Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin minäkin kai halunnut

Vierailija
14.11.2025 |

Olisin minäkin kai halunnut hyvän parisuhteen, rakastaa, olla haluttu, mennä yhdessä konserttiin, teatteriin. Mitä nyt ikinä. Kunnollista kumppania ei tullut vastaan. Aikani yritin ja totesin, että ennemmin yksin kuin huonossa seurassa. 

Mutta missä ne yksinäiset, oikeasti kunnolliset miehet, joilla on elämä kunnossa ja jotka ovat suht raittiita? Taitaa olla aika myytillinen hahmo tämä tallainen mies.

Miksi täällä miehet avautuvat, että naiset eivät huoli, ettehän te edes huomaa kuin ne nuoret ja kauniit naiset. Mikä juttu?

Ollaan sitten kaikki yksin ilman kosketusta. Ei kait siinä, yksin on paljon parempi kuin huonossa suhteessa. Silti välillä kaipaa ja haaveksii. Hassu olen.

Kohtalotovereita? Kertokaa mitä viikonloppuunne kuuluu? Minä ripustelen kausivaloja ja menen pian kirjan pariin teekupposen kera. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä olisi ollut, mutta et huolinut heitä. Miksi?

Tämä argumentti on yleinen. En tiedä, missä näitä miehiä olisi ollut. Kun en harrasta säätöjä enkä yhden yön juttuja niin seinäruusuksi jäin. Teen kovasti töitä, harrastan liikuntaa ja käsitöitä, olen raitis ja savuton, viihdyn kotona. Olin tavismieven kanssa kihloissa, mutta minua petettiin, erosin. Se tavallinen tarina. Ap. 

Tuossahan ne syyt tulivat.

Teet kovasti töitä ja viihdyt kotona.

Millainen raitis olet? Annatko muiden juoda vai paheksutko heidän käytöstään?

Kuinka pitkään olit miehen kanssa yhdessä?

Et harrasta säätöjä etkä yhden yön suhteita. Mistä sinä tiedät mihin sellaiset olisivat voineet johtaa? Moni yhden yön suhteeksi tarkoitettu suhde onkin kestänyt loppuiän.

Vierailija
22/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä argumentti on yleinen. En tiedä, missä näitä miehiä olisi ollut. Kun en harrasta säätöjä enkä yhden yön juttuja niin seinäruusuksi jäin. Teen kovasti töitä, harrastan liikuntaa ja käsitöitä, olen raitis ja savuton, viihdyn kotona. Olin tavismieven kanssa kihloissa, mutta minua petettiin, erosin. Se tavallinen tarina. Ap. 

Et harrasta säätöjä etkä yhden yön suhteita. Mistä sinä tiedät mihin sellaiset olisivat voineet johtaa? Moni yhden yön suhteeksi tarkoitettu suhde onkin kestänyt loppuiän.

En halua että toinen juo, ainakaan jatkuvasti. Silloin tällöin on ok eikä tietenkään mitään kaatokännejä. 

En halua enkä aio harrastaa yhden yön juttuja enkä mitään säätöjä. Tarvitsen tunneyhteyden intiimiin kanssakäymiseen.

Olin pari vuotta ensimmäisen kihlatun kanssa ja neljä vuotta toisen kihlatun kanssa yhdessä. Näiden suhteiden välillä olin 7 vuotta yksin.

Yksinolo ei ole ogelma. Silti välillä kaipaa seuraa ja läheisyyttä. Tänäänkin tuumin, kuinka kiva olisi käydä yhdessä teatterissa ja jutella yömyöhään kaikesta kiinnostavasta. Tiedä sitten kuinka realistista tuollainen on. Kunhan haaveksin. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et harrasta säätöjä etkä yhden yön suhteita. Mistä sinä tiedät mihin sellaiset olisivat voineet johtaa? Moni yhden yön suhteek

En halua että toinen juo, ainakaan jatkuvasti. Silloin tällöin on ok eikä tietenkään mitään kaatokännejä. 

En halua enkä aio harrastaa yhden yön juttuja enkä mitään säätöjä. Tarvitsen tunneyhteyden intiimiin kanssakäymiseen.

Olin pari vuotta ensimmäisen kihlatun kanssa ja neljä vuotta toisen kihlatun kanssa yhdessä. Näiden suhteiden välillä olin 7 vuotta yksin.

Yksinolo ei ole ogelma. Silti välillä kaipaa seuraa ja läheisyyttä. Tänäänkin tuumin, kuinka kiva olisi käydä yhdessä teatterissa ja jutella yömyöhään kaikesta kiinnostavasta. Tiedä sitten kuinka realistista tuollainen on. Kunhan haaveksin. Ap. 

Eli sinulla on ollut kaksi pitkähköä suhdetta ja väität ettei ole ollut hyvää parisuhdetta. Juupa juu....

Vierailija
24/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on ollut kaksi pitkähköä suhdetta ja väität ettei ole ollut hyvää parisuhdetta. Juupa juu....

No ei kai ne kovin hyviä olleet jos ne päättyivät? 

Vierailija
25/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne kovin hyviä olleet jos ne päättyivät? 

Ja vieläpä siihen, että ap tuli petetyksi.

Vierailija
26/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et harrasta säätöjä etkä yhden yön suhteita. Mistä sinä tiedät mihin sellai

Erikoinen argumentti. Parisuhteen kesto ei tee parisuhteesta hyvää. Minulle ei oltu uskollisia, siksi erosin. Ap. 

Vierailija
27/27 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi