Muita naisia, jotka harrastanut yhdyntää vain miehensä kanssa. Ollaan oltu yhdessä 24 vuotta
Kommentit (134)
Elämä on valintoja. Ja uskollisuus on hyvä valinta jos kumppani on se oikea. Itsellä vaihtuneet eri syistä jo monta kertaa ja sitä myöten tullut koettua paljon. Mutta olisin ihan mielelläni valinnut toisenkin polun.
Mieheni on 45 ja seksihalut on kuin 20 vuotiaalla. Itsekkin haluan usein seksiä, olen 43v. En ole koskaan ajatellut että pettäisin.
Olen harrastanut seksiä vain oman mieheni kanssa, yhdessä kohta 50 vuotta. Miksi pitäisi muita kokeilla, kun omalta saa hyvää seksiä ja paljon rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan retkeilyä.
Retkeiletkö yksin vai jonkin retkueen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulun niihin lukemattomiin naisiin, jotka ei koskaan saanut orgasmia seksin aikana.
Vielä harvempi varmaan saa orgasmin muulloin kuin seksin aikana.
Juu. Ihanan miehen sain. Olen onnellinen
Joo, en ole harrastanut naisia tai toisten miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me kumppanini kanssa mieti toistemme eksiä, vaikka meillä niitä on.
Kiva kuulla, se on hieno juttu. Monissa tuttujeni parisuhteissa tämä on ollut vakavakin ongelma, joka johtanut lopulta jopa eroon. Hyvä ettei teillä 👍
Ei kai nyt kenelläkään normaalilla ihmisellä puolison aiemmat suhteet vaikuta mihinkään.
Ihmisten elämät menee eri polkuja ja hyvä niin. Kun löytää itselleen elämänkumppanin, niin se on aina hieno asia riippumatta oliko se ensimmäinen vai oliko mutkia matkassa ensin.
Onnellinen se, jolla ei ollut mutkia matkassa. Löysi suoraan sen oikean.
Rainereilla ja Leiffeillä on yleensä mutkia matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta olen ollut tuon miehen kanssa.
Mutta maannut muidenkin kanssa.
Ja nushinutkin niistä suurimman osan kanssa.
Olin tuollainen juu, kuitenkin mies otti ja lähti nuoremman matkaan. Nyt olen yksin kun en suhdesäätöjä harrasta.
Näin 38-vuotiaan miehen silmin melkoista demonisointia saanut osakseni ainakin näin internetissä, kun itse en ollut tai ole kiinnostunut seksiä harrastamaan tuntemattomien tai edes puolituttujen kanssa eli ts. yhden naisen mies täältäkin löytyy.
Yhdessä 18-vuotta. Pettäminen ei koskaan ole ollut edes realistinen vaihtoehto. Toki asiaa olen ajatuksen tasolla pohtinut ("miltä seksi tuntuisi jonkin toisen kanssa?") - mutta en todellakaan asiaa lähde sen pidemmälle viemään. Vaimon kanssa myös ollaan keskusteltu vakavasti asiasta pari kertaa vuosien varrella ja varmistettu ettei kummallakaan jää mitään hampaankoloon asiasta. Vaimokin tyytyväinen tilanteeseen.
Ei sillä että kuulutetaan meidän seksuaalihistorioista julkisesti kaikille, mutta muutama ihminen asiasta tietää. Kummallinen reaktio on ollut, että meitä pidetään tosi konservatiivisina ja vanhanaikaisina seksuaalisesti. En minä tiedä toisten ihmisten makuuhuoneleikeistä paljon, mutta itse (ja partneri) koen meidän seks elämän hyväksi. Ja vähän tuhmaksikin - on asuja, roolileikkejä, leluja, kiusoittelua, silloin tällöin ehkä jopa vähän "rajumpaa" :)
Ja en pidä meitä mitenkään parempina (tai huonompina) asian takia, kaikki tekee kuten hyvältä tuntuu. Lähinnä joskus pohtinut kun ihmisten reaktioita näkee, ettei kaikki tee elämässä "niinkuin hyvältä tuntuu"; paljon mielipahaa, katumusta ja jopa ylikompensointia havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt näitä tarinoita vain urbaaneina legendoina, mutta voiko tällainen nainen olla totta, epäilen edelleen.
Miehet pettävät enemmän.
Ensi vuonna tulee 40v täyteen. Yhdessä 16 vuotiaasta asti. Ei ole ollut muita.
Melkein aina olen harrastanut yhdyntää vain silloisen mieheni kanssa. Pari kertaa ollaan pikku tumuissa otettu kolmas pyörä mukaan eli on kokeiltu MMF ja MFF mutta eikös poikkeus vaihvista säännön :)
Ei, sillä takana huonoja suhteita, joissa ei voinut olla, kun mies alkoi väkivaltaiseksi.
Entä miehesi? Takaatko olleen uskollinen. .?
Molemmilla vain yksi ja ainoa, tavattiin lukiossa. Nyt ikää 46v.