Muita naisia, jotka harrastanut yhdyntää vain miehensä kanssa. Ollaan oltu yhdessä 24 vuotta
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhtään harmita, että kokemus miehistä on jäänyt noin vähäiseksi?
Ei. Harmittaako sinua? Aina voit kokea uuden kullin ja uuden kullin
Ei harmita. Olen kokenut monta kullia elämäni aikana, osa hyviä ja osa huonoja, mutta nykyään elän selibaatissa. Kivaa se kuitenkin silloin nuorempana oli niitä kulleja kokeilla 😁
No monet miehet käy muissa eikä vaimo tiedä. Mutta bordellit ei menestyisi ilman miesten rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on hyviä ja huonoja. Hyvät on hyviä samalla tavalla ja huonot joutaa jäädä kokematta.
19 vuotta oltu naimisissa. Sekä minä että vaimoni olemme olleet vain toistemme kanssa. Rakkauselämämme on ihanaa kun emme ole koskaan jakaneet itsestämme muille. Olen niin kiitollinen että jaksoimme ja pystyimme odottamaan, vaikkei se nuorena aina niin helppoa ollutkaan. Seurustelimme n. 2v ennen kuin menimme naimisiin ja ensimmäisen lapsemme saimme oltuamme n. 7 vuotta naimisissa.
Arki, avioliitto ja seksielämä sen kuin paranee vuodesta toiseen. Ei mustasukkaisuutta, ei tarvitse miettiä mitään eksiä jne jne.
ja kyllä, elämme lämpimässä ja elävässä uskossa Jeesukseen. Olen Hänelle niin kiitollinen koko elämästäni.
Yhdyntä on tylsää naisen näkökulmasta. Siinä tyydytetään miestä.
Sen voi mielestäni jättää kokonaan poiskin seksistä ja niin olen itse tehnytkin.
Ensin tyydytetään minut ja mies saa hoidella itsensä.
Harrastukseksi siitä ei ole, koska se on yhtä kiinnostavaa kuin paskalla käynti. Ap, harrastatko sontimista vain yhden naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita. Olen kokenut monta kullia elämäni aikana, osa hyviä ja osa huonoja, mutta nykyään elän selibaatissa. Kivaa se kuitenkin silloin nuorempana oli niitä kulleja kokeilla 😁
Moni hyvä kulli on pilalla kun kantaja ei osaa muuten käyttäytyä.
No monet miehet käy muissa eikä vaimo tiedä. Mutta bordellit ei menestyisi ilman miesten rahoja.
Tyttäresi persereikä on löystynyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulleista puhuva henkilö on murrosikäinen incel. Ei nainen peniksillä mitään tee.
Minä. Rakastuin tosi nuorena 35 vuotta sitten enkä ole ollut uskoton, uskovainen enkä koe jääneeni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
19 vuotta oltu naimisissa. Sekä minä että vaimoni olemme olleet vain toistemme kanssa. Rakkauselämämme on ihanaa kun emme ole koskaan jakaneet itsestämme muille. Olen niin kiitollinen että jaksoimme ja pystyimme odottamaan, vaikkei se nuorena aina niin helppoa ollutkaan. Seurustelimme n. 2v ennen kuin menimme naimisiin ja ensimmäisen lapsemme saimme oltuamme n. 7 vuotta naimisissa.
Arki, avioliitto ja seksielämä sen kuin paranee vuodesta toiseen. Ei mustasukkaisuutta, ei tarvitse miettiä mitään eksiä jne jne.
ja kyllä, elämme lämpimässä ja elävässä uskossa Jeesukseen. Olen Hänelle niin kiitollinen koko elämästäni.
Tulee mieleen näistä alapää jutuista ettei teillä kovin paljon älyä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
No haloo, koko seksiteoliisuus rahastaa miesten ilmeisellä heikkoudella.
Mies se h u o r a on. Heikko paska. Kysyntä luo tarjonnan (markkinatalouden 1. Laki)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt näitä tarinoita vain urbaaneina legendoina, mutta voiko tällainen nainen olla totta, epäilen edelleen.
Toiset ei vaan ole elostelevia hepsankeikkoja, vaan lähtevät suhteeseen vakavasti. Harvinaista tosin nykyään tindereiden ja muun moraalittomuuden keskellä.
Ei elostelu ole moraalitonta. Ei siinä satuta ketään. Tämä vituttaa teissä uskovaisissa, aina tuomitsemassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Täältä miehen kommentti. Olen harrastanut yhdyntää vain naisen kanssa.
Luulit olevasi nokkela, mutta sen sijaan osoitit vain sen, ettet osaa possessiivisuffiksia. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi persereikä on löystynyt jo.
Oooo, Huoris heräsi väärällä jalalla ja taas sillä on homoseksi mielessä!
Taloissa missä on pahviseinät kuuluu naapuriin ne yölliset ähkimiset.
Vierailija kirjoitti:
Emme me kumppanini kanssa mieti toistemme eksiä, vaikka meillä niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt näitä tarinoita vain urbaaneina legendoina, mutta voiko tällainen nainen olla totta, epäilen edelleen.
Toiset ei vaan ole elostelevia hepsankeikkoja, vaan lähtevät suhteeseen vakavasti. Harvinaista tosin nykyään tindereiden ja muun moraalittomuuden keskellä.
Ei elostelu ole moraalitonta. Ei siinä satuta ketään. Tämä vituttaa teissä uskovaisissa, aina tuomitsemassa muita.
Kevytkenkäiset niitä tautejakin levittää.
Sitähän ei tiedä kun laittaa lapsensa kouluun tai mitä naapureista on . Saattaa olla vaikka minkä jengin perheitä ja nehän vie mukanaan. Ei auta tuomita ettei tule tuomituista , Jeesus. Monet on uhreja . Hyväksikäytettyjä. Pahoinoideltyjä. Huumattuja. Ihmiskauppa. Väkivalta. Ettei tuomita ettei meitä tuomittaisi.
Ei ihan mutta melkein. Yhden kerran olen harrastanut sitä erään "tapailumiehen" kanssa ja sen silloisen mieheni kanssa 15 vuoden ajan. Nyt olen sinkku ja hiljaista miesrintamalla.
N37
Vain incel-homo kuvittelee, että kullilla on merkitystä. Sehän on pelkästään miehen iloksi.