Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies vaatii, että tuleva naisystävä lähtee hänen seuraksi lätkämatseihin

Vierailija
14.11.2025 |

Tutustuin Tinderissä mukavan ja fiksun oloiseen mieheen. Tuli puheeksi, että hän käy lähes kaikissa oman kotipaikkakunnan jääkiekkojoukkueen kotipeleissä jäähallilla sekä usein myös toisilla paikkakunnilla kuten Tampereella ja Kuopiossa katsomassa lätkämatseja. Hän myös kirjoitti minulle, että hän toivoo, että tuleva naiskumppani lähtisi hänelle seuraksi näihin lätkämatseihin. Kun vastasin ihan asiallisesti, että en oikeastaan ole kiinnostunut jääkiekosta, että voihan sitä joskus yhden kerran käydä tunnelman vuoksi paikan päällä katsomassa peliä, mutta ei mitenkään säännöllisesti. Tähän hän vastasi, että ok, hän sitten mieluumin jatkaa sellaisen naisen etsimistä, joka lähtisi hänen seuraksi näihin peleihin.

Mietin vaan, että miten toi voi olla niin mielettömän tärkeää, että kumppani osallistuu samaan harrastukseen? Eikö tuokin jo aika paljon rajoita kumppanin löytymistä, että on noin tarkka kriteeri, että "täytyy lähteä mun seuraksi lätkämatseihin"? Toki onhan niitäkin naisia paljon, jotka ovat lätkäfaneja...

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvähän se vaan on että etsii jotakuta jolla on sama kiinnostuksenkohde.

Niin. Miehen pitää olla kiinnostunut naisen harrastuksista, mutta sillee sopivasti että ei häiritse esim. naisen harrastuksessa toisille flirttailua.

Miesten harrastukset on joka tapauksessa tylsiä eikä niissä naisia onneksi pyöri, jolle mies vois flirttailla.

Ei mun miehen harrastukset ole lainkaan tylsiä. Harrastaa lumilautailua ja muita extreme-lajeja niin kuin minä itsekin. 

Vierailija
42/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehen pitää olla kiinnostunut naisen harrastuksista, mutta sillee sopivasti että ei häiritse esim. naisen harrastuksessa toisille flirttailua.

Miesten harrastukset on joka tapauksessa tylsiä eikä niissä naisia onneksi pyöri, jolle mies vois flirttailla.

Ei mun miehen harrastukset ole lainkaan tylsiä. Harrastaa lumilautailua ja muita extreme-lajeja niin kuin minä itsekin. 

Jos lumilautailu on extremelaji, niin mahdatte käyttää paljon instagrammia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä ongelma?

Jos tuossa olisi nainen joka haluaa käydä kulttuuritapahtumissa ja mies vänisisi asiasta, olisitte taas haukkumassa miehiä.

Vierailija
44/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näköjään se on hänelle tärkeää. Jokainen valitsee itse omat kriteerinsä kumppanille. Se et tällä kertaa ollut sinä.

Juuri näin.

Jotkut ihmiset eivät vaan kestä pakkeja koska kuvittelevat olevansa prinsessoja jotka saavat valita kenet tahansa puolisokseen. Sorry, ei toimi niin!

Yleistyksenä tämä ei ole totta, mutta ilmeisesti poikkeus vahvistaa säännön. Ap vaikuttaa olevan juuri tuollainen maailmannapa.

Vierailija
45/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko on väkivaltaisten pentujen laji. Aina joku idiootti halvaantuu, mikö on tietysti hyvä.

Vierailija
46/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko on väkivaltaisten pentujen laji. Aina joku idiootti halvaantuu, mikö on tietysti hyvä.

Taitaa jossain ratsastuksessa ja taitoluistelussa mennä huonommin.

Vierailija
47/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lukee ja harrastaa pienoismalleja. Varmaan monen mielestä tylsiä harrastuksia, mutta  musta ei. Itsekin luen ja teen käsitöitä.

Vierailija
48/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme hahhahhaaaa

Vierailija
49/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvä se oli että mies kertoi rehellisesti toiveestaan heti kättelyssä. Arvostan. Kumpikaan ei tuossa tuhlaa aikaansa. Jos matsit ovat miehelle noin tärkeä asia, niin sitten ovat. Sinä olet nyt informoitu ja voit etsiä sopivampaa seuraa. Kaikki voittavat tuossa. 

