sain erektiolääkettä ja lääkäri sanoi että 1/4 riittää. Miten tuollaisen pikku pillerin muka voi jakaa neljään osaan?
Kommentit (23)
Neljäs osa paketista, eli 5 pilleriä. Sillä saat pikku pippeliisi hieman eloa.
Oletko siis tekemässä lapsia vai miksi pumppaat penistäsi huumeilla?
Murskaat sen lusikalla ja jaat luottokortilla jauheen osiin? 🙊
Minkä niminen ja vahvuinen erektiolääke?
Pilleri lautaselle, veitsellä leikkaat ensin kahtia ja sitten puolikkaan vielä kerran kahtia. Näin on koirien lääkkeet leikattu pikkuannoksiksi vuosikausia.
Apteekissa myydään pillerileikkureita
Vierailija kirjoitti:
Pilleri lautaselle, veitsellä leikkaat ensin kahtia ja sitten puolikkaan vielä kerran kahtia. Näin on koirien lääkkeet leikattu pikkuannoksiksi vuosikausia.
Saa olla terävä veitsi joitain tabletteja varten 🤔
Sivusta ajankuluksi
Ota koko pilleri niin seisoo kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla terävä veitsi joitain tabletteja varten 🤔
Sivusta ajankuluksi
Joo ei veitsellä tee pillereitä leikatessa "mitään". Tarpeeksi pieniä kun ovat, niin lähinnä murentuvat epätasaisesti. Pillerileikkuri apteekista oli mun ratkaisu lapsen allergialääkkeen silppuamiseen.
Victorinoxin pihviveitsellä mä olen paloitellut pieniä pillereitä ilman jakoviivoja ihan onnistuneesti. Ei kyllä pippelilääkkeestä ole kokemusta.
Onko se nyt niin nokonnuukaa, että tuleeko sitä kapselia nyt just 1/4?
Mulla on unilääkkeitä, joista aina otan vain neljäsosan, sillä nukun kellon ympäri (otan kun takana on muutama uneton yö)- Terävällä pienellä sieni/hedelmäveitsellä menee ihan hyvin leikkuulaudalla. Pienet on ne pillerit minullakin, käsin ei saa millään eikä saksillakaan. Otan pitkälle lennolle vielä neljäsosasta vähemmän niin saa silläkin nukuttua 4-6 ihan taju kankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt niin nokonnuukaa, että tuleeko sitä kapselia nyt just 1/4?
Kyllähän se lääkkeen vaikutus taitaa olla paremmin ennakoitavissa, jos ottaa molemmilla kerroila 1/4:n pilleristä kuin nyt 1/2 ja ensi kerralla 1/8...
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa myydään pillerileikkureita
Näillä saa muuten oikeasti helposti eikä tarvitse tuskailla veitsen kanssa. Eikä ne maksa paljoa.
Kuten siinä sun Tadalafil Ratiophram ohjepaperissa oikein kuvin opastetaan: painat sormella siitä jakoviivoin varustetin pillerin keskeltä.
Jos ei vieläkään onnistu niin omistanet veitsen jolla pillerin voi paloitella.
Itse yritin nuolla sitä pilleriä, mutta kieleni jäykistyi ennen kuin pääsin 1/4 osaan