Epäilen että kerrostalonaapurini tapailevat toisiaan, epäilen rikettä taloyhtiön järjestyssääntöjen noudattamisessa joten mihin ilmoittaa?
Tulivat rappukäytävässä vastaan ja menivät naisen asuntoon.
Kommentit (43)
voit ilmoittautua hätäkeskukseen ja täsmentää että olet itse pakkohoidon tarpeessa psykoottisen vainoharhasi vuoksi
Pidä huoli vain ja ainoastaan omista asioistasi, niin vältyt ikäviltä seurauksilta.
Vierailija kirjoitti:
voit ilmoittautua hätäkeskukseen ja täsmentää että olet itse pakkohoidon tarpeessa psykoottisen vainoharhasi vuoksi
Eiköhän se selviä siitä puhelusta ilmankin, että kertoo olevansa mieleltään sairas.
Olisko niiden sun luokse pitänyt tulla, että pääsisit lähempää kyyläämään👀👀👀👀?
Mene postiluukusta huhuilemaan ja kuuntele kuuluuko sieltä lätinää ja läiskettä.
🇺🇦🇮🇱
Mitä sääntöä he siis rikkovat, kerropa ap?
Kaffebulla kirjoitti:
Mene postiluukusta huhuilemaan ja kuuntele kuuluuko sieltä lätinää ja läiskettä.
😂😂😂😂😂😂
Toi on kyllä kauheeta! Mun entinen naapuri tapaili jotain miestä ja voi sitä sängyn nitinää ja natinaa...Ja olivat vielä RUMIA! Siis rumia!! Ja joutui sitten kuvittelemaan nää "siinä" asennossa...
(*Tämä oli sarkasmia...)
Oliko se rike se, että menivät miehen asunnon sijasta naisen asuntoon?
Mitäpä, ap jos muuttaisit luostariin? Mä voin tulla mukaan, siellä olis varmaan ihanan rauhallista.
Ap on trolli. Mitään ei ole todellisuudessa tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä, ap jos muuttaisit luostariin? Mä voin tulla mukaan, siellä olis varmaan ihanan rauhallista.
Ei olisi enää sitten jos ap muuttaa sinne.
Huhuu, ap! Mikset vastaa? Olis kiva tietää vastaukset esitettyihin kysymyksiin. Jännää!
Mä en pysy enää ollenkaan perässä nykymaailmassa. Kertokaa joku minkälainen sosialisoiminen naapureiden kanssa on sallittua etten vahingossa sorru mihinkään rikokseen.
Meilläkin naapuri jörnäytti vaimoaan viimeyönä! Moista siveettömyyttä ei tässä talossa harjoiteta! Näin ihan omin silmin periskoopilla!
Klonk klonk klonk klonk kuuluu harva se yö, kun naapurissa rynkytetään sängyssä. Ai että on syntistä touhua!
Onko teillä säännöissä kielletty ettei naapurin kanssa saa nussia?