Vierailija
50/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yrittää harhauttaa ja venaa vain hyvää rannaria tai paitsioasemasta pitkää päätyyn? Toivottavasti on hyvät suojavarusteet. Ei kannata puristaa mailaa sillä jääkiekko on tekniikkalaji. Jos hän etsii ylämummoa? Hyvä luistin on pelin a ja o, se tekee pelistä liukkaan. Kulta odottaa palkintopallilla ja pelipaita nostetaan jäähallin kattoon.

Vierailija
51/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä ongelma?

Jos tuossa olisi nainen joka haluaa käydä kulttuuritapahtumissa ja mies vänisisi asiasta, olisitte taas haukkumassa miehiä.

Minun kokemukseni mukaan naiset käyvät sujuvadti omien ystäviensä kanssa  kulttuuritapahtumat, samaan aikaan miehet katsoo kotona telkkua. Sitä en tiedä, ovatko kaikki teatterissa olevat miehet sinne väkisin raahattuja, osalla naisista näyttää mies olevan mukana. 

Vierailija
52/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lumilautailu on extremelaji, niin mahdatte käyttää paljon instagrammia.

Vierailija
53/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä ongelma?

Minun kokemukseni mukaan naiset käyvät sujuvadti omien ystäviensä kanssa  kulttuuritapahtumat, samaan aikaan miehet katsoo kotona telkkua. Sitä en tiedä, ovatko kaikki teatterissa olevat miehet sinne väkisin raahattuja, osalla naisista näyttää mies olevan mukana. 

Itseäni ei ainakaan kiinnosta tippakaan sellainen mies joka haluaa viettää elämänsä sohvalla eikä myöskään sellainen, joka tulee mukaan raahaamalla. Kyllä niitä löytyy sellaisiakin miehiä, jotka ovat ihan oikeastikin kiinnostuneita kulttuuritapahtumista. Oma mies tykkää käydä monipuolisesti niin kulttuuritapahtumissa kuin urheilutapahtumissa.

Vierailija
54/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lukee ja harrastaa pienoismalleja. Varmaan monen mielestä tylsiä harrastuksia, mutta  musta ei. Itsekin luen ja teen käsitöitä.

Mun mies myös lukee paljon. On todella seikkailunhaluinen, mutta vastapainoksi just tykkää välillä rauhallisemmistakin aktiviteeteista.

T. Tuo, jolle vastastit.

Vierailija
55/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa vaihteeksi tosi järkevältä hakuperusteelta kumppanille! Se, että pystyy jakamaan intohimon kohteensa kumppanin kanssa, parantaa varmasti elämänlaatua ihan oikeasti, toisin kuin pinnalliset kriteerit.

mä ainakin olen ajatellut, että olisi kiva, jos olisi joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita miehen kanssa, mutta KAIKKIEN harratsusten ei tarvitse olla samoja.

ap

Tiedätkö kuinka usein noita pelejä on? Ne kestää useita tunteja ja sitten vielä pelimatkat päälle kun ajellaan toiseen kaupunkiin. Ei siinä enää mitään muuta harrasteta kuin tuota. Korkeintaan katotaan lisää lätkää telkkarista. Oikeastiko olisit halunnut tuollaisen miehen? Siinä menee tuo harrastus kaiken muun edelle. Olisit tyytyväinen kun vältit luodin.

Ajattelin just samaa, että jääkiekon seuraamisen harrastus kaikkine pelimatkoineen vie paljon aikaa ja rahaa. Siihen pitää olla tosiaan sellainen nainen, joka olisi itsekin ihan omatoimisesti menossa samoihin otteluihin ja käyttää niihin jo ilman tätä miestä omaa aikaansa ja rahaansa. 

Missä vaiheessa ehditään harrastamaan jotain yhdessä, josta nainen on kiinnostunut? Ei missään. Eli kaksi lätkäfania yhdessä on paras yhdistelmä.

Vierailija
56/56 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista otetaan niskasta kiinni muutaman bissen jälkeen ja raahataan niskasta lätkämatsiin. Niin tekevät oikeat miehet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi