Muita naisia, jotka harrastanut yhdyntää vain miehensä kanssa. Ollaan oltu yhdessä 24 vuotta
Kommentit (94)
On pitänyt näitä tarinoita vain urbaaneina legendoina, mutta voiko tällainen nainen olla totta, epäilen edelleen.
Täältä miehen kommentti. Olen harrastanut yhdyntää vain naisen kanssa.
Entä ap:n mies, monenko kanssa hän on ollut?
40 vuotta olen ollut tuon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt näitä tarinoita vain urbaaneina legendoina, mutta voiko tällainen nainen olla totta, epäilen edelleen.
Miksei olisi? Tapasin mieheni kun olin 18
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisilla ihan normaalia
Eikö yhtään harmita, että kokemus miehistä on jäänyt noin vähäiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Toiset ei vaan ole elostelevia hepsankeikkoja, vaan lähtevät suhteeseen vakavasti. Harvinaista tosin nykyään tindereiden ja muun moraalittomuuden keskellä.
Vain tämä yksi ja ainoa. Tavattiin, kun olin abi, mies opiskeli eka vuotta. Yhdessä opeteltiin. Hyvin on mennyt jo yli 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Harmittaako sinua? Aina voit kokea uuden kullin ja uuden kullin
Vierailija kirjoitti:
Mennyvittuunsiitä. Vastaajat on jotain sovinismilla lyttyyn hakattuja lahkolaisia tai inceleitä.
Täällä. En oo uskovainen en kuulu mihinkään kirkkoon.
ennemmin sata asentoo ja yks mies
ko sata miestä ja yks asento
olen nyt liki 70 vee
Jos nuorena rakastuu niin voi hyvinkin. Meillä vanhemmat 60 vuotta yhdessä eikä muita. Kuin isovanhemmat eli yhdessä kuolemaan asti . Monikin tuttu meni nuorena naimisiin ja on edelleen. Osa on eronnut mutta enemmistö ei. Väkisin makaaminen aiheuttaa sen ettei voi olla luonnollisesti . Pakottaminen on pahuutta. Siitä seuraa hirveitä. Siksi myös korvaukset pitää nostaa koviksi sekä uhria kohtaan että vanhemmille. Kukaan ei myös hakua eikä voi synnyttää väkisin makaajille! Vastenmielistä hirviömäistä. Sterilointi väkisinmakaajille. Mitä nuorempi uhri sen suuremmat korvaukset. Myös vanhuksiin sekaantujille. Hirviöitä työpaikoilla. Aloittajankin ajatukset alapäässä ! Elämässä on muutakin ja parisuhteen yhdynnät ei ole julista tietoa .
26 vuotta olin yhden miehen kanssa vielä senkin jälkeen kun hän alkoi suppailla venäläisen Natalian kanssa.
Pakko sanoa, että uskollinen mies on oksymoroni.
Miehet on tyhjäpäisiä h u o r u l e i t a jotka juoksee sekä munansa että kaljatuopin perässä. Impulssielukoita vailla älyä ja moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Munat on kaikki yhtä tyhjän kanssa ja muutahan ei 99% miehistä tarjoa.
Jos parisuhteessa on muutakin kuin alapää niin se kestää.
Sama, mutta meillä vuosia 29.