Helsingin Sanomat: Kelan pääjohtaja Lasse Lehtonen pitää taukoa somesta äitinsä ja vaimonsa suosituksesta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011626640.html
Äitini tai vaimoni suosittelivat minulle joskus aamuisin käyttämään kaulaliinaa ja isäni vastaavasti suositteli aina vaihtamaan treffeille puhtaat kalsarit..
Miten siellä? Mitä on suositeltu kotoa?
Kommentit (15)
Vaimoa kannattaa aina kuunnella. Happy wife, happy life.
Isoisä oli nuuka mies ja kehotti syömään ravintollassa vain jos annos maksaa korkeintaan vitosen
"Äiti ja vaimo" = ek/kokoomus?
Kelagatehan paljastaa koulutetulle keskiluokalle miten se onkin oikeasti vain työväkeä eikä suinkaan omistavaa luokkaa vaikka kuinka voisi larpata sitä korkean elintason ulkoisilla merkeillä. Tämä taas johtaa kokoomukselle katastrofiin vaaleissa...
Minulle on joskus suositeltu pitämään korkki kiinni ennen kuin avaan somen
Ahahahaha, siinä meillä pääjohtaja. Äiti käytännössä kieltää pojaltaan somen käytön. Miksi helvetissä tätä vielä roikutetaan pomon paikalla, kun esikouluunhan tuo kuuluisi opettelemaan käytöstapoja ja sosiaalisia taitoja.
Naisystäväni suositteli minulle, että etsisin jostain täydellisemmän tyttöystävän
60 vuotiaan äiti on kyllä kokenut. Jämäkkä täti varsinas suomessa siis.
ykeisellä tasolla viittaamatta tähän, korkki kiinni, some kiinni. Ja yöllä nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Isoisä oli nuuka mies ja kehotti syömään ravintollassa vain jos annos maksaa korkeintaan vitosen
Vitosella saa pullakahvin jos pulla on tarjouksessa.
Ihme vainoa. Vasemmistolle tästä erävoitto, painostuksella pihalle👍
Taattua ammattitaitoa 20 095,07 euroa/kk. Veronmaksajien rahoilla tietysti!
Miettikää kuinka monta palkansaajaa kuukaudessa tarvitaan, jotta saadaan yhden syöttöporsaan eläke maksuun.
Hmm, mitä typerämpi olet, sitä helpommin saat hyväpalkkaisen viran.
Kelaa johtaa siis käytännössä Pikku-Lassen äiti.
Siinäpä meillä Vahva ja Jämpti Johtaja.