Perjantain hyvän mielen keskustelu
Hyvää perjantaita juuri sinulle! Mitä tänään kuuluu?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Up tarkoittaa?
Ylös. Se on englantia.
Vierailija kirjoitti:
Käyn varmaan ostamassa pussin irtokarkkeja ja katson jonkun leffan, ihan kiva fiilis.😊
Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Up tarkoittaa?
Hän haluaa "nostaa" ketjua eli tahtoo, että me muut kirjoitetaan tänne hyvän mielen juttujamme... ;)
Kuuluu parasta mitä on aikoihin kuulunut: olen laihtunut normaalipainoon kahden vuoden ylipainon jälkeen, nukun taas kahden vuoden unettomuuden jälkeen, sain tänään hieman lisätyötä, josta joku ei olisi innoissaan, mutta minulle tämä on uskomaton mahdollisuus ja tärkeä ensimmäinen askel urakehityksessäni. Lapsella menee hyvin päiväkodissa ja miehellä alkaa ensi keväänä opinnot tauon jälkeen. Olen onnellinen!
Ihmettelen kun moni työttömänä ja ite burnoutin vuoksi saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin koronaroketteesta noin 140 e.
Yllättävän kallis.
Vain ja ainoastaan Terveystalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu parasta mitä on aikoihin kuulunut: olen laihtunut normaalipainoon kahden vuoden ylipainon jälkeen, nukun taas kahden vuoden unettomuuden jälkeen, sain tänään hieman lisätyötä, josta joku ei olisi innoissaan, mutta minulle tämä on uskomaton mahdollisuus ja tärkeä ensimmäinen askel urakehityksessäni. Lapsella menee hyvin päiväkodissa ja miehellä alkaa ensi keväänä opinnot tauon jälkeen. Olen onnellinen!
Olipa ihana lukea tämä! Tulin iloiseksi että sinulle kuuluu noin hyvää! 💜 Kaikkea hyvää myös jatkoon! 😊
Kirjoitan vauva nimiselle palstalle ketjuun jossa kysyttiin missä olet nyt.
Vierailija kirjoitti:
Katson Solsidania ja löhöön sohvalla. Kävin myös kirjastossa lukemassa yhden matkalehden.
Se on muuten hauska sarja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan vauva nimiselle palstalle ketjuun jossa kysyttiin missä olet nyt.
Oho, kirjoitin väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa elää pitkään.
T. M55.
Miksi ihmeessä et? Kyllähän sitä ehtii haudassa lepäämään myöhemminkin.
N67
Vierailija kirjoitti:
En jaksa elää pitkään.
T. M55.
Onpa todella ikävää. Luemme mielellämme jos haluat kertoa tilanteestasi.