 vuotta naimisissa. 

Arki, avioliitto ja seksielämä sen kuin paranee vuodesta toiseen. Ei mustasukkaisuutta, ei tarvitse miettiä mitään eksiä jne jne.

ja kyllä, elämme lämpimässä ja elävässä uskossa Jeesukseen. Olen Hänelle niin kiitollinen koko elämästäni. 

7 -vuoden kriisi ja lapsi tehty paikkaamaan avioliittoa?

Vierailija
125/134 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6 vuotta. Muiden kanssa nussitaan kondomin kanssa. Sehän ei ole varsinainen yhdyntä, koska limakalvokontaktia ei ole eikä siittiöitä siirry miehestä naiseen. 

Vierailija
126/134 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni väittää niin, koska uskovainen.

No, satun tietämään...

T. Naimisissa yli 30 vuotta 

Vierailija
127/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tule tänne kokeilemaan uutta.

Vierailija
128/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta, molemmat ainoita toisilleen sattuman kautta, ei uskonnollisia tai muuta aatetta takana. Minusta meillä oli kaikki hyvin ja molemmat tyytyväisiä.. kunnes sairastuin täysin yllättäen ja aivan liian aikaisin syöpään. En usko että minusta saa enää ihmistä joka kykenisi seksiin tai jota kukaan voisi ikinä haluta, vaikka henkiin tulenkin hyvin todennäköisesti jäämään. 

Vierailija
129/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta naimisissa ja seksiä vain aviomieheni kanssa.

Ennen naimisiin menoa n.15 vuoden ajan kyllä seksiä aina kulloisenkin poikaystävän kanssa ja joitakin yhdenillan turhia juttuja.

Vierailija
130/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme alkaneet mieheni kanssa seurustelemaan 15 vuotiaana aikoinaan, Nyt olemme 6 kymppisiä ja olemme menettäneet toisillemme neitsyyden eikä muita ole ollut. Seksimme toimii vieläkin ja on kiihkeää. Kaksi lastakin on tullut jotka ovat jo olleet vuosia omillaan. Reissaamme ja mökeilemme, teemme kaikki yhdessä ja tuemme toisiamme. En vois ajatellakaan pettää miestäni tai muutenkaan alata vehtaamaan jotain. Onneliset 60/60.

Vierailija
131/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan, että näin oli 28 vuotta, kunnes erottiin. Eron jälkeen uusien naisten kanssa, vasta lähes 5-kymppisenä tajusin, miten paskaa, kaavoihin kangistunutta ja estoista meidän avioseksi oli ollut kaikki ne vuodet.

Vierailija
132/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, satun tietämään...

Ilmeisesti hänen uskontonsa toimii näin: Kun hän tunnustaa rippi-isälle tehneensä syntiä, isä julistaa sen anteeksi annetuksi, eikä sitä enää ole. Niin tai näin, ei se sinulle kuulu, jos hän ei nyt liittonne aikana käy kovin ahkeraan vieraissa eikä hanki sp-tautia. 

Vierailija
133/134 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, satun tietämään...

Ilmeisesti hänen uskontonsa toimii näin: Kun hän tunnustaa rippi-isälle tehneensä syntiä, isä julistaa sen anteeksi annetuksi, eikä sitä enää ole. Niin tai näin, ei se sinulle kuulu, jos hän ei nyt liittonne aikana käy kovin ahkeraan vieraissa eikä hanki sp-tautia. 

Joo, ei kuulu minulle. Se, että hän valehtelee kuluu.

Vierailija
134/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta yhdessä, suhteemme on ollut hyvä ja onnellinen, kuten seksielämämme. Koskaan ei voi tietää huomisesta, mutta toivottavasti jatkuu näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän