Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka harrastanut yhdyntää vain miehensä kanssa. Ollaan oltu yhdessä 24 vuotta

Vierailija
15.11.2025 |

Ja jatkuu...

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on juuri tällainen.

Itse olen nainut n 100 naista . Kaikki salaa ja parisuhteemme aikana.

Kiinni en oo jäänyt

Vierailija
82/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 vuotta olin yhden miehen kanssa vielä senkin jälkeen kun hän alkoi suppailla venäläisen Natalian kanssa. 

Pakko sanoa, että uskollinen mies on oksymoroni. 

Miehet on tyhjäpäisiä h u o r u l e i t a  jotka juoksee sekä munansa että kaljatuopin perässä. Impulssielukoita vailla älyä ja moraalia.

Tekstistäsi päätellen miehelläsi oli pätevä syy harrastaa suppailua Natalian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi että vaikka hänellä on monia naisia eri maalaisia niin hän haluaa neitsyen vaimoksi että tietää sen lapsen olevan hänen eikä muiden miesten.  Sukupuolitaudit hän hoitaa lääkkeillä. Eikä mieti tarttuuko ne naiseen.

Korjasin. Nyt on totta. Mies on munalla ajatteleva alkeellinen siittiöntuotantolaitos.

Osa miehistä kykenee löytämään kumppanin, mutta 25% ei koskaan. Se on evoluution tapa toimia.

Vierailija
84/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinni en oo jäänyt

Niin, mitä edellä sanottiinkaan miesten alkeellisuudesta.

Tyyppi joka puhuu naimisesta ja sarjapettää, on psyykkisesti alikehittynyt h u o r a.

Vierailija
85/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ap:n mies, monenko kanssa hän on ollut?

En ole ap, mutta minun miehellä oli yksi tyttöystävä ennen minua ja minä siis toinen. Eipä ole miehelläkään enempää koemusta.

Itse en siis ole ollut, kuin vain miehen kanssa. Nyt ollaan jo vanhoja , eikä enää uusia kumppaneita tule. Olin vain 18v, kun kun alettiin seurustella ja täysin kokematon.

Oon joskus nyt vanhana vasta ajatellut, kun seksistä sun muusta puhutaan paljon enemmän, kuin ennen ja nythän tieto on jokaisen kotona tuosta vaan, kiitos internetin, että olisko seksi jonkun toisen kanssa ollut parempaa. 

Ihmettelin jo opiskelu aikoina, kun paras ystävä kertoi, miten mies jaksoi pitää häntä hyvänä tuntikausia ennen ja jälkeen varsinaisen "suorituksen". Meillä mies oli niitä kerran pyyhkäistään kädellä selkää ja sitten toimiin, ja lopuksi pusu poskelle. Mieheltä tuli aina niin äkkiä, etten ehtinyt edes mukaan. Kuulun niihin lukemattomiin naisiin, jotka ei koskaan saanut orgasmia seksin aikana. 

No mutta nyt on myöhäistä katua ja saatiinhan me ihanat lapset, joita en kenenkään muun kanssa olisi saanut. Tai siis juuri noita lapsia(nyt jo tietenkin aikuisia ja lapsenlapsiakin on)

Vierailija
86/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on rauha maassa hyvä tahto taivaassa ja maan päällä ja rakkaus kukoistaa .  Hyvää Joulua ! Niin hyville kuin pahoille sinkuille kuin parillisille. Rauhan sanomaa kaikille yhtä hyville yhtä huonoille . Ristillä on tasa arvo. Kukaan ei pelastu kuin armosta oli mikä kuka tahansa.  Usein vielä joka itsensä korottaa se alennetaan. Ettei ole kuin KAIN joka toi omia tekojaan uhriksi. Vaikka oli paha muuten. Jeesuksen uhri riittää.  

Vierailija
87/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette typeriä lessurempoahuijareita ja jobbaatte ovelta ovelle-systeemillä vanhuksilta rahat pois.

Ei, emme ole lestadiolaisia. Kaupan alaan liittyy yrityksemme, joka tekee n. 7M liikevaihtoa. Tuemme vuosittain rahalahjoituksin esimerkiksi nuorten työtä ja oman Pohjanmaalla sijaitsevan kaupunkimme ruoka-apua, joihin lahjoitamme vuositasolla n. 30.000€.

Apua tarvitsevien auttaminen on perheelleni ja seurakunnalleni sydänasia. 

Ja omien pierujen haistelu

Vierailija
88/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ap:n mies, monenko kanssa hän on ollut?

En ole ap, mutta minun miehellä oli yksi tyttöystävä ennen minua ja minä siis toinen. Eipä ole miehelläkään enempää koemusta.

Itse en siis ole ollut, kuin vain miehen kanssa. Nyt ollaan jo vanhoja , eikä enää uusia kumppaneita tule. Olin vain 18v, kun kun alettiin seurustella ja täysin kokematon.

Oon joskus nyt vanhana vasta ajatellut, kun seksistä sun muusta puhutaan paljon enemmän, kuin ennen ja nythän tieto on jokaisen kotona tuosta vaan, kiitos internetin, että olisko seksi jonkun toisen kanssa ollut parempaa. 

