Mielipiteitä Pancho Villasta?
Ilmeisesti uppoaa suomalaisiin kun yhtä yleinen kuin Hese nykyään.
Kommentit (61)
Panchossa oli n. 10 vuotta sitten hyvä uuniperuna-annos. Sittemmin taso on laskenut ja kaikki haisee ja maistuu samalle oksennus-tex-mexille. Hinta-laatusuhde on hyvin vääristynyt.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä dissausta. Ihan perushyvää ja mutkatonta safkaa.
Suomen ravintolahinnoilla "perushyvä safka" ei oikein toimi
Ihan hyvää on ollut. Ei täydellistä, mutta hinta/laatu ihan kohdallaan.
Mikä se rikollisten matkalaukku ovella on . Varastettu . Ne myy kuulemma hevosen lihaa.
Ratinassa yläkerrassa oli ravintola jonka listalla luki hevosen lihaa . Samaa porukkaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Panchossa oli n. 10 vuotta sitten hyvä uuniperuna-annos. Sittemmin taso on laskenut ja kaikki haisee ja maistuu samalle oksennus-tex-mexille. Hinta-laatusuhde on hyvin vääristynyt.
Samat havainnot tehty Tre, Jkl, Pori.
Siellä voi ottaa tequila snapsin ateriaa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolaan ei mennä, ellei ole liikkeellä ja pakko syö jotain.
Kävin eräänä iltana, ja oli kyllä todella hyvät ruuat. Monesti sen jälkeen yrittänyt tehdä kotona samanlaisia annoksia.
Wt-paikkahan se on. Samaa tasoa jonkun Rosson kanssa. Perussafkaa. O
Vierailija kirjoitti:
suomen parasta
Et ole varmaankaan käynyt sitten hyvissä ravintoloissa.
Kerran olen käynyt. Ei jäänyt muuta mieleen kuin se että ruokaa sai odotella ikuisuuden. Käyn mielummin vaikka hesessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen ravintolahinnat nyt kovin pahoja ole.
No 3/5 ketjuravintola, jossa kuitenkin hinta ja laatu kohtaavat ihan hyvin. Yleensä syön burgerin, ja monet trendikkäämmät ja ehkä kalliimmatkin burgeri-paikat ovat olleet enemmän pettymyksiä. Etenkin Helsingissä näitä piisaa.
Eli jos tekee mieli vähän mäkkäriä parempaa niin ihan hyvä valinta. Ilmeisesti asiakaspalvelussa on kuitenkin paljon ravintolakohtaisia eroja.
Tykkään. Usein syön jotain parilalta tuossa paikassa, juomaksi Sollia. On vähän ruuhkaista meidän kulmilla, pöytää, tarkoilijaa ja ruokaa pitää odottaa kuin hienommassakin paikassa, joten ruokailuun menee aikaa enemmän kuin vaikkapa Helmisimpukassa tai vastaavassa. En laskisi samaan kategoriaan pikaruokaloiden kanssa, vaan juurikin joku Rosso tai Chicos, meilläpäin ei niitä ole.
Kaksi kertaa oon perheen kanssa siinä "Odottakaa pöytään ohjausta, kiitos" kyltin edessä 10min puolityhjässä ravintolassa. Ei ole ketään kiinnostanut 5 hengen seurue, niin on sit menty muualle. Enää en ees koita onneani. Ja tämä siis kahdessa eri kauppakeskuksessa, että on vissiin heillä ihan sovittu toimintamalli?
Vähän ohi aiheen: Koska Pancho Villa lasketaan samaan ravintolakategoriaan vaikka Rosson kanssa, mikä on teidän kokemuksestanne "vähän paremman luokan ruokaravintola", esimerkki Uudellamaalla? Michelin-tähtipaikat voinee unohtaa, kun tuollaisen annokset eivät näytä houkuttelevilta tai täyttäviltä, mutta olisi joku kiva mennä vähän paremmin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Wt-paikkahan se on. Samaa tasoa jonkun Rosson kanssa. Perussafkaa. O
Mitä pitäisi olla? Käyt itse joissain luksusravintoloissa sadan euron annoksilla? Epäilen vähän.
Helppoa ruokaa. Mutta laatu vaihtelee. Olen kerran saanut tosi hyvää, mutta sama paikka seuraavalla kerralla, ihan kuraa.
Olen käynyt siellä teinien kanssa. Mutta ei nekään sinne enää halua. Itselle oancho villa on parempi kuin pitsa.