En käytä enää alkoholia
Ei vaan enää maistu. Ei tule nousuhumalaa kuten nuorena. Siksi en ymmärrä vanhoja juoppoja. Kun ei se alko enää tee samaa vanhana kuin nuorena niin miksi vaivautua.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en enää käytä alkoholia. Aökoholi käyttää minua.
Voi reppanaa, ota keppanaa.
Suomessa on tosi kieroutunut suhde alkoholiin suurimmalla osalla kansasta. Tänään join lounaalla lasin viiniä. Huomenna luultavasti en.
Ei vanhempana jaksa enää samalla tavalla käyttää kuin nuorempana. Annos tai kaksi on oikein hyvä määrä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vedin parhaat överit ikinä. Hyvät muistot filmi poikki useamman kerran ja mua kannetaan ja herätellään ja filmi poikki taas ja huudetaan kun armeijassa että herään. Se oli pään nollaus ja
nyt jaksaa taas hymyssä suin baskaa duunia.
Millainen sun paskaduuni on? Kerrohan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en enää käytä alkoholia. Aökoholi käyttää minua.
Niin, I don't like the drugs but the drugs like me.
Juu, ei maistu enää sekään vähä. Parempi fiilis tulee tanssista ja avannosta.
En minäkään. Joskus käytin olutta ja viiniä, mutta kaupasta saa parempia tuotteita. Eikä tarvitse turata käymisastioiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole käyttänyt 18 vuoteen, ihan hyvin olen pärjännyt ilman, M55.
Niin, PV:n, bentsojen, kukan, silokkien sekä ylä/alakerran kanssa. Söit miun Oxynormitkin kavereidesi kanssa. T. vittuuntunut vaimosi
Kolme pinttiä keppanaa perjantai iltana kun työvitutus on taas ohi ja kummasti vanne löystyy pään ympäriltä 🍺😋
HYVÄ päätös terveyden ja ihmissuhteiden kannalta 👍
Olut ja muu turha jäänyt kokonaan. Shampanja sopii silloin tällöin, miksei viinikin. Ehkä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Olut ja muu turha jäänyt kokonaan. Shampanja sopii silloin tällöin, miksei viinikin. Ehkä kerran kuussa.
Sie oot nytki humalassa.
Sama täällä. Ostin viime viikolla pienen pullon punaviiniä ruuanlaittoon. Tuolla se jämäpullo on jääkaapissa, odottaa että kaadan viemäriin. Alkosta tulee vain inhottava olo, ostankin sen sijaan nykyisin kivennäisvettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin samasta syystä kuin ap. Nuorena tykkäsin juoda, tykkäsin nousuhumalasta ja rennosta fiiliksestä. Näin vanhemmiten pienikin määrä lähinnä vaan väsyttää, joten helpompi olla kokonaan ilman.
Joo tuo väsymys on tuttua. Todella turhauttavaa yrittää lähteä viettämään iltaa kun jo parin juoman jälkeen alkaa väsyttää ja haluaa vaan kotiin. Nuorempana jaksoi vaikka koko yön kitata kaljaa mutta enää ei onnistuisi millään.
Ihan hyvä näin vaikka haikeudella muisteleekin niitä mukavia iltoja ja öitä. Olisi vähän outoa tässä iässä (32) enää juosta rimpsalla samalla tavalla.
Minä jaksoin kreisibailata vielä 47-vuotiaanakin.
Naiset jättää jos ei juo enää alkoholia. Minulla 2 kertaa käynyt niin että nainen jätti koska en halunnut pitää hauskaa baareissa tai muuten. Ja kyse 30 v naisista. Jos haluaa treffeille ja sanoo ettei juo niin ei varmasti pääse treffeille.
Amatööri, minulla menee tuo määrä tunnissa, ja saman verran läikkyy kravatille.