Ihmettelin jo opiskelu aikoina, kun paras ystävä kertoi, miten mies jaksoi pitää häntä hyvänä tuntikausia ennen ja jälkeen varsinaisen "suorituksen". Meillä mies oli niitä kerran pyyhkäistään kädellä selkää ja sitten toimiin, ja lopuksi pusu poskelle. Mieheltä t

Seksihullun höpinää

Vierailija
89/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla toistemme ensimmäisiä suhteita. Eikä se meitä haittaa, ei olla kummatkaan uskonnollisia. Meillä on kuitenkin jotain paljon tärkeämpää, kuin muiden kanssa seksin harrastaminen. Saan olla ensimmäinen ja ainoa äiti hänen lapsillensa, ja vaimo hänelle. Kuten hän on vastaavasti minulle ensimmäinen ja ainoa. 

Vierailija
90/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinni en oo jäänyt

Taitaa olla kehitysvammainen vaimo sulla, kun ei mitään ymmärrä ja tajua. Onnea vaan tiedän ihanaan ja rakkaudentäyteiseen liittoon :D

Etkä taida täysillä käydä sinäkään, mutta ei ole kiellettyä nähdä päiväunia ja haaveilla olevansa suuri rakastaja. 

Vierailija
91/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette typeriä lessurempoahuijareita ja jobbaatte ovelta ovelle-systeemillä vanhuksilta rahat pois.

Ei, emme ole lestadiolaisia. Kaupan alaan liittyy yrityksemme, joka tekee n. 7M liikevaihtoa. Tuemme vuosittain rahalahjoituksin esimerkiksi nuorten työtä ja oman Pohjanmaalla sijaitsevan kaupunkimme ruoka-apua, joihin lahjoitamme vuositasolla n. 30.000€.

Apua tarvitsevien auttaminen on perheelleni ja seurakunnalleni sydänasia. 

Tälläkö lunastat sen, että katsot asialliseksi tulla moralisoimaan ja haukkumaan muut tyhmiksi ja kehumaan itseäsi, miten älykäs ja menestyvä olet? Raha ei tuo arvokkuutta tai tyylikkyyttä, ja vaikka lahjoituksesi menee varmasti tarpeeseen, niin olet silti moukka.

Vierailija
92/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkö lunastat sen, että katsot asialliseksi tulla moralisoimaan ja haukkumaan muut tyhmiksi ja kehumaan itseäsi, miten älykäs ja menestyvä olet? Raha ei tuo arvokkuutta tai tyylikkyyttä, ja vaikka lahjoituksesi menee varmasti tarpeeseen, niin olet silti moukka.

Lueppas nyt ihan rauhassa ensin viestiketju kokonaan läpi. Minua on haukuttu täällä uskostani johtuen vähä-älyiseksi vanhusten ryöstäjäksi ja vaikka miksi.

Mielestäsi minulla ei siis ole oikeutta puolustautua mitenkään, vaan uskovaisen pitäisi vaan ottaa vastaan mitä tahansa kuraa jota täällä huudellaan?

Missään kohtaa minä en ole moralisoinut ja sanallakaan en ole ketään haukkunut. Sinun mielestä kristitty ihminen ei vaan saisi puhua. 

Vierailija
93/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sma meillä, yhteisiä vuosia yli 50.

Vierailija
94/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueppas nyt ihan rauhassa ensin viestiketju kokonaan läpi. Minua on haukuttu täällä uskostani johtuen vähä-älyiseksi vanhusten ryöstäjäksi ja vaikka miksi.

Mielestäsi minulla ei siis ole oikeutta puolustautua mitenkään, vaan uskovaisen pitäisi vaan ottaa vastaan mitä tahansa kuraa jota täällä huudellaan?

Missään kohtaa minä en ole moralisoinut ja sanallakaan en ole ketään haukkunut. Sinun mielestä kristitty ihminen ei vaan saisi puhua. 

Saa puhua, mutta samalla tavalla puheesi on altis kritiikille, kuten muidenkin puheet. Tuolla edeltävästi samassa viestissä totesit, ettei alapääjuttuja (joku muu mainitsi sanan kulli) puhuva voi olla kovin älykäs, ja heti perään kiirehdit kehumaan omaa älykkyyttäsi ja menestystäsi. 

Siis mikä pointti noilla sun jutuilla on muuta kuin kehua omaa erinomaisuutta?

Vierailija
95/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt mä ymmärrän. Sinä viittaat lauseeseen: 

Tulee mieleen näistä alapää jutuista ettei teillä kovin paljon älyä voi olla.

Tämä ei siis ollut minun lause, vaan vastasin kyseiseen minulle osoitettuun lauseeseen joka löytyy ylempää ketjusta. Jostain syystä heittomerkit katoavat tekstistäni. 

Vierailija
96/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANOJUTUT SEKSIOSIOON.

Vierailija
97/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun samaan ryhmään aloittajan kanssa, joskaan en tiedä, mitä väliä muille on sillä, kenen kanssa olen harrastanut seksiä vai olenko. Minua on arvostelu siitä, etten ole ollut muiden kanssa ja toisaalta nuorena moralisoitu siitä, että nukuin poikaystäväni kanssa samassa asunnossa. Kunnioittakaa toisten rajoja, toisten seksielämä tai sen puute ei kuulu yhtään kenellekään.

Vierailija
98/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali?

Vierailija
99/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei aloittaja nyt kuitenkaan pysty kun saa tietää miehekkään olleen muita naisia koko ajan. ( Usein on ) . Ei millään toivo toiselle pahaa mutta ikävää on että tätä näkee . 

Vierailija
100/102 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleva ihminen et voi leikkiä jumalaa täällä.  Et mestaria et isää muille . Olet ihminen pelkästään . Et edes hengellinen isä. Meillä on maalliset isät äidit ja pomot mutta kaikki me kuolemme. Kaikki olemme syntisiä . Emme siis kerskaa omilla teoